Mineral içerikli makyaj ürünleri

gizzem

Guru
Kayıtlı Üye
29 Ağustos 2007
2.679
1.666
arkadaşlar aranızda mineral makyaj ürünleri kullanan var mı?doğal olmaları ve cilde zarar değil yarar sağlamaları bakımından ilgimi çekiyor
 

kalipso

Guru
Kayıtlı Üye
18 Ağustos 2007
233
1
40
İD BARE MİNERALS ürünleri mineralli doğal sayılıyor
istersin nette bir araştır,canım
 

gizzem

Guru
Kayıtlı Üye
29 Ağustos 2007
2.679
1.666
everday minerals sipariş ettm kendime:)içinde bizmut da yokmuş çok iyiymiş o yüzden bakalım gelsin bi çook merak ediorum=)
 

gurbaa prenses

KK'nın Haylaz Kızı
Pro Üye
23 Temmuz 2007
11.244
203
biraz daha açsan tatlım?
hangi markayi kullanıyosun
diğerlerinden farkı ne
neden seviyosun
falan filan :icecream:
 

gurbaa prenses

KK'nın Haylaz Kızı
Pro Üye
23 Temmuz 2007
11.244
203
k bakma canım bugun ben yıne onlıne alıverıse kaptırdım kendımı kk yı unuttum:eek:ben yurtdısından kuzene sıparıs verıorum dehset guzel urunler mesela cok basıt yapıosunz herseyı hanı 5dkda cok sık bı davete gıtmek ıcın hazroluosunz super kapatıo sorunlar,mesela ben ılk mınerllı makyaj yaptgmda arkadslar nette goruntulu chattlesıoduk ılk soyledıgı sey kendıne makyaj mı YAPTIRDIN?dedılülülülülülüki ben makyaj konusunda falan kendıme guvenırım:1closedeyes:yanı daha nasıl anlatıım ıste kıskanılacak kadr uzel
ay canim mineralli ürün tamam orasını anladım da hangi markayi kullanıyosun?
i.d. bare minerals'i mi kastediyosun anlamadım ki :sm_confused:
 

belissimo

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Temmuz 2006
441
2
44
Fiyatları da uçuk değil,normal yani...
Neden Türkiye 'de satmıyorlar kiCADIARZU

Gurba,internetten sipariş veriliyor mu?
Renklerine nasıl güveneceğizCADIARZU
 
C

*can*

Ziyaretçi
benimde ne zamandır aklımda, bende alıcam ama vakit bulup alamadım internetten. Kullananlar çok memnun bi defa sağlıklı kozmetik değil yani sırnaşık şey
 

NLCNSDW

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
24 Haziran 2007
85
1
ya bn everydayın sıtesıne gırdım ama turkıyeye sipariş gözükmüo arkadaşlar nasıl yaptınız lütfen anlatın uzun zmndır almak istiyorum yardım edin nolurrr:KK43::KK43::KK43::KK43:
 

NLCNSDW

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
24 Haziran 2007
85
1
Malesef everyday minerals türkiyeye artık ürünlerini getirmiyor..Getirilen ürünlerin %60 kayıp olduğu için şimdilik durdurulmuş. Fakat başka yollar arıyolarmış umarım en kısa zamanda gelirrrr:KK43:((((
 

gurbaa prenses

KK'nın Haylaz Kızı
Pro Üye
23 Temmuz 2007
11.244
203
Fiyatları da uçuk değil,normal yani...
Neden Türkiye 'de satmıyorlar kiCADIARZU

Gurba,internetten sipariş veriliyor mu?
Renklerine nasıl güveneceğizCADIARZU
belisim kuzum
Everyday Minerals'in yetkilileriyle görüştüm
numune gönderiminde problem yaşiyorlarmış dolayısı ile türkiyeye göndermeyi bırakmışlar
fakat benim DHL ile anlaşmam oldugu için araya onları sokucam bugun
teslimat garantisi alabilirsem numunelerim 1 hafta sonra elimde olcak inşallah :icecream:

bu arada boş durmadım taylor minerals'den bi sürü numune siparişi verdim
onlar türkiye'ye gönderiyor
Everydays ve i.d. bare'den çok daha iyi oldugu söyleniyor
fakat kendi çapında bi firma
ayrıca onlara göre fiyatları çok daha iyi :dance:
renkler de mükemmel :asigim:
numunelerim 10 güne kadar elimde olur sanırım

taylor'dan numune almak isteyen yazsın yazdımcı olabilirim :icecream:
 

