• İstediğin her konuda başarılı olabilirsin! Saklama Kendini…
    Detayları incelemek için tıkla!
  • 3. Hafta Pınar Labneli Tarif Yarışması başladı.
    Pınar Labne lezzetlerı yarışıyor. Her hafta birinciye süpriz hediyeler.
    Lezzetli yarışmaya katılmak için HEMEN TIKLA !..

Koltuk altında ki kitle

sema066

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
11 Temmuz 2020
4
3
20
Merhabalar. Annem bir ay önce koltuk altında yuvarlak bi sertlik olduğunu sonrasında bu sertliğin büyüdüğünü söyledi artık yuvarlak da değil. Hastane de ultrason ve mamografi istedi bir ay sonrasına randevu verdi. Korkuyoruz meme kanseri olma ihtimaline karşı. Bilginiz var mı? Teşekkürler
 

Uykuluprenses58

kokunu duyduğumda her zorluğu unutacağım .
Kayıtlı Üye
21 Mart 2018
1.810
2.343
Bende minik bişekilde çıktı bundan 5/6 yıl önce doktorum bişey yok büyüp acırsa alınır bu dedi .. sonra el alışkanlığı yerinden oynatıp hep oynardım bundan 7/8 ay önce aniden şişti ağrı yaptı .. acile gittim gece .. durumu anlattım doktor ameliyat haneye aldı neşterledi attı .. yeri belli ama sonrasında tekrarlamadı en azından şimdilik allaha şükür .. şüphelenmedi heralde ne o ozamnki doktor ne şimdiki doktor nede cildiye doktoru ama tam koltuk altında deği altının kol kısmında yanı omuz hızasından 2 parmak aşşa diye bilirim .. umarım sizinde önemli değildir aniden mi belirdi yoksa varmıydı zaten
 

sema066

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
11 Temmuz 2020
4
3
20
Bende minik bişekilde çıktı bundan 5/6 yıl önce doktorum bişey yok büyüp acırsa alınır bu dedi .. sonra el alışkanlığı yerinden oynatıp hep oynardım bundan 7/8 ay önce aniden şişti ağrı yaptı .. acile gittim gece .. durumu anlattım doktor ameliyat haneye aldı neşterledi attı .. yeri belli ama sonrasında tekrarlamadı en azından şimdilik allaha şükür .. şüphelenmedi heralde ne o ozamnki doktor ne şimdiki doktor nede cildiye doktoru ama tam koltuk altında deği altının kol kısmında yanı omuz hızasından 2 parmak aşşa diye bilirim .. umarım sizinde önemli değildir aniden mi belirdi yoksa varmıydı zaten
1 ay önce belirdi öncesinde yoktu top gibiydi dağıldı sertlik haline geldi ve büyüdü
 

TeAmoIG

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
27 Ocak 2020
3.810
7.562
Fibroadenom da olabilir hemen kötüyü düşünmeyin.. ben daha 26 yaşındayım 22 yaşımdan beri var bende.. takip ediliyordu evlendim başka şehire geldil kaldı takibim. Fibroadenomda büyür ve belli bir boyuta gelince alınır.. korkulacak birşey değil..
 

TeAmoIG

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
27 Ocak 2020
3.810
7.562
Yani iyiyi çağırın iyi olsun.. benil halam göğüs kanseri oldu çok yayılmadan doktora gitti sadece kitle alındı göğsü duruyor mesela.. Siz yine de iyiyi düşünün..
 

Hamangiom

El üstünde tutulmak için illa tabutamı girmek lazm
Kayıtlı Üye
14 Mart 2019
341
347
Bir bilgim yok ama muhakkak muayene ettirsin anneniz. Rabbim şifa versin 🤲🏻
 

Oha diyorum

Aktif Üye
Pro Üye
Anneler Kulübü
7 Temmuz 2019
2.542
4.941
slm hanimlar sanrim bende bu derten yakiniyorum koltuk altimda degil ama yakin dayilacak meme ustunde kucuk sert bir kitle tespit ettim bir kerr sinde yani 21 yaslarda dol gogsumd3 kus yuvasi buyukligumde kitle aldirmisti simdi sagda var ama ufak 1 2 cm anca vardir ama benim meme ucumda sanki farklilik varrr;(
 

Burculeo70

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
12 Haziran 2020
12
1
33
Benim de 6 yıl önce sağ göğsümde kitle farketttim. Elledigimde yerinden oynuyordu. Ilk ultrasonda görünmedi bi dahq girdim bu sefer çıktı fibroadenom. Düğünden sonra aldırdım. Dün 6 yıl sonra yine baktım yine kitle var ayni yerinde oynuyor. Doktora gidicem. Ama yine fibroadenom se bu sefer aldirmicam kontrol ettircem cok büyürse aldırırım çünkü aldikca çıkıyormuş bide meme görüntüsünü de bozuyor. Bakalim sizde telaslanmayin ama ihmal de etmeyin takibi.
 

filipina2010

🌻
Kayıtlı Üye
29 Ocak 2013
246
328
İhmal etmeyin derim, sadece mem kanseri olarak düşünmeyin başka rahatsızlıklarda olabilir. Genel cerrahiye başvurun.
 

