londrada yalnızlık!

Seleyna07

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
194
Emoji Skoru
6
Yaş
39
kızlar bunaldım önceleri sevıyordum ama son zamanlar bunaldım aklımı oynatıcam yok 3 sene oldu allahım bırtane candan bır dost arkadaş olmaz mı ınsanın hayatında olmuyor yok!var 2 tane ark.denırse mesafelı soğuk yabanıler ne bılım bız yada ben öyle deilim sıcak samımıyım ama buraya gelelı bende agresıfleştım,dayanmıyorum artık.....
bır kızım var onunla zamanım geçıyor....bırde mımarı tasarımcıyım ılk geldıgımde çalışıyordum bır mımarın yanında ama hamıle kalınca ayrıldım zaten kaynan yanında çok çektım şimdide bu yalnızlık!off
benım gıbı buarada yalnız olan yok mu?napıyosunuz?:KK43:
 

turab571

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
31 Mart 2010
Mesajlar
1.779
Emoji Skoru
109
kızlar bunaldım önceleri sevıyordum ama son zamanlar bunaldım aklımı oynatıcam yok 3 sene oldu allahım bırtane candan bır dost arkadaş olmaz mı ınsanın hayatında olmuyor yok!var 2 tane ark.denırse mesafelı soğuk yabanıler ne bılım bız yada ben öyle deilim sıcak samımıyım ama buraya gelelı bende agresıfleştım,dayanmıyorum artık.....
bır kızım var onunla zamanım geçıyor....bırde mımarı tasarımcıyım ılk geldıgımde çalışıyordum bır mımarın yanında ama hamıle kalınca ayrıldım zaten kaynan yanında çok çektım şimdide bu yalnızlık!off
benım gıbı buarada yalnız olan yok mu?napıyosunuz?:KK43:
Sen londrada ben istanbulda yalnizim seni cok iyi anliyorum
bir tane cay icip sohbet edecek arkadasim yok benimde.
istanbula gelmeden once cok genis bir cevrem vardi. simdi burada kendimi dilini bilmedigim bir lkede gibi hissediyorum. dua ediyorum bir sebep versin Allah ve biri ile tanisayim diye aklimada baska birsey gelmiyor.
 

Seleyna07

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
194
Emoji Skoru
6
Yaş
39
Sen londrada ben istanbulda yalnizim seni cok iyi anliyorum
bir tane cay icip sohbet edecek arkadasim yok benimde.
istanbula gelmeden once cok genis bir cevrem vardi. simdi burada kendimi dilini bilmedigim bir lkede gibi hissediyorum. dua ediyorum bir sebep versin Allah ve biri ile tanisayim diye aklimada baska birsey gelmiyor.
ah cnm ya senın bırazda olsa şansın var gıbı etrafında kolay tanışabıleceğin insanlar çok olur ya ben napım etrafım ıngılızlerle dolu turkler desen 45..50...70yaşlarında insanlar ne konuşursun ne anlatırsın!off annemı özledim evımı arkadaşlarımı,herşeyı....
bırde ne farkettım bılıyormusun eski arkadaşların gıbı yenı tanıştıklarında asla olmaz zaman geçsede olmaz dostum dıyeceğim tr de 5 tane var gerçek anlamda onlar gıbı asla birdaha arkadaşım olmayacak bılıyorum,acı ama gerçek sanırım.....
ne dıyım guzelım inşallah sende kapını çalan,ama senınde dengın bırılerı olur....
 

Seleyna07

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
194
Emoji Skoru
6
Yaş
39
benden başka kimse yok anlaşılan :)aman olmasında herkezın keyfı yerınde olsun arkadaşlar....naparsın eskı dostluklar arkadaşlıkla zor edıniliyor şimdilerde önemli olan yalnızlığını insan bi kaç saatte olsa paylaşmak istiyor.....
ama hayatta herkez yalnız aslında...
neysekı aılemle mutluyum eşimle kızımla bunada şükür,ya o durumlarımda kötü olsaydı allahım...
neyse herkeze tekrar sevgiler :KK66:
 

Christinia

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
25 Aralık 2009
Mesajlar
32
Emoji Skoru
0
valla londrada insan bulamassan hiç bi yerde bulamassın, tamam belki sürekli bir arkadaşlık bulamadın diyelim ama dışarı çık, gez o ki çalışmıyorsan, insanlar o kadar sıcak ki heran yeni farklı kültürden insanlarla tanışıyosun. gerçi bebeğin varmış rahatça gezemessin de. işin de güzelmiş, biran önce işine dön bebeğin 3 yaşına geldikten sonra nursery schoola gonder bence, ınsan çalışmazsa sıkılıyo, herşeyi kafasına takıyo. nerde kalıyosun londrada?
 

