Kese var ama kalp atisi yok((((((

Dilekiiim

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
11 Kasım 2019
79
27
Bugün doktor kesenin 17 mm oldugunu ama kalp atisi olmadigini 10 gun sonra tekrar gelmemi soyledi yoksa kürtaj olacaksin dedi. Bukadar kolaymi yaaa((((((
 

Mevayigit

🤲❣️👶 Oğluşumu bekliyoruz
ÜZGÜN
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
5 Haziran 2019
2.224
2.815
Dengesiz bunlar varya. Yahu kalp atışı olmazsa alınacağını bizde bilioz. Hiç dert etme bana bunu dedi bi doktor 5 gun sonra başka bi doktora gittim maşallah gup gup atıyordu kalbi. Bebek bile görememişti düşün yani. Keseyi bile yanlış ölçmüş. Daha da gitmedim o doktora. İnsanı huzursız ediolar yok yere hiç dert etme sen 1 hsfta sonra iyi bi ultrasonu olan birisine git. Kesenin boyu falan süper ayrıca bebek te gözükür Allahın izniyle.
 

kinderpingui

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
10 Aralık 2012
791
1.190
Bugün doktor kesenin 17 mm oldugunu ama kalp atisi olmadigini 10 gun sonra tekrar gelmemi soyledi yoksa kürtaj olacaksin dedi. Bukadar kolaymi yaaa((((((
Zaten kese görüldükten sonra önce yolk sacı görünüyor, sonra bebek görünüyor daha sonrasında kalp atışı duyuluyor. Ortalama kese görüldükten 2-3 hafta içinde kalp atışı duyuluyor. Endişe etmeyin, bekleyin.
 

Dilekiiim

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
11 Kasım 2019
79
27
On gün beklermiyim bilmiyorum. Ama moralim sıfır napcam bilmiyorum bilmiyorum. Ama en iyisi sanirim on gun beklemek hem daha garanti olur insallah biseyleri netlestirmek adina
 

BBlair

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
29 Mart 2013
2.413
11.902
27
Doktor bi 5+6 dedi bi tam 6 haftalik dedi beni deniyor heralde
Lutfen baska doktora gidin 1 hafta beklemeden. Sizin doktor tutarsiz. Zaten 6 haftalik bebegin kesesi gorunur benimde oyleydi 8.haftada bebegimi gordum 12. haftada kalbini duydum
 

Dilekiiim

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
11 Kasım 2019
79
27
Bu mesajlariniz beni umutlandiriyo arkadaslar hepinize ayri ayri tesekkur ediyorum. Doktordan geldimden beri nerdeyse moral bozukluguyla yataktan hic cikmiyorum(( cok yiprandim kac saattir. Tutarsizligi konusuna gelirsek evet tutarsiz bana bide zaten daha kalp atislari gozukmezde dedi. Ama kurtajda dedi. Hersey ne kadar kolay hakka girmek ne kadar kolay icimdeki cana kiymayi dusunmek ne kadarda kolay
 

Dilekiiim

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
11 Kasım 2019
79
27
Başka bir doktora daha gidin, bazı doktorlar acımasız olabiliyor ne yazık ki. Belki keseyi şekil olarak düzensiz görmüş ve bunu söylemiş olabilir, bir yakınım bunu yaşamıştı.
Kesenin seklinde bir sorun yok dedi. Ama doktor orda belkide bi olumsuzluk gordu bana demedi. Diyemedimi okadar kotu olamaz olmamali belkide uzulmeyim diye alistirmak icin on gun sora kurtaj dedi. Offfff deliriyorum galiba
 

kinderpingui

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
10 Aralık 2012
791
1.190
Kesenin seklinde bir sorun yok dedi. Ama doktor orda belkide bi olumsuzluk gordu bana demedi. Diyemedimi okadar kotu olamaz olmamali belkide uzulmeyim diye alistirmak icin on gun sora kurtaj dedi. Offfff deliriyorum galiba
Bence kötü bir şey görse söylerdi, direkt kürtaj diyen biri aman üzmeyeyim diye merhamet edecek bir insan değildir. Siz en iyisi yarın ilk iş başka doktora gidin içiniz rahat etsin, 10 gün böyle ikilemde kendinizi üzmeyin. Şu an zaten üzülmenizi gerektirecek hiçbit şey yok anladığım kadarıyla.
 

