Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...

Konuşan İnsalarr

Konusu 'Komik ve İlginç Linkler' forumundadır ve merwee_ tarafından 10 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    10 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : merwee_
  1. merwee_

    merwee_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2007
    Mesajlar:
    41
    Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    http://www.oddcast.com/home/demos/tts/tts_example.php?clients

    turkish seçin. kutuya bişeyler yazın ve yazılanı konussun :bbo:yerimseniben

    ben denedim ama daha fazla yaptıramıyorum. bi müddet sonra açılmıyo limiti varr sanırımCADIARZU

    sayfayı kapattım ve tekrar açtım oldu limit dolarsa öylede yapabilirsinizyerimseniben
     
    Son düzenleme: 10 Ağustos 2008
  2. 10 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : merwee_
  3. CamasirSuyunaCorba

    CamasirSuyunaCorba ♥etmiyorum eyvallah♥ Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.519
    Beğeni:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    error verdi şekerim, yapamadım....................
     
  4. 10 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : merwee_
  5. CamasirSuyunaCorba

    CamasirSuyunaCorba ♥etmiyorum eyvallah♥ Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.519
    Beğeni:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    değişik bişiymiş bu, denedim oldu valla. nerdende bulursunuz böyle şeyleri :)
     
  6. 20 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : merwee_
  7. gurkan-efem

    gurkan-efem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2007
    Mesajlar:
    236
    Beğeni:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ne guzel cidden nerden bulursunuz boyle seyleri.
    kocama ing,franszc,turkce askimi ilan ettim.
    ama o gelip bakmadiiiiii:eek:klava: