KOMŞU TEYZECİĞİM ÜZERİNE ÜZERİME GELİYOR

elifduru2101

en buyuk nimet evlat olsa gerek
Kayıtlı Üye
17 Aralık 2016
405
376
28
Benimde vardı öyle bi komşum aklıma geldi sürekli bi bahanr bulup bana gelirdi duvarlar yan yanaydı kapıyı açmasam sesimi duyuyodu mecbur açıyodum salonda oturamaz hale gelmiştim telefonun sürekli hattını çıkartıp bunu yapamadım bi yap diyip içeri dalardı bana çorba yaparmısın deyip tencere mercimek getirdiğini biliyorum yaşlıydı belki yapamıyodur diye kırmak da istemiyodum ne zaman benim kapım çalsa o da kapısını açar kim geldi diye bakardı sonra çok şükür taşınıp gitti kurtuldum
 

Tebessumanne

Üye
Kayıtlı Üye
3 Mayıs 2020
267
309
31
Covid den dolayı tedbirli davranmak zorundayım de hadi ben hastalandim size bulastirirsam sizin yaşınız ileri risk grubusunuz kendimi affedemem kusura bakmayın de.Mesafeli hayat ile mesafeni koyarsın öyle de gider.
 

elsaelsaelsa

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
9 Temmuz 2018
355
957
Kapınızın iç kilidinde zincir yada kapının yarım acılmasını saglayan kilitlerden yok mu? O şekilde açıp kafanızı yarım çıkarıp müsaşt diilim diyin. Arsızlığıa vurup niye napıyorsun ki falan derse de özel işlerim var dersiniz.
 

turkkadini

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Nisan 2011
983
695
Merhaba arkadaşlar.. 1 yıl önce bu binadan ev aldık. Almaz olaydık, iskanı, dış yalıtımı, çatısı, aidatı, temizlikçisi hep bir sorun.. Ama en büyük sorun aynı katta olduğum 2 tane komşum. Yaşça ikiside benden büyük biri 60 biri 70 yaşın üzerinde.. 70 yaşında olan yine iyi.. Ama 60 yaşında olan teyze beni evden soğuttu taşınmak istiyorum daha 9 yıl borç var taşınamıyorum. Kadın herşeyden faydalanmaya çalışıyor, eve buyur demeden girmeye çalışıyor, içli dişli olalım ortak yaşayalım bende hiç sevmem belli de ediyorum ama kadın anlamıyor, utanmıyor. Anneme söyledim kapı her çaldığında açma diyor ama bunuda yapamıyorum kadın tam takipte. Ayakkabılarımı takip ediyor. Dün ayakkabı mı içeri aldım bugün de kapıyı binayı temizleyen abla çaldı. Ona kapıyı açtıktan 2 dakika sonra buda çıktı binaya ve direk bize geldi içeri girdi telefonda bişey gösterdi hallet siye kadının önündense çekilmiyorum girmesin diye göbeğiyle itekleyip giriyo kalbini kırmayın diye uğraştıkça daha fazlasını yapıyo. Geçen günde kalkmış hadi kahvaltı yapak dedim işim var iyi gel o zaman bizde yapak. Direk zaten bize gelmiş kahvaltıya. Hiç müsait misin değil misin sormadan. Ne yapacağım kalbini de kırmak istemiyorum ama ben evimde sadece kendim oturmak, gördüğümde merhaba , günaydın, iyi akşamlar diyebilmek istiyorum arası yok kadının ya tam küseceğiz yada iç dış bıiirbirine karışacak. Kırmadan nasıl uzaklaştırabilirim
Ay teyzecim cok halsizim kemiklerim de agriyo malum sizinde yaşiniz var girmeyin diyin bi kac gun kafa dinlersiniz o arada da yeni bi cozum bulursunuz yada sonrasinda biz cok aktif disari cikiyoruz nolur nolmaz cok uzulurum size bisey olursa lutfen temasta bulunmayalim dersiniz birazda maskeli kapiyi acip kacar adim davranirsaniz bence uzaklasir
 

AriaBlue

I am so cool
Kayıtlı Üye
23 Temmuz 2014
1.569
5.781
28
Ay teyzecim cok halsizim kemiklerim de agriyo malum sizinde yaşiniz var girmeyin diyin bi kac gun kafa dinlersiniz o arada da yeni bi cozum bulursunuz yada sonrasinda biz cok aktif disari cikiyoruz nolur nolmaz cok uzulurum size bisey olursa lutfen temasta bulunmayalim dersiniz birazda maskeli kapiyi acip kacar adim davranirsaniz bence uzaklasir
Bence hasta diye çorba yapar getirir ne uzaklaşması :KK49:
 

Yari Otomatik Portakal

Noone's gonna take my soul away...
Kayıtlı Üye
24 Mayıs 2019
1.398
4.094
24


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 43 Kg. ile 58 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 153 cm. Başlangıç Kilom :98.6 Kg. Şimdiki Kilom :94 Kg.

AngelicaPickles

Popüler Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
14 Şubat 2012
5.801
7.396
Yaşlıymış madem korona olduk ya da çok yakınımız korona oldu diyip 2-3 hafta elini ayağını çektirin sizden.

Sonrasında da gelmeye devam etmek isterse kusura bakma ama yaşın var ben çok gerildim size bulaştırmışımdır belki diye artık kimseyle ev ziyareti yapmayacağım dersin.
 

