Lise öğretmenime aşığımmm

Bhnr55

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
21 Haziran 2019
20
3
Şuan üniversite 3. Sınıftayım.. lisede erkek ogretmenime taa o zamandan beri biseyler hissediyorum yani yaklasik 6 yıldır falan.. o zamanlar hoşlandığımı düşünüyordum geçer zannediyordum. Ama üniversiteye geçtiğim halde Unutamadım. Bana hep farklı davranıyordu ayrıca aynı şehirde olduğumuz için okudugum universiteye de geldi.. insan ister istemez umutlanıyor. Onunla ayni meslegi yapacagim branslarimiz bile ayni olacak o istedi bende bu bolumu yazdim whatsaptan durum atinca sadece benimkilere bakiyor arkadaslarima soruyorum onlarinkine hic bakmiyormus arkadaslarim bile diyor sana hep bizden farkli davraniyor diye 33 yasinda ben 22 yasindayim yas farki da cok ne yapmaliyim sizce yardim edin. Kotu yorum yapcak olanlar lutfen yazmasin.
 

Aaaa Ben

Üye
Kayıtlı Üye
30 Nisan 2019
405
265
Peki onunla bi ilşkiye başladığınızda ya bi hevesse sanki bana hevesmiş gbi geldi
 

Bhnr55

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
21 Haziran 2019
20
3
Lisede bende oyle dusundum hevestir gecer sandim ama universiteye gectim hala aklimda o var
 

Jupiter neptun

Göğü kucaklayıp getirdim sana kokla açılırsın...
Kayıtlı Üye
19 Nisan 2019
1.419
1.344
lisede herkesin başına gelmiş bir durum ama okulunuza filan gelmesi ister istemez umutlandırır insanı
biraz daha zamana bırakın bakalım okulunuz bir bitsin varsa birşeyler olur zaten
 

mnt

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
16 Mart 2016
2.420
2.331
mesleğini eline alana kadar bekle o sana adım atarsa da beklemesini iste yaş farkınız da benim görüşüme göre hiçbir sorun yok.ama siz iş hayatına atıldığınızda hala beğenilerine hitap ediyor olacak mı? yaşayıp göreceksiniz ya da geçip gidecek ...
 

Bhnr55

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
21 Haziran 2019
20
3
Sadece okuluma degil sahilde gordum yaninda baska hocamiz vardi beni gordu yanina gittim sonra ayrildim okula gitmek icin yanindan oda kalkmis beni aradi yola bak diye gordum okula birakiyim gel dedi bende yok yuruyecegim dedim bu da beni cok umutlandiriyor
 

Jupiter neptun

Göğü kucaklayıp getirdim sana kokla açılırsın...
Kayıtlı Üye
19 Nisan 2019
1.419
1.344
Sadece okuluma degil sahilde gordum yaninda baska hocamiz vardi beni gordu yanina gittim sonra ayrildim okula gitmek icin yanindan oda kalkmis beni aradi yola bak diye gordum okula birakiyim gel dedi bende yok yuruyecegim dedim bu da beni cok umutlandiriyor
zamana bırakın güzel kardeşim olacağı varsa olur, yoksa da olmaz acele etmeyin
 
Yukarı Alt