Dilekiiim

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
11 Kasım 2019
79
27
Bence kötü bir şey görse söylerdi, direkt kürtaj diyen biri aman üzmeyeyim diye merhamet edecek bir insan değildir. Siz en iyisi yarın ilk iş başka doktora gidin içiniz rahat etsin, 10 gün böyle ikilemde kendinizi üzmeyin. Şu an zaten üzülmenizi gerektirecek hiçbit şey yok anladığım kadarıyla.
Yok on gun beklemicem bikac gun daha bekleyip gidicem daha netlesir insallah hersey hayirlisi
 

DilekBurcu

Üye
Kayıtlı Üye
11 Temmuz 2019
926
538
Bu mesajlariniz beni umutlandiriyo arkadaslar hepinize ayri ayri tesekkur ediyorum. Doktordan geldimden beri nerdeyse moral bozukluguyla yataktan hic cikmiyorum(( cok yiprandim kac saattir. Tutarsizligi konusuna gelirsek evet tutarsiz bana bide zaten daha kalp atislari gozukmezde dedi. Ama kurtajda dedi. Hersey ne kadar kolay hakka girmek ne kadar kolay icimdeki cana kiymayi dusunmek ne kadarda kolay
Daha bir kaç hafta önce bir arkadaşta doktoru sırf bebeği almak için ona bebek yok kese yok saçmalamış bazı doktorlar bebeği olur düşüncesiyle sırf ameliyattan para kazanmak için bebeği almak istiyor doktoru değiştir ve durumundan bahsetme yok kürtajdır yok başka birşeydir söyleme sadece hamile olduğunu söyle merak etme Rabbim melekleri korur ve emin olun bütün anneler melektir 🤗🤗🤗
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 18-03-2021

Hamileliğimin 9. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 223 gün kaldı.

Önümüzdeki iki gün sonunda bebeğinizin diz ve ayak bileklerin yerleşeceği noktalar şekillenmiş olacak. Önümüzdeki hafta civarında bebeğinizin gonadları (eşey bezleri) leğen kemiği içinde oluşcak ve bebeğinizin cinsiyetine göre testis veya yumurtalık olacaktır. Bebeğinizin göz kapakları şekillenmeye başladı.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 4 gr. - Yaklaşık boyu : 16 mm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın



Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 46 Kg. ile 62 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 158 cm. Başlangıç Kilom :70 Kg. Şimdiki Kilom :64.5 Kg.

Dilekiiim

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
11 Kasım 2019
79
27
Daha bir kaç hafta önce bir arkadaşta doktoru sırf bebeği almak için ona bebek yok kese yok saçmalamış bazı doktorlar bebeği olur düşüncesiyle sırf ameliyattan para kazanmak için bebeği almak istiyor doktoru değiştir ve durumundan bahsetme yok kürtajdır yok başka birşeydir söyleme sadece hamile olduğunu söyle merak etme Rabbim melekleri korur ve emin olun bütün anneler melektir 🤗🤗🤗
Evet doktora dierinin solediklerini solemicem. Oda ayni seyi soylerse nasip deilmis diycem acikcasi boş gebelikten supheleniyorum. Hicbi sıkıntim yok bos gebelige dair ama doktorun tepkisinden onu anladim kanaman olursa hemen acile git dedi bide
 

DilekBurcu

Üye
Kayıtlı Üye
11 Temmuz 2019
926
538
Evet doktora dierinin solediklerini solemicem. Oda ayni seyi soylerse nasip deilmis diycem acikcasi boş gebelikten supheleniyorum. Hicbi sıkıntim yok bos gebelige dair ama doktorun tepkisinden onu anladim kanaman olursa hemen acile git dedi bide
Betan kaç ve kaç haftalıksın
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 18-03-2021

Hamileliğimin 9. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 223 gün kaldı.

Önümüzdeki iki gün sonunda bebeğinizin diz ve ayak bileklerin yerleşeceği noktalar şekillenmiş olacak. Önümüzdeki hafta civarında bebeğinizin gonadları (eşey bezleri) leğen kemiği içinde oluşcak ve bebeğinizin cinsiyetine göre testis veya yumurtalık olacaktır. Bebeğinizin göz kapakları şekillenmeye başladı.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 4 gr. - Yaklaşık boyu : 16 mm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın



Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 46 Kg. ile 62 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 158 cm. Başlangıç Kilom :70 Kg. Şimdiki Kilom :64.5 Kg.

DilekBurcu

Üye
Kayıtlı Üye
11 Temmuz 2019
926
538

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 18-03-2021

Hamileliğimin 9. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 223 gün kaldı.

Önümüzdeki iki gün sonunda bebeğinizin diz ve ayak bileklerin yerleşeceği noktalar şekillenmiş olacak. Önümüzdeki hafta civarında bebeğinizin gonadları (eşey bezleri) leğen kemiği içinde oluşcak ve bebeğinizin cinsiyetine göre testis veya yumurtalık olacaktır. Bebeğinizin göz kapakları şekillenmeye başladı.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 4 gr. - Yaklaşık boyu : 16 mm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın



Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 46 Kg. ile 62 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 158 cm. Başlangıç Kilom :70 Kg. Şimdiki Kilom :64.5 Kg.