Kullandığımız Ve Memnun Kaldığımız Selülit Kremleri?

SipidiGonzales

Guru
Kayıtlı Üye
19 Ocak 2009
755
3
kızlar başka bir forumda bir kız tanıdıkmı neymiş güzellik salonundan bir tarif almış. tüm topikleri okudum ve ve memnun kalmışlar 1 haftada etkisini gösteriyormuş. size doğal selülit kremini yazıyorum..

SIKILAŞTIRICI OLAN BİR VİCUT KREMİ ALIN. SONRA AKTARDAN ALDIĞIMIZ 1 ER ŞİŞE, KEKİK,SUSAM,MELİSSA YAĞI ALIN,ALMIŞ OLDUĞUMUZ NEMLENDİRİCİ KREMİN YARISNI BOŞALTIN VE VE ALMIŞ OLDUĞUNUZ YAĞLARIN YARISINI İÇİNE BOŞALTIN. SORUNLU BÖLGEYE MASAJ İLE SÜRÜN...

işte böyle arkadaşlar ben daha denemedim ama denemeyi düşünüyorum . üşenmezsem tabi ::)
 

eylul77

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
6 Aralık 2007
1.350
32
kızlar başka bir forumda bir kız tanıdıkmı neymiş güzellik salonundan bir tarif almış. tüm topikleri okudum ve ve memnun kalmışlar 1 haftada etkisini gösteriyormuş. size doğal selülit kremini yazıyorum..

SIKILAŞTIRICI OLAN BİR VİCUT KREMİ ALIN. SONRA AKTARDAN ALDIĞIMIZ 1 ER ŞİŞE, KEKİK,SUSAM,MELİSSA YAĞI ALIN,ALMIŞ OLDUĞUMUZ NEMLENDİRİCİ KREMİN YARISNI BOŞALTIN VE VE ALMIŞ OLDUĞUNUZ YAĞLARIN YARISINI İÇİNE BOŞALTIN. SORUNLU BÖLGEYE MASAJ İLE SÜRÜN...

işte böyle arkadaşlar ben daha denemedim ama denemeyi düşünüyorum . üşenmezsem tabi ::)

yagları burda bulursam mutlaka denıycem canım bana mantıklı geldı zaten selulıt ıcn kullanılan yaglar bunlar sanırım tesekkurlera.s.
 

gxuxz_gxuxzeli

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
8 Kasım 2007
1.237
1
32
arkadaşlar aktar sitelerinde portakal yağıyla yapılan masajın selülite iyi geldiği falan yazıyor..
 

ayden

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
8 Kasım 2007
515
2
Ben clarins aldım ocak ayında, üstelik o anda tekin acarda bu kremde %50 indirim varmış, 55tl ye. Bol su ile mucize yarattı bende...
 

ecemiz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
3 Nisan 2008
235
8
Ben Provitalin göğüs dolgunlaştırıcısını kullanıyorum ve çok memnunum. ürünlerin hep klinik çalışmaları yapılmış. bu firmanın bodyfit selülit kremi de var. bi bak istersen.

canım provital den nasıl bir etki gördün?ben bebek emzirdikten sonra sarktı ve yumusadı.üstelik büyükler.işime yararmı sence alayımmı. ve nekadar sürede etkisi belli oluyor..
sevgilerimle
 

eylul77

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
6 Aralık 2007
1.350
32
canım provital den nasıl bir etki gördün?ben bebek emzirdikten sonra sarktı ve yumusadı.üstelik büyükler.işime yararmı sence alayımmı. ve nekadar sürede etkisi belli oluyor..
sevgilerimle

slm ecemız gogusler ıcın avonun kremını kullandım ben canım duzenlı kullanırsan memnun kalırsın toparlıyor ve sıkılastırıyor hala banyodan sonra kullanırım.bırd the body shop ta var gogusler ıcın krem oda guzel dıyorlar.
 

