kızlar gebelikte duygusallığa çözüm bulan varmı?yoksa başıma iş açacak.

demircool

Popüler Üye
Pro Üye
Katılım
6 Haziran 2008
Mesajlar
4.413
Emoji Skoru
19
ya bende olur olmaz şeylere aglamaya başladım allahım napmam lazım kızlar yaa:uhm:ankarada batıkent dalokay parkında her pazartesi trt de yayınlanan bir program oluyor.bizde gidiyoruzz eşimle.dün akşam gittik işte.oturduk program basladı.biz de bir yandan da çekirdek yiyoruz.kabuklarını da ayakgımızın dibindeki merdivene atıyoruz:1closedeyes: soonra iki kadın iki oglan delikanlı geldi.yanımıza.aşamıza oturmak için oglan çekirdek kabuklarını eliyle iteledi ve oturdu.ben başladım ağlamayasenağlama allahım ne var bunda aglanıcak :dilcikar: eşime göstermiorum tabi elimi kapatıyorum yüzüme.senağlama neyse elimi yüzümü sildim sonra eşim cantamdan su aldı içiyordu sonra bana baktı gülümsedi.tekrar bi daha baktı ve farketti sanırsam elimdeki suyu kafandan geçiririm bak ne bu yüzünün hali dedi senağlama zaten hasret şarkısı sölüyo kadın.anamı babamı özlemişim aglıyorum herşeye bide oglana agladım.desem eşime oglana agladım diye öyle değil suyu,kafamı kırar valla.neyse bende gidene kadar konuşmadım artık.az küs kaldık sonra barıştık tabee:CüvCüv: gamyoncuiremsu
 

ddm

yok başka yolu.....
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Aralık 2007
Mesajlar
1.583
Emoji Skoru
5
Yaş
35
canım normal durumlar.gebelik ilerledikçe birazdaha azalıyor..
 

8tugce8

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
Katılım
4 Ağustos 2008
Mesajlar
1.636
Emoji Skoru
5
bencede normal canım bendede aşırı sinir var ev halkını bıktırmak üzereyim ama elimizde değil işte yeterki bebeklerimiz ve biz sağlıklı olalım bugünlerde geçer hayırlısıyla
 
E

EU2

Ziyaretçi
nekadarlık hamilesin bilmiyorum canım ama ben ilk 4-5 ay reklamları bile izlerken hıçkıra hıçkıra ağlardım eşim hangi kanalı açacağını şaşırırdı.en oynak havalarda bile acıklı bi taraf bulurdum kendime..ama artık azaldı iyice kayboldu diyemem ama tabiki en azından reklamlara ağlamaktan vazgeçtim..:lepi: seninkide zamanla geçecektir merak etme a.s.
 

demircool

Popüler Üye
Pro Üye
Katılım
6 Haziran 2008
Mesajlar
4.413
Emoji Skoru
19
nekadarlık hamilesin bilmiyorum canım ama ben ilk 4-5 ay reklamları bile izlerken hıçkıra hıçkıra ağlardım eşim hangi kanalı açacağını şaşırırdı.en oynak havalarda bile acıklı bi taraf bulurdum kendime..ama artık azaldı iyice kayboldu diyemem ama tabiki en azından reklamlara ağlamaktan vazgeçtim..:lepi: seninkide zamanla geçecektir merak etme a.s.
ben 13+2 hamişim.ama işte ben şikayetçi degilim ama eşim kızıyor aşırı derece delaelaelaelaelae onaneyse sanki aglayan o :eek:klava:
 

K

kucukkedicik

Ziyaretçi
ayy kötü be demircim. ama normalmiş. çok şükür benim pek olmuyo. bitek sabah dizi izlerken çook acıklı bi sahne vardı. babasını hapise götürüyolardı kızı da ağlıyodu. ona dayanamadım bi iki damla ağladım valla.

ama genelde pek olmuyo.
 

demircool

Popüler Üye
Pro Üye
Katılım
6 Haziran 2008
Mesajlar
4.413
Emoji Skoru
19
valla benim baya bi oluyo genelde eşime göstermemeye çalısıyorum yoksa adam kesecek beni hee.yolda yürüyen adama,metroda oturam yaşlı amcaya,otobüste oyuramayanlara,vs vs.bunlara aglanırmı allahım salağım bende valla.git kendine agla :)
 

yasel

utkum iiki varsin
Kayıtlı Üye
Katılım
7 Mayıs 2008
Mesajlar
207
Emoji Skoru
0
benimde yeni başladı herşeye sinirleniyorum herşeye ağlıyorum eşim üf dese ağlıyorum çok kötüyüm deperesyona girdim resmen psikolaga bile çıkmayı düşünüyorum
 
Yukarı Alt