• İstediğin her konuda başarılı olabilirsin! Saklama Kendini…
    Detayları incelemek için tıkla!
  • Pınar Labneli Tarif Yarışması 4. Hafta yarışma başladı.
    Pınar Labne lezzetlerı yarışıyor. Her hafta birinciye süpriz hediyeler.
    Lezzetli yarışmaya katılmak için HEMEN TIKLA !..

Kızlık zarı kan rengi

Merve4423

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
1 Ağustos 2020
47
5
22
Merhaba. Kızlık zarı kontrolu yaptırdım doktorda. Orada canım acıdı biraz. Regl donemim bir gün önce bitmişti. Doktor bekaretinde hiç birnsorun yok dedi ama eve geldiğimde kahverengi akıntım vardi. Kızlık zarım mı bozuldu diye yiyorum kendimi. Normalde hangi renk olması gerekiyor? Doktor bakarken zedeledi mi acaba ? Ne kadar kanın akması gerekiyor ? Birde tam kahverengi bile değil sarıyla kahverengi arası birşey. Nolur bilen biri yazsın..
 

prensesmavi

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
24 Temmuz 2020
90
39
26
Merhaba. Kızlık zarı kontrolu yaptırdım doktorda. Orada canım acıdı biraz. Regl donemim bir gün önce bitmişti. Doktor bekaretinde hiç birnsorun yok dedi ama eve geldiğimde kahverengi akıntım vardi. Kızlık zarım mı bozuldu diye yiyorum kendimi. Normalde hangi renk olması gerekiyor? Doktor bakarken zedeledi mi acaba ? Ne kadar kanın akması gerekiyor ? Birde tam kahverengi bile değil sarıyla kahverengi arası birşey. Nolur bilen biri yazsın..
Kırmızı oluyor yada açık pembe gibi neden doktora baktırdın ki bazen bir kaç damla bazende baya olan oluyor Muş insandan insana değişiyor
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 24-02-2021

Hamileliğimin 18. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 155 gün kaldı.

Bebeğinizin çoğu kemikleri ultrason üzerinde görünecek kadar sertleşti. Bazı kadınlar için gebelikte tuz alımının sınırlandırılması, gebelikte oluşan ödem ve şişliklerin azalmasına yardımcı olabilir. Bu konuda diyetinizde kullandığınız tuz ile ilgili olarak doktorunuzla konuşabilirsiniz. Eğer reflü veya mide yanmasından şikayetiniz varsa, doktorunuza veya ebenize alabilceğiniz güvenli ilaçları sorabilirsiniz.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 210 gr. - Yaklaşık boyu : 14.2 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

TeAmoIG

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
27 Ocak 2020
3.810
7.564
Kz doktor bilmez mi yapacağı işi 😁 zaten dışardan bakınca görüo doktorlar 🙄 bozmamştr doktor korkma rengi de kahverengi değil zaten .. normal kan rengi
 

Merve4423

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
1 Ağustos 2020
47
5
22
Kz doktor bilmez mi yapacağı işi 😁 zaten dışardan bakınca görüo doktorlar 🙄 bozmamştr doktor korkma rengi de kahverengi değil zaten .. normal kan rengi
Ya ama canım çok acıdı bakarken 😄 birde çıkarken yüzde yüz eminim boşu boşuna verdin paranı bana dedi kahkaha attı
 

Merve4423

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
1 Ağustos 2020
47
5
22
Kz doktor bilmez mi yapacağı işi 😁 zaten dışardan bakınca görüo doktorlar 🙄 bozmamştr doktor korkma rengi de kahverengi değil zaten .. normal kan rengi
Ne kadar aktığını da merak ediyorum aslında. Hiç yasamadigim için sari kahverengi gibi akıntıyı bile suanda kan gibi görüyorum. 😔
 

prensesmavi

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
24 Temmuz 2020
90
39
26
Benimki sarı ile kahverengi gibi bir akıntı. İnşallah bir şey olmamıştır. ,😔
Neden baktırma hissine kapıldın bilmem ama boşuna emin olduğun şeyleri baktırma ben evlendiğimde kırmızı geldi adetten biraz az gibi
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 24-02-2021

Hamileliğimin 18. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 155 gün kaldı.