Seleyna07

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
194
Emoji Skoru
6
Yaş
39
valla londrada insan bulamassan hiç bi yerde bulamassın, tamam belki sürekli bir arkadaşlık bulamadın diyelim ama dışarı çık, gez o ki çalışmıyorsan, insanlar o kadar sıcak ki heran yeni farklı kültürden insanlarla tanışıyosun. gerçi bebeğin varmış rahatça gezemessin de. işin de güzelmiş, biran önce işine dön bebeğin 3 yaşına geldikten sonra nursery schoola gonder bence, ınsan çalışmazsa sıkılıyo, herşeyi kafasına takıyo. nerde kalıyosun londrada?
vallaha cnm sendemı burda yaşıyosun sanırım hyr.öğrenci olsan dediğin doğru ama evliysen ve bırde bebeğin varsa zor işte.kızımı arada kreşe götürüyorum ama malum ıng.terenın havası nasıl bılıyosun sureklı yağmur rüzgar çocuklar hemen hastalanıyor....işim iyiyidi çalıştımda hamıle kalmadan once zaten 8 senedir tr de bı iş hayatım vardı evlendım geldım nıyeyse:)))
neyse benımde düşüncem o zaten kızım okula başlasın bende çalışcam tabıkı.....işte keşke kafama uygun bır ark.olsaydı oda burda işte zor!herkez bı duzen tutturmuş gidiyo maalesef.....
 

sude0616

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
16 Kasım 2009
Mesajlar
1.072
Emoji Skoru
135
canim bende yaklasik 3 senedir burdayim diger yazilarimi gormussundur belki olesiye nefret ediyorum burdan bu sene kisa bi sure sonrada temelli donus yapicam gecen sene ciddi depresyon gecirdim yalnizliktan bende evliyim ve kizim var ogrenciler bol keseden atiyo masallah bende tek olsam gezer tozarim ama evli olunca hela bide cocuk varsa oyle haa deyince cikamiyosun iste ustelik benim kizimda cok buyuk sorunlar yasadi okula verdik hic alismadi okuldan nefret etti yaklasik 5 ay gitti alisir dedik cocuk agla agla mahvoldu suan calisiyorum ama degisen hicbisey yok bu kasvetli havadan ve soguk insanlarindan hala nefret ediyorum benim acimdan olmayinca olmadi iste zorla guzellik olmuyo malesef
 

Princess of Rain

♥ ♥ My Little Princess♥ ♥
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Mayıs 2008
Mesajlar
4.486
Emoji Skoru
2
seni anliyorum kirmizi burada olanlar hep yani duygulari paylasiyoruz ama hayati kendimize zehir etmeyelim.eminim bizi mutlu edecek seylerde var bu ulkede inan:KK51:yazin izine gittim trye ailemle ozlem giderdim ulkemin kokusunu icim ecektim ama inanirmisim izin gunu bitsin diye gun saydim ucak alcalirken londra semalarinda iste bu dedim.sana birsey soyleyeyimmi eger huzurun sagligin yerindeyse gurbetmis laf canim hayatin ve ani doyasiya yasamalisin.
 

fahri konsolos

Ben giderim adım kalır mı acaba :)
ÜZGÜN
Pro Üye
Katılım
12 Aralık 2010
Mesajlar
8.380
Emoji Skoru
5.406
ben geleli iki ay oldu. hiç türk arkadaşım yok. ne yalnız hissediyorum ne bunalım. ben de inanamıyorum kendime. :KK70: ama türk arkadaşlar edinmek istiyorum. eşim de yabancı çünkü :KK37:
 

Seleyna07

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
194
Emoji Skoru
6
Yaş
39
ben geleli iki ay oldu. hiç türk arkadaşım yok. ne yalnız hissediyorum ne bunalım. ben de inanamıyorum kendime. :KK70: ama türk arkadaşlar edinmek istiyorum. eşim de yabancı çünkü :KK37:
:)bende öyleydım cnm ilk geldiğimde bayıldım fln..ama zaman geçtıkçe sıkıntı oluyor ınsan bır samımı ses sohbet arıyor!neyse sen iyisen tadını çıkar:KK66:buarada neredesın?çalışıyomusun cnm ?ben evdeyım kızıma bakıyorum :)
 

Yukarı Alt