Diyet | Estetik | Güzellik / Bakım | Moda | Sağlık | Dekorasyon | Anne Çocuk | Kadın Sağlığı | Kadın
  1. Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...
  2. Notu Gizle

Kılları Yumuşak Çıkaracak Bir Yöntem Var Mı?

Konusu 'İstenmeyen Tüyler' forumundadır ve CaRMiN tarafından 4 Mart 2007 başlatılmıştır.

    4 Mart 2007
    Konu Sahibi : CaRMiN
  1. CaRMiN

    CaRMiN Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    602
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    86
    Ya arkadaşlar bu jiletle aldığımız kılların yumuşak çıkmasını sağlayabilirmiyiz??Bunun bi püf noktası var mı?
     
  2. 9 Mart 2007
    Konu Sahibi : CaRMiN
  3. therita

    therita Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    82
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    ya ben ağdayı beceremiyorum bi iki kere denedim ama yapamıyorum ne olur beceriksiz gibi kelimeler söylemeyin valla utanarak söyledim bunu :1closedeyes: nasıl yapılıyo bu yaa? :tomato:
     
  4. 9 Mart 2007
    Konu Sahibi : CaRMiN
  5. mesure

    mesure Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    756
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    86
    Bu dediğin tıbben mümkün değil canım :) ama en kısa zamanda sir ağdaya başlarsan zamanla hem azalıyor hemde istediğin gibi yumuşak çıkıyor :1yes2: ayrıca o anladığımız bölgeyede yapılabilir.
     
  6. 9 Mart 2007
    Konu Sahibi : CaRMiN
  7. mesure

    mesure Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    756
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    86
    Canın çok tatlıysa (benim gibi) kendi kendine yapman biraz zor olur en iyisi kuaföre gitmektir :1yes2: nasıl yapıldığına gelincede burada anlatmak zor.
     
  8. 9 Mart 2007
    Konu Sahibi : CaRMiN
  9. CaRMiN

    CaRMiN Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    602
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    86
    Arzucum hemen yırtalım canım :KK70: Bende sendendim.. Önce malum şey yüzünden doktora gittim.. Baktım bi tek benim yüzüm kızarıyo alla alla dedim..Sonra da epilasyona gittim..Orda da çok zorlandım açmak için ama kimsenin umrunda değil anam.. 1 kere açtımı gerisi geliyo hiç utanmayın!!! Ben utandığıma pişmanım yani...

    Bideee!!! Ben epilasyona gittim, kıllar kızıl olduğu için makine görmedi ve dökülme olmadı.. Ağdayı 2 sene kadar yaptım ama kıl diplerim çok sert olduğu için çok falza tahriş oluyodu..Öyleki derim kalkıyodu..Kanıyodu.. Bende mecburi jilete döndüm ama hiç memnun değilim.. Ağda yapıp bioder kullanmak istiyorum.. Bunun içinde kıllarımı yumuşatmam lazım!! Ama anladığım kadarıyla bu mümkün değil..
     
  10. 22 Mart 2007
    Konu Sahibi : CaRMiN
  11. alinkam

    alinkam Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2006
    Mesajlar:
    52
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızlar tüylerinizi neyle alırsanız alın o sizin tercihiniz ama aldıktan sonra limon suyu ve tuzu karıştırıp aldığınız bölgeye sürün tüy köklerini öldürüyo bu karışım haliyle azaltıyoda...canınız yanıyo biraz ama kolonya sürmüş gibi o kadar katlanabiliosanız deneyin derim.
     
  12. 16 Ocak 2008
    Konu Sahibi : CaRMiN
  13. EU1

    EU1 Ziyaretçi

    alinkam bikini bölgesinede sürülürmü
     
  14. 17 Ocak 2008
    Konu Sahibi : CaRMiN
  15. emotionum

    emotionum Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    288
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    birde kızlar emla kremi deneyebilirsiniz forumta topiği var tavsiye edebilirim
     
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.