Bebeğinizin çoğu kemikleri ultrason üzerinde görünecek kadar sertleşti. Bazı kadınlar için gebelikte tuz alımının sınırlandırılması, gebelikte oluşan ödem ve şişliklerin azalmasına yardımcı olabilir. Bu konuda diyetinizde kullandığınız tuz ile ilgili olarak doktorunuzla konuşabilirsiniz. Eğer reflü veya mide yanmasından şikayetiniz varsa, doktorunuza veya ebenize alabilceğiniz güvenli ilaçları sorabilirsiniz.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 210 gr. - Yaklaşık boyu : 14.2 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Merve4423

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
1 Ağustos 2020
47
5
22
Neden baktırma hissine kapıldın bilmem ama boşuna emin olduğun şeyleri baktırma ben evlendiğimde kırmızı geldi adetten biraz az gibi
Eminim ama psikolojik sorunlarım var heralde çok fazla takiyorum. Hiç birşey yaşamama rağmen okuduklarımi kafamda kuruyorum. Birde miktarı ne kadardi ? Bazı yorumları okudum bir damla bile akmıyor silik bir kanama falan diyorlar. Bende acaba bozuldu da o silik kurudu da sarı rengi mi aldı diyorum
 

TeAmoIG

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
27 Ocak 2020
3.810
7.564
Ne kadar aktığını da merak ediyorum aslında. Hiç yasamadigim için sari kahverengi gibi akıntıyı bile suanda kan gibi görüyorum. 😔
Saçmalama lütfen canım hangi doktor bozar kzlığı ayrıca içine birşey girmeden bozulmaz kızlk.. muhkemelen vajinanın yapısından kaynaklı acıma olmuştur.. leke de kahverengi olmaz diyorum bildiğin kan
 

prensesmavi

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
24 Temmuz 2020
90
39
26
Eminim ama psikolojik sorunlarım var heralde çok fazla takiyorum. Hiç birşey yaşamama rağmen okuduklarımi kafamda kuruyorum. Birde miktarı ne kadardi ? Bazı yorumları okudum bir damla bile akmıyor silik bir kanama falan diyorlar. Bende acaba bozuldu da o silik kurudu da sarı rengi mi aldı diyorum
Bilmiyorum tekrar doktoruna danış istersen her insanda farklı oluyor ama kırmızı oluyor benim öyleydi takma bu kadar rahat ol Emin’im bişi olmamıştır
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 24-02-2021

Hamileliğimin 18. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 155 gün kaldı.

Bebeğinizin çoğu kemikleri ultrason üzerinde görünecek kadar sertleşti. Bazı kadınlar için gebelikte tuz alımının sınırlandırılması, gebelikte oluşan ödem ve şişliklerin azalmasına yardımcı olabilir. Bu konuda diyetinizde kullandığınız tuz ile ilgili olarak doktorunuzla konuşabilirsiniz. Eğer reflü veya mide yanmasından şikayetiniz varsa, doktorunuza veya ebenize alabilceğiniz güvenli ilaçları sorabilirsiniz.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 210 gr. - Yaklaşık boyu : 14.2 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Merve4423

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
1 Ağustos 2020
47
5
22
Saçmalama lütfen canım hangi doktor bozar kzlığı ayrıca içine birşey girmeden bozulmaz kızlk.. muhkemelen vajinanın yapısından kaynaklı acıma olmuştur.. leke de kahverengi olmaz diyorum bildiğin kan
Ya cok teşekkür ederim Allah razı olsun hepinixden. Delirmek üzereydim. Her gün parmağımı kanatip sarıya döndürme deneyleri falan yapıyorum 😄
 

prensesmavi

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
24 Temmuz 2020
90
39
26
Adetten biraz az derken 😄 ya benim ki bir damla bile değil. Kırmızı bile değil..
Evet bende baya geldi insandan insana değişir hepimiz aynı değiliz ben eşimle yaptım öyle geldi bişi yapmadıysan zaten takma doktoruna danış onun için bildiğin cinsel ilişki lazım
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 24-02-2021

Hamileliğimin 18. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 155 gün kaldı.

Bebeğinizin çoğu kemikleri ultrason üzerinde görünecek kadar sertleşti. Bazı kadınlar için gebelikte tuz alımının sınırlandırılması, gebelikte oluşan ödem ve şişliklerin azalmasına yardımcı olabilir. Bu konuda diyetinizde kullandığınız tuz ile ilgili olarak doktorunuzla konuşabilirsiniz. Eğer reflü veya mide yanmasından şikayetiniz varsa, doktorunuza veya ebenize alabilceğiniz güvenli ilaçları sorabilirsiniz.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 210 gr. - Yaklaşık boyu : 14.2 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Merve4423

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
1 Ağustos 2020
47
5
22
Evet bende baya geldi insandan insana değişir hepimiz aynı değiliz ben eşimle yaptım öyle geldi bişi yapmadıysan zaten takma doktoruna danış onun için bildiğin cinsel ilişki lazım
Bu konuları doktorumla konuşmak istemiyorum açıkçası. Hiç birşey yaşamadan kanama bile olmadan kızlık zarı kontrolu yaptirdigimi duyunca bile çok sinirlendi. Hafif akıntım oldu kahverengi adetimin bittiği günün bir gün sonrası dersem heralde çok kötü kızar. Ki sanirm haklı da! Muane ederken emin misiniz dediğimde senden saklicak değilim bozuk olsa söylerim dikerim hasta kazanmış olurum ama sapa sağlam. Falan dedi