Kızlık zarı önemli mi sizin için

Kızlık zarı sizin için önemli mi?


  • Ankete Katılan
    104
P

pessimist.kız

Ziyaretçi
  • Konu Sahibi: pessimist.kız
  • #1
Sizin için kızlık zarı önemli mi? Yani kızlığım gitti öldüm bittim diyenlerden misiniz yoksa olmasada olur o kadar önemli değil diyenlerdenmisiniz.?
 
P

pessimist.kız

Ziyaretçi
  • Konu Sahibi: pessimist.kız
  • #2
tabiki senin hayatım kimse karışamaz sonuçta yargılayamazda:) tşkrler yorumun için.
 

hersey_eskir

Dengesiz..
Kayıtlı Üye
Katılım
16 Mayıs 2008
Mesajlar
1.654
Emoji Skoru
6
  • Konu Sahibi: pessimist.kız
  • #3
Evet cok önemliye verdim oyumu..
Benım ıcın onemlı...
Sevgiler..a.s.
 

dadlummm

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Temmuz 2008
Mesajlar
825
Emoji Skoru
1
  • Konu Sahibi: pessimist.kız
  • #4
benim için önemlidir..hemde çok önemlidir..
ama kızlığım gitti öldüm bittim diye bişey yok Allah korusun tecavüz diye bi iğrenç bişey varki Allahım muhafaza etsin kimseyede göstermesin..

kendi isteği ile yapana hiç bişey demem..pişmandır değildir kendi tercihi yeterki sokaklarda babasız anasız evlatlar kalmasın ben onlara acıyorum

yani bence önemlidir evlendiğim de ilk deneyimimi yaşamayı istiyorum
 

UfuruktenPrenses

twitter@UfuruktenPrnses
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eylül 2007
Mesajlar
12.199
Emoji Skoru
2.633
  • Konu Sahibi: pessimist.kız
  • #5
Arkadaşım bu konu 159632 kere konuşuldu herdefasında büyük tartışmalar..
akabinde kitlenme ve ardından banlanan üyeler oldu..
hayırlı olsunsengözlerimebaksanab​
 
P

pessimist.kız

Ziyaretçi
  • Konu Sahibi: pessimist.kız
  • #6
kusura bakma anket bölümüne baktım ama göremedim konuyu..
yetkili biri silebilir.
 

sarxix_xsxeker

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Aralık 2007
Mesajlar
159
Emoji Skoru
1
Yaş
31
  • Konu Sahibi: pessimist.kız
  • #7
benım ıcınde cok onemlı herseyın bır zamanı vardır acelesı ne:nazar:
 

dadlummm

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Temmuz 2008
Mesajlar
825
Emoji Skoru
1
  • Konu Sahibi: pessimist.kız
  • #8
bana gore bu benim dusuncem size belki tuaf gelebilir ama erkekler evlenmeden once bilmem kac kere iliskiye girdiler demi dinimize gore tamam bir kiz ilk evlendi gece iliskiye girmelidir ama bana gore bir iliski yasiyorsan sevdin birinlen sonucta o an kizligi dusunmuyorsun ama tecavüz gibi bir olayi yasamak tabiki ellinde olmayan birsey ozaman insan tabiki kizligini dusunur ve evlendi gece bunun stressini yasar allah korusun tabiki ama kendi iradesinlen yapilan evlilikten once iliski cinselik ve sonradan pismanlik cekmek bence bos


renkli olarak işaretlediğim yere katılıyorum

tabiki senin düşüncen saygı duymak lazım canım..ama kadın içinde erkek içinde haram sonuçta ikisininde günahı aynı..
neyse bu konuları açmayalım sonra genelde tartışma oluyo filan konu kilitleniyo yani benim düşüncem bu a.s.
 

dadlummm

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Temmuz 2008
Mesajlar
825
Emoji Skoru
1
  • Konu Sahibi: pessimist.kız
  • #9
canim ne tartismasi yo haklisin tabiki ama dedim gibi istiyerek iliskiye girmisin sonra ah etsen ne uh etsen ne son pismanlik ne fayda demi kaydirigubbakcemile3
yani kesinlikle katılıyorumm kaydirigubbakcemile2
 

Siblrya

Don´t worry, be happy
Kayıtlı Üye
Katılım
31 Ağustos 2008
Mesajlar
2.313
Emoji Skoru
2
  • Konu Sahibi: pessimist.kız
  • #10
Benim icin cok önemli..

Okadar önemli oldugundan zaten sevdigimle evlenip onla yetirdim :roflol:sırnaşık şey
Ama tabiki herkesin kendi bilecegi is ..
Ha tabiki bir düsüncem daha var Egerki bir kiz gercekten cok sevdigi birisinle iliskiye girmeye kendini hazir hissediyor ve giriyorsa o insana gercekten güveniyorsa no problem ama iliskiye girdikten sonra nasilsa acigim deyipte bircok kisi geliyorsa o kisinin ardindan ona karsiyim tabiki ... Insan sevdigiyle, deger verdigi kisiyle paylasmali o duygulari gerisi bos gelir bana ...

Ben kendimce cok mutluyum sevdigimin ILK oldugu icin cünkü sevilenle ILKler daha güzel yasanir...:kahve:
 
Yukarı Alt