SchonerDuft

Değişim Kaçınılmaz Sondur ....
Kayıtlı Üye
Katılım
20 Mart 2012
Mesajlar
26.701
Emoji Skoru
39.934
boy 1.70 kılo 46 :olamaz: zayflamak ıcın degıl aksıne kılo alıp vucut sekıllendırmeye calısıyorum. bu leslıe falan you tube mı yazmam lazım cıdden spor bılgısı 0 bende. ısınma yapmıyorum ama yaparım artık. bende spor salonuna gıtmek ıstyorum kucuk cocugum vaar belkı ılerleyen zamanlarda
youtubeye yazman yeterli squatgirl var onu yapmakla başlayabilirsin . youtubeye ısınma hareketleri yaz spordan önce onu yap ya da leslie 1 mil ile ısınma yaparsın 15 dk sürüyor leslie 1 mil sonrasında bölgesel çalışırsın . yolun uzun zaten birden olmuyor o tokluk . boy ve kilona hayran kaldım kas oranın artması için spor dan önce ya da sonra protein tüket illa et tavuk olması gerekmiyor süt yumurta yeşil mercimek de olabilir tabi bunlar öncesinde sütlü kahve içmeni öneririm yağ yakımını hızlandırır.
 

Kubdef

Her çok azdan olur. (brkm: 45)
Kayıtlı Üye
Katılım
2 Aralık 2014
Mesajlar
3.856
Emoji Skoru
8.006
youtubeye yazman yeterli squatgirl var onu yapmakla başlayabilirsin . youtubeye ısınma hareketleri yaz spordan önce onu yap ya da leslie 1 mil ile ısınma yaparsın 15 dk sürüyor leslie 1 mil sonrasında bölgesel çalışırsın . yolun uzun zaten birden olmuyor o tokluk . boy ve kilona hayran kaldım kas oranın artması için spor dan önce ya da sonra protein tüket illa et tavuk olması gerekmiyor süt yumurta yeşil mercimek de olabilir tabi bunlar öncesinde sütlü kahve içmeni öneririm yağ yakımını hızlandırır.
mütüşlü tavsıuyeler :) :) :) hepsını degerlendırıcem sen sakın kaybolma bı yere :) :) bı de zayıf lama topıgınden mustakıl olarak spoe topıgı var mı?
 

Kubdef

Her çok azdan olur. (brkm: 45)
Kayıtlı Üye
Katılım
2 Aralık 2014
Mesajlar
3.856
Emoji Skoru
8.006
Bugun yıne cıvıl cıvıl cok guzel bı gun kuş sesleriyle uyandım ve kendımı cok ıyı hıssedıyorum. Muhtemelen dısarı cıkarım ama yıne de temızlık yapasım var.

gunun 5 lısı

Yerlerı supurmek
Balkonları yıkamak
Vestıyerı duzenlemek
Camasır yıkamak (basımın belası camasırlar)
Gardlobı duzenlemek
 

SchonerDuft

Değişim Kaçınılmaz Sondur ....
Kayıtlı Üye
Katılım
20 Mart 2012
Mesajlar
26.701
Emoji Skoru
39.934
mütüşlü tavsıuyeler :) :) :) hepsını degerlendırıcem sen sakın kaybolma bı yere :) :) bı de zayıf lama topıgınden mustakıl olarak spoe topıgı var mı?
beni zor bulabilirsin bayrama kadar buralardayım onun dışında sürekli yokum sen mesaj at görürüm mesajı . spor topikleri takımlar kadar aktif olmuyor canım sen bir topik aç belki sana katılan olur :)
 

Kubdef

Her çok azdan olur. (brkm: 45)
Kayıtlı Üye
Katılım
2 Aralık 2014
Mesajlar
3.856
Emoji Skoru
8.006
Bugun kı 5 lım

Tekrar Gardlobı duzenlemek
ütü yapmak
Çamasır yıkamak kurutmak
çöpleri atmak
Toz almak
 

orkidekaramel

Çemberimdeki Gül oya.
Pro Üye
Anneler Kulübü
Katılım
3 Haziran 2015
Mesajlar
11.518
Emoji Skoru
11.286
Yaş
29
benden de 5 li yapılacak listem olsun.:)
1 alışveriş yapılacak
2 yemek yapılacak.
3 çamaşırlari makineye atılacak sabah işe giderken asılacak.
4 yarın için hazirliği yapılacak.
5 wc ve çocuğun banyosu. :olamaz:
ev çok temiz olsa.. misafirlerim evim temiz olduğuda hayran hayran bakabilse.. ay bi kusur ariyolar ya. of :sinirli:
 

klbk33

Kayıtlı Üye
Katılım
7 Temmuz 2016
Mesajlar
5.456
Emoji Skoru
12.357
Yaş
33
Günaydın kızlar.. Yokluğumda çok kitap okudunuz mu, saldınız mı çok ama çok merak ediyorum. Hepiciğinizi çok ösledim...
Ben okumaya başladım
Ramazan ayını kitap okuma ayı ilan ettim
Bir kitap bitirdim
2.deyim. Bu biraz uzun amaa güzel. Akıcı macera romanı varsa tavsiye edebilecrğiniz sevinirim
 

Yukarı Alt