Kurk Mantosuz Madonna

mık :)
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
15 Ekim 2016
14.595
92.621
Direkt terslerim, nefret ederim böyle edepsizliklerden.
Ben en yakınıma bile kapı açmamış insanım densiz densiz aramadan geldiği için.
 

aijoo

Benim adım diyet, " Bayan Diyet " 🍎
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
31 Aralık 2015
21.770
49.338
Korona var korona. Korkmuyorda bulascak diye
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 52 Kg. ile 70 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 168 cm. Başlangıç Kilom :115 Kg. Şimdiki Kilom :105.9 Kg.

atanamayanogretmen

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
26 Eylül 2014
3.347
7.814
Merhaba arkadaşlar.. 1 yıl önce bu binadan ev aldık. Almaz olaydık, iskanı, dış yalıtımı, çatısı, aidatı, temizlikçisi hep bir sorun.. Ama en büyük sorun aynı katta olduğum 2 tane komşum. Yaşça ikiside benden büyük biri 60 biri 70 yaşın üzerinde.. 70 yaşında olan yine iyi.. Ama 60 yaşında olan teyze beni evden soğuttu taşınmak istiyorum daha 9 yıl borç var taşınamıyorum. Kadın herşeyden faydalanmaya çalışıyor, eve buyur demeden girmeye çalışıyor, içli dişli olalım ortak yaşayalım bende hiç sevmem belli de ediyorum ama kadın anlamıyor, utanmıyor. Anneme söyledim kapı her çaldığında açma diyor ama bunuda yapamıyorum kadın tam takipte. Ayakkabılarımı takip ediyor. Dün ayakkabı mı içeri aldım bugün de kapıyı binayı temizleyen abla çaldı. Ona kapıyı açtıktan 2 dakika sonra buda çıktı binaya ve direk bize geldi içeri girdi telefonda bişey gösterdi hallet siye kadının önündense çekilmiyorum girmesin diye göbeğiyle itekleyip giriyo kalbini kırmayın diye uğraştıkça daha fazlasını yapıyo. Geçen günde kalkmış hadi kahvaltı yapak dedim işim var iyi gel o zaman bizde yapak. Direk zaten bize gelmiş kahvaltıya. Hiç müsait misin değil misin sormadan. Ne yapacağım kalbini de kırmak istemiyorum ama ben evimde sadece kendim oturmak, gördüğümde merhaba , günaydın, iyi akşamlar diyebilmek istiyorum arası yok kadının ya tam küseceğiz yada iç dış bıiirbirine karışacak. Kırmadan nasıl uzaklaştırabilirim
Kalbini kırmak istemiyorum diye bir şey yok, kalbini kırın, anlamazsa tekrar tekrar aynı sert tavrı sergileyin.
Ben de yeni taşındım, yan dairede 70 yaş üstü bir teyze var yalnız yaşıyor, ben taşınmadan binadan biri beni uyardı sakın yüz verme senden çıkmaz dedi.
İlk önce evi temizletmeye geldiğim gün kapıya geldi boş boş muhabbet etmeye çalıştı, teyze ceryan yapıyor bir şey demiyorsan kapatıyorum dedim.
Eşyalarımızın taşındığı gün yine kapıya geldi konuşuyor kendi kendine, çocuk ağlıyor dedim kapattım kapıyı. Taşındıktan sonra da yine geldi zile bastı, tam da çocuk uyuyordu korktu ağlayarak uyandı, sinirle açtım kapıyı, telefonunu getirmiş oğlunu aratacak, ben de çok sert konuştum, çocuk korktu ağladı bir daha zile basma dedim, ay ben hiç düşünemedim dedi, ben hiç cevap bile vermedim kapattım kapıyı.
Bazen bina içinde denk geliyoruz, valla allah affetsin de yüz bulmasın diye bakmıyorum bile, ne merhaba ne iyi günler hiçbir şey demiyorum o yokmuş gibi davranıyorum.
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 02-05-2021

Hamileliğimin 18. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 158 gün kaldı.

Bebeğinizin ayak ve parmak izi karakteristik şekilde şekillenmeye başlıyor. Eğer canlandırıcı bir içeceğe ihtiyaç duyuyorsanız, yüksek karbonhidratlı ve düşük yağlı olan kayısı suyu, üzüm suyu, limonata, portakal suyu, greyfurt suyu ve kızılcık suyunu deneyebilirsiniz.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 210 gr. - Yaklaşık boyu : 14.2 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

halideeee

kükrek yârim ❤
Kayıtlı Üye
15 Nisan 2018
815
1.065
31
Haklisiniz ama ne biliyim biraz zorlaniyorum böle şeyler yapamıyorum 😭
Yapmayın zaten saygınızı bozmayın siz güzel bir dille anlatın yada bir bahane bulun korona var deyin teyze ev müsait değil deyin ama bağırmayın tabii bunlari sakin bir dille söyleyebilirsiniz hic kirmak istemiyorsaniz kapıyı açmayın görüşme sıklığını azaltin
 

ikiminikprenses

İki minik prenses ve bir prens 👧🏻👧🏻🧒
Pro Üye
1 Mayıs 2007
6.540
2.621
Ya benimde bir komsum vardi ayakkabilarimi takip eder,evde otur otur usandim sana geldim derdi,bende calisan bayanim haliyle evde oldgm zamanlarda istirahat etmek dinlenmek.isterdim ama kadin girip saatlerce oturmak sohbet muhabbet goygoy isterdi.Ayakkabilarimi sakladigimi biliyorum okadar yani.Sonra bir laf arasinda ben buna kizim sana söylüyorum gelinim sen anla gibisinden laf sokusturunca anladi gelmez oldu.