Kurutma makinesi önerisi olan var mı?

esmergizmo

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
23 Ocak 2013
7.650
9.733
arkadaşlar selam

çamaşır kurutmaktan asmaktan bıktım aslında çamaşır makinesi ihtiyacım da var ama çamaşır ve kurutma fonksiyonu birlikte olan makinelerin çok randımanlı olmadığını duymuştum hala öyle mi bilmiyorum. eğer ikisi birlikte olan makinelerden memnun olduğunuz varsa önerinizi bekliyorum.

yada sadece kurutma makinesi önerileri de bekliyorum.

beklentim ne bilmiyorum hiç kullanmadığım için. sanırım pratik olsun kısa sürede işimi görsün ekonomik olsun ve kıyafetlere hasar vermesin isteğim.

(bi de buzullar erimesin ama kutup ayıları da üşümesin eheheh:p)
 

dgdln

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
7 Ocak 2019
5.608
6.343
arkadaşlar selam

çamaşır kurutmaktan asmaktan bıktım aslında çamaşır makinesi ihtiyacım da var ama çamaşır ve kurutma fonksiyonu birlikte olan makinelerin çok randımanlı olmadığını duymuştum hala öyle mi bilmiyorum. eğer ikisi birlikte olan makinelerden memnun olduğunuz varsa önerinizi bekliyorum.

yada sadece kurutma makinesi önerileri de bekliyorum.

beklentim ne bilmiyorum hiç kullanmadığım için. sanırım pratik olsun kısa sürede işimi görsün ekonomik olsun ve kıyafetlere hasar vermesin isteğim.

(bi de buzullar erimesin ama kutup ayıları da üşümesin eheheh:p)
Ben evde kullanmıyorum eşim görevi geregi gemide sık sık kullanıyor ve en kalitelisi miele aşırı pahalı ve kesinlikle tavsiye etmiyorum çünkü her şeyi küçücük yapıyo yani aldığınız her şeyi bir iki beden büyük almak zorunda kalıyorsunuz ve en önemlisi neyin ne kadar kuculecegini bilemiyosunuz ama net çok kuculuyo
 

esmergizmo

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
23 Ocak 2013
7.650
9.733

bu nası sizce? kullanan var mı hiç? bazıları çok pahalı geldi bu işimi görür mü sizce?
 

la_edri

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
3 Kasım 2011
764
1.270
Kurutma makinamdan cok cok memnunum camasir asmaktan biktigim icin almistim iyi ki almisim.benim ki bosch tavsiye ederim diger markalari bilmiyorum ama a sinifi olmasina dikkat edin.kucultme olayi ben yasamadim ama kazak falan atilmaz zaten onlari kucultur makina.esimin hic bir kiyafetini atmiyorum onlari yipratabilir diye ama onun harici her seyi kurutuyorum.
 
Yukarı Alt