Kocaeli'de Çocuk Doktoru Arıyorum

nisagul

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
8 Ocak 2011
2
0
İlgi polikliniğinde İsmail beye götürdük kızımızı öksürüğü falan vardı bana biraz fazla ilaç verdi gibi geldi sanki ama iyileşti çok şükür kızım. Ama genel itibariyle çok beğenmedim ben İsmail beyi. Çift taraflı hasta alıyor. Hemen birini bitirip diğerine geçme derdinde. Soruları cevaplıyor ama ne dediği pek anlaşılmıyor hemen gitme derdinde. Ayrıca kurum anlaşması yok 40tl muayene ücreti. Kurum anlaşması olmadığı için ilaçları da aile hekimine yazdırdık biz. Ayrıca hastaneye para kazandırma derdinde gibi geldi söylediği birkaç cümleden. Ben de bu sebeplerden dr arıyorum.
 

Leyla8888

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
28 Kasım 2019
7
0
32
Bu kadinin neresi iyi ya sizin yuxunuzden gittim bugun karsilastigim sey saygısızlık soru sordurtmuyo baska hasta almak ucin ciplak cocugu dusari cikarttiriyo baska bi odaya götürüp giydurttiriyo soruda soramıyorsun ne bicim doktor siz herhalde boyle muameleye aliskinsiniz
 

Leyla8888

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
28 Kasım 2019
7
0
32
Kicaeli tipta hulya gocek e sakin gitmeyin.Bu kadinin neresi iyi ya sizin yuxunuzden gittim bugun karsilastigim sey saygısızlık soru sordurtmuyo baska hasta almak ucin ciplak cocugu dusari cikarttiriyo baska bi odaya götürüp giydurttiriyo soruda soramıyorsun ne bicim doktor siz herhalde boyle muameleye aliskinsiniz