qzzzd

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Aralık 2008
302
0
guzellerım bnde dove u kullandm ama banyodada fırca yaptım sureklı ve her banyodan cıkarken soguk su tabı.braz donuyosunuz ama guzellık ıcın katlancazkaydirigubbakcemile3 smdı suna dumankayann formulunu kulancam umarım ıse yarar kızlar ıns hıcbırımızın kıllicik selüliti bile kalmazkaydirigubbakcemile5
 

eylul77

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
6 Aralık 2007
1.350
32
guzellerım bnde dove u kullandm ama banyodada fırca yaptım sureklı ve her banyodan cıkarken soguk su tabı.braz donuyosunuz ama guzellık ıcın katlancazkaydirigubbakcemile3 smdı suna dumankayann formulunu kulancam umarım ıse yarar kızlar ıns hıcbırımızın kıllicik selüliti bile kalmazkaydirigubbakcemile5

tsekkurler gzzzd ,ınsallah canım hıcbırımızde selulıt kalmaz:Saruboceq:
suna dumankayanın aspırınlı formulunumu yapıyorsun canıma.s.
 

glcnsyt

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
4 Mart 2009
73
2
suna dumankayanın aspirin ürününü 3 ay yaptım ve düzenli yürüyüşte yaptım
ama hiç bi şekilde bana yaramadı boşuna ovundum aksamları ter döküyordum resmen :)
ve ovdugum yerler pul pul döküldü limon cok cildi kurutuyor sonra ugrastım kremlerle yumusatmak için
memnun kalmazsınız denemeyin walla
 

qzzzd

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Aralık 2008
302
0
tsekkurler gzzzd ,ınsallah canım hıcbırımızde selulıt kalmaz:Saruboceq:
suna dumankayanın aspırınlı formulunumu yapıyorsun canıma.s.

daha baslamadım cnm bı lımon alıyım ole baslıcam ınsallah bu arada bira kürü de uygulicam ben oda catlaklara cok ii geliyomuş yazıodu okudun mu onu??catlagn varsa tabı:) bnm var bıraz ama baya gectı bacaklarımı frcalamaya basladıktan sonra kesın fırcala sende canm cok faydasını gordum yanı kremden cok fırca bence etkılı olan.yaza kadar hersey guzel olr ınsallah cicimmmmmm :Saruboceq:
 

eylul77

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
6 Aralık 2007
1.350
32
daha baslamadım cnm bı lımon alıyım ole baslıcam ınsallah bu arada bira kürü de uygulicam ben oda catlaklara cok ii geliyomuş yazıodu okudun mu onu??catlagn varsa tabı:) bnm var bıraz ama baya gectı bacaklarımı frcalamaya basladıktan sonra kesın fırcala sende canm cok faydasını gordum yanı kremden cok fırca bence etkılı olan.yaza kadar hersey guzel olr ınsallah cicimmmmmm :Saruboceq:

bendede bıraz var catlak fırca hıc kullanmadım ama bıdenıycem ın ıse yarar.
catlaklar ıcınde bu formulu denemeyı dusunuyorum.
Deri Çatlakları
Deride meydana gelen çatlakları tedavi maksadıyla aşağıdaki reçeteler kullanılır.
Tedavi için gerekli malzeme : Alkol, asilbend.
Hazırlanışı : 100 gram alkole 10 gram asilbend konup, merhem yapılır. Çatlaklara sürülür.a.s.
 

gizgiz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
11 Mart 2009
121
1
33
arkadaslar clarınsın kremını kullanan yokmuuu bu yazada selulıtlı ve ıncelmemıs olarak gırmek ıstemıormmmm:nazar:
 

BSariPapatya

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
16 Ocak 2009
1.041
2
ben hiç birsey kullanmiyorum su an ama diyetisiyenim roc kulan demisti. keri34 arkadasimiz ise yaramadigini soyledi simdi ne yapsam acaba almasammi?
 

eylul77

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
6 Aralık 2007
1.350
32
ben roc kullandım daha once sprey olanını ıkılı satılıyordu ozaman kampanyası vardı burda ama ıkı kutudan sonra devam etmedım surulusu cok guzeldı hemen emılıyordu.tabı selulıt kremlerını duzenlı bır kac ay kullanmak gerekıyor kı faydasını gorebılelım bır kutuyla cokta fazla bır etkı gorebılecegımızı sanmıyorum dolayısıyla bende gormedım ama duzenlı kullanınca ne olur bılemem dıyetısyenın onermesıde guzel aslında belkı ıse yarıyor olabılır.ben su an vıshy kullanıyorum ıkıncı krem bıtmek uzere buna devam edıcem baya memnun kaldım bu kremden