Zeynep demirli

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
17 Kasım 2019
68
19
22
Merhabalar. Annem bir ay önce koltuk altında yuvarlak bi sertlik olduğunu sonrasında bu sertliğin büyüdüğünü söyledi artık yuvarlak da değil. Hastane de ultrason ve mamografi istedi bir ay sonrasına randevu verdi. Korkuyoruz meme kanseri olma ihtimaline karşı. Bilginiz var mı? Teşekkürler
Merhaba bende 22 yaşındayım 2019 Kasım ayında bendede bir anda koltuk altında ağrı başladı ellediğimde şişlik olduğunu farkettim doktora gittim doktor hem meme hemde koltuk altı ultrasonu çekti ve sadece memede fibraedonom koltuk altındakilerininde yağ bezesi olduğunu söyledi sadece 6 ay da bir kontrole gelmemi asla korkulacak bir şey olmadığını söyledi sizde içinizi ferah tutun
 

Zeynep demirli

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
17 Kasım 2019
68
19
22
slm hanimlar sanrim bende bu derten yakiniyorum koltuk altimda degil ama yakin dayilacak meme ustunde kucuk sert bir kitle tespit ettim bir kerr sinde yani 21 yaslarda dol gogsumd3 kus yuvasi buyukligumde kitle aldirmisti simdi sagda var ama ufak 1 2 cm anca vardir ama benim meme ucumda sanki farklilik varrr;(
Meme ucunuzda nasıl bir farklılık var acaba
 

Tanssss

🚩B.t.08.04🚩b.k.85🚩g.k.70🚩1h.k.65🚩2h.k.58
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
9 Ocak 2018
2.515
7.853
Canim meme kanseri belirtilerini okuyup annenin memelerini kontrol etmelisin tam hatirlamiyorum ama bir kacini soyleyim
Gogusun birbirinden buyuk olmasi
Portakal kabugu gorunumu
Siyah haalkayla alakali da birsey vardi ama hatirlamiyorum

Bunlar yoksa tedirgin olma arkadaslar da dogru soyluyor baska seyler de olabilir
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 44 Kg. ile 60 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 155 cm. Başlangıç Kilom :85 Kg. Şimdiki Kilom :70.0 Kg.

Oha diyorum

Aktif Üye
Pro Üye
Anneler Kulübü
7 Temmuz 2019
2.542
4.941
Merhaba bende 22 yaşındayım 2019 Kasım ayında bendede bir anda koltuk altında ağrı başladı ellediğimde şişlik olduğunu farkettim doktora gittim doktor hem meme hemde koltuk altı ultrasonu çekti ve sadece memede fibraedonom koltuk altındakilerininde yağ bezesi olduğunu söyledi sadece 6 ay da bir kontrole gelmemi asla korkulacak bir şey olmadığını söyledi sizde içinizi ferah tutun
o yasalarda bende alfirfim o kitleden ama brnim cok buyuktu patalojiye gitti koltuk da degil gogusteyd
 

Oha diyorum

Aktif Üye
Pro Üye
Anneler Kulübü
7 Temmuz 2019
2.542
4.941
Canim meme kanseri belirtilerini okuyup annenin memelerini kontrol etmelisin tam hatirlamiyorum ama bir kacini soyleyim
Gogusun birbirinden buyuk olmasi
Portakal kabugu gorunumu
Siyah haalkayla alakali da birsey vardi ama hatirlamiyorum

Bunlar yoksa tedirgin olma arkadaslar da dogru soyluyor baska seyler de olabilir
bende bir yerde izlemisti sadecw kadin hareket edreken cani acidigi icin doktora girmis oyle fark edilmis hemde 4 cu evre
 

Tanssss

🚩B.t.08.04🚩b.k.85🚩g.k.70🚩1h.k.65🚩2h.k.58
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
9 Ocak 2018
2.515
7.853


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 44 Kg. ile 60 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 155 cm. Başlangıç Kilom :85 Kg. Şimdiki Kilom :70.0 Kg.