Kocaman mementolar?

girlpowerrr

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
78
Emoji Skoru
19
90 bedenim dediğine göre sütyen ölçmeyi / seçmeyi bilmiyorsun. O yüzden düzgün sütyen bulamamis olabilirsin
Şimdi önce göğsünün bittiği yer var ya. Orayı olc. Tam bitiş hizasi, sırta doğru.
Kaç çıktı? İşte ona 5 ekle, senin sütyen numaran olacak.
Yani 90 dediğin şey göğüs büyüklüğün değil sadece sırt ölçün.
Gelelim ikinci aşamaya. Şimdi de tam uç kısmından ölç kendini. Ve demin beş eklediğin yerden çıkar.
Göğüs cevren-sirt çevren+5= kup ölçün (2,5 cm=A , 5cm= B 7,5cm= C)
Dur dur çok basit.
Mesela benim göğüs altı ölçüm 71 cm. Beş ekliyorum 76. Yani benim sütyen ölçüm 75
Göğüs çevrem de 82
82-76= 6 cm. Demek ki cupum B
Yani 75 B
Aslında çok basit :)
Fazlasıyla bilgilendirici bir cevap.Mezuramı ararken teşekkür ediyorum. :)
 

uckisidenbiri

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
19 Haziran 2016
Mesajlar
546
Emoji Skoru
955
Selam derttaş'ım, son birkaç gündür ameliyatı konuşuyorum artık çevremdeki insanlar bile olumlu bakmaya başladılar. Gerçi şu an biraz kiloluyum önce kilo ver sonra ameliyat olursun sporu dene diyorlar. Victoria Secret ve Marks & Spencer önermişler büyük beden sütyenler için, cup ölçümü ben de bilmiyorum ama 90 D bile olmuyor. Ağır yaşamlar izleyen varsa bilir, lenf ödemler var, onlar gibi sarkık ve vücudum asla taşıyamadığı için uç kısımları mor ağırlıktan. Ben de aşırı beyaz tenli ve ince derili bir insanım, dışardan bak içimi gör o derece. Bütün damarlarım, çatlaklarım her şeyim meydanda. Hayat kalitemi inanılmaz düşürüyor. Nefret ediyorum. Liseye giderken 57 kilo civarlarındayken en azından taşıyabiliyordum. Şimdi 75 kiloyum ve montofon gibi hissediyorum bazen memelerim yüzünden kendimi. Lisede de esprisini yapardık olmayanlara dağıtacağım diye. Keşke öyle bir şey olsa!
 

Love_your_life

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Aralık 2017
Mesajlar
3.100
Emoji Skoru
1.927
Estetik olayına girme bence bebek düşüren ileride o memitola göbeğine kadar inecek zaten sonra komple kaldırırsın. Zayıfla ve spor yap şimdi bence
 

girlpowerrr

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
78
Emoji Skoru
19
Selam derttaş'ım, son birkaç gündür ameliyatı konuşuyorum artık çevremdeki insanlar bile olumlu bakmaya başladılar. Gerçi şu an biraz kiloluyum önce kilo ver sonra ameliyat olursun sporu dene diyorlar. Victoria Secret ve Marks & Spencer önermişler büyük beden sütyenler için, cup ölçümü ben de bilmiyorum ama 90 D bile olmuyor. Ağır yaşamlar izleyen varsa bilir, lenf ödemler var, onlar gibi sarkık ve vücudum asla taşıyamadığı için uç kısımları mor ağırlıktan. Ben de aşırı beyaz tenli ve ince derili bir insanım, dışardan bak içimi gör o derece. Bütün damarlarım, çatlaklarım her şeyim meydanda. Hayat kalitemi inanılmaz düşürüyor. Nefret ediyorum. Liseye giderken 57 kilo civarlarındayken en azından taşıyabiliyordum. Şimdi 75 kiloyum ve montofon gibi hissediyorum bazen memelerim yüzünden kendimi. Lisede de esprisini yapardık olmayanlara dağıtacağım diye. Keşke öyle bir şey olsa!
Seni o kadar iyi anlıyorum ki canım... Ama en iyisi bir doktorla görüşmek olacak sanırım.Vücudumuzun oranına göre kendimizi onlara emanet etmek dışında bir çözüm yok gibi.Ancak benim önce yapmam gereken cup ölçümü ve bütün ölçümü net bir şekilde ölçmek yahut ölçtürmek...
 

triskadan nagmeler

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağustos 2014
Mesajlar
8.569
Emoji Skoru
12.693
Kanser riskini cogaltmiyor, ama kanseri farketmede gecikebiliyosun.
Meme ve popo ostrojendir
Meme ve rahim kanserinin birsuru sebebi var fakat buyukse ostrojen kaynakli kanser riski artiyo
Tipki uzun sure ostrojen kaynakli ilac kullanmak gibi buyuk memeli kanser hastalarinin patoloji sonucunda hep yuksek ostrojen cikar digerlerinde onkogen
Keza poposu kucuk / hic olmayan kadinlar erken menapoza girer rahim kanseri riski cok dusuktur
Kanser omrumu yedi memesi buyuk kimi taniyosam git baktir diyorum
Kanserin fark edilmemeside buyuk kucukten ziyade fibrokistik meme yapisiyla alakali ortu gorevi goruyo
 

NMB24

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Kasım 2017
Mesajlar
2.910
Emoji Skoru
4.950
Catlaklar zayiflayinca daha cok cikar ortaya.. sarkmasida artik gecmez zayifladikcada daha cok sarkar. Belki sporla biraz toparlanir sma fuze gibi gogus olmaz estetiksiz.

Ben senin yerinde olsaydim zayiflayim olurdum ameliyat. Omur boyu bunu cekmeyi dusunmezdim.

ah ah doktora sordum, spor bi ise yaramiyor dedi :KK43:
 

uckisidenbiri

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
19 Haziran 2016
Mesajlar
546
Emoji Skoru
955
Seni o kadar iyi anlıyorum ki canım... Ama en iyisi bir doktorla görüşmek olacak sanırım.Vücudumuzun oranına göre kendimizi onlara emanet etmek dışında bir çözüm yok gibi.Ancak benim önce yapmam gereken cup ölçümü ve bütün ölçümü net bir şekilde ölçmek yahut ölçtürmek...
İşte eğer kendin ölçemiyorsan, bedenimi ölçtürmek istiyorum diyerek Victoria Secret'larda ücretsiz ölçtürebiliyormuşsun. Ben henüz tek bir avmye gidebilme fırsatı bulamadım. Bakacağım mutlaka. İpek Eraslan diye bir kadın var youtube'a girmiş yeni, moda ve bir şey uzmanıymış. Onun sütyen seçmeyle alakalı videosuna denk geldim yakında. Bakabilirsin istersen.
 

Poncito

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
2 Kasım 2015
Mesajlar
1.679
Emoji Skoru
2.986
[QUOTE="girlpowerrr, post: 56894340, member: 447213" halalarımın bana devrettiği bu büyük sermayeyi hala ben taşımaktayım.[/QUOTE]
Ayyyy çook güldüm yaa bende aynı durumdayım bayıldım bu tabire :KK70:
 

orskiran

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
6 Eylül 2010
Mesajlar
506
Emoji Skoru
588
Doğum yaptıktan sonra ameliyat olanı öneririm. Emzirme sürecinde sorun yaşamaman adına ve emzirme sonrası sarkma olayı sürecektir. Zayılaman ve doğru südyen kullanımı şimdilik biraz rahatlamanı sağlayacaktır diye düşünüyorum. Allah kolaylık versin taşımak kolay değil tabi ☺
 
Yukarı Alt