DearesT

Yalan...yalann...
Kayıtlı Üye
25 Mayıs 2007
3.956
7
belisim kuzum
Everyday Minerals'in yetkilileriyle görüştüm
numune gönderiminde problem yaşiyorlarmış dolayısı ile türkiyeye göndermeyi bırakmışlar
fakat benim DHL ile anlaşmam oldugu için araya onları sokucam bugun
teslimat garantisi alabilirsem numunelerim 1 hafta sonra elimde olcak inşallah :icecream:

bu arada boş durmadım taylor minerals'den bi sürü numune siparişi verdim
onlar türkiye'ye gönderiyor
Everydays ve i.d. bare'den çok daha iyi oldugu söyleniyor
fakat kendi çapında bi firma
ayrıca onlara göre fiyatları çok daha iyi :dance:
renkler de mükemmel :asigim:
numunelerim 10 güne kadar elimde olur sanırım

taylor'dan numune almak isteyen yazsın yazdımcı olabilirim :icecream:
bana yardımcı olsana ...
çok merak ettim valla...
 

gurbaa prenses

KK'nın Haylaz Kızı
Pro Üye
23 Temmuz 2007
11.244
203
yağmasan da gürle felsefesinden ne zaman kurtulacan sen...
yardım ederim demedin mi...
bikara tembellik yapmama izin versene..
neyse taömam bakıyorum...
yav okuzumsu insan :mymeka:
önce bakıcan renk secicen beğenicen sonra yardımcı olucam
malum ingilizce bilmiyosun ya :icecream:
ayrıca numunelerin tanesi 0,75 ile 1,5$ dolar arasında değişiyo
ben 20$lık numune siparisi verdim
ay bi gelseler :dance:
 

DearesT

Yalan...yalann...
Kayıtlı Üye
25 Mayıs 2007
3.956
7
yav okuzumsu insan :mymeka:
önce bakıcan renk secicen beğenicen sonra yardımcı olucam
malum ingilizce bilmiyosun ya :icecream:
ayrıca numunelerin tanesi 0,75 ile 1,5$ dolar arasında değişiyo
ben 20$lık numune siparisi verdim
ay bi gelseler :dance:
zümsü sü fazla insan...
okadar ingilizcem var şükufe beyin...
açılmıyo bu aptal kurumun internetinde...
websense...
 

gurbaa prenses

KK'nın Haylaz Kızı
Pro Üye
23 Temmuz 2007
11.244
203
zümsü sü fazla insan...
okadar ingilizcem var şükufe beyin...
açılmıyo bu aptal kurumun internetinde...
websense...
kızım yasal bi web sitesi var nası açilmaz :mymeka:
beklicen o zaman
ben siparisi verdim
gelsinler
fotograflarını çeker koyarım :icecream:
bak neler aldım ;


Rosalind Sample : 1 : 1.50
Ophelia Sample : 1 : 1.25
Ariel Sample : 1 : 1.50
Beatrice Sample : 1 : 1.50
Tan Jar : 1 : 1.25
Brick Jar : 1 : 1.25
BuffJar : 1 : 1.25
Diamonds Jar : 1 : 1.25
Black Gold Jar : 1 : 1.25
Cocoa Jar : 1 : 1.25
Pharaoh Jar : 1 : 1.25
Onyx Jar : 1 : 1.25

Subtotal : 15.75
Shipping : 3.40
TOTAL : 19.15


kargoyla beraber 19,15 dolar :icecream:
 

bennys

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
22 Ocak 2008
83
0
arkadaşlr ben de o siteyi inceliorum şimdi gerçekten güzel ürünleri var gibi gözüküyor ama bişey sormak istiyorum size sipariş verdiğinizde ödeme kredi kartıyla yapılıor ya sorun çıkmasın die ne yapıorsunuz ben bu güne kadar internetten kredi kartı numaramı vermemeye özen gösteriyordum ama bunlardan sipariş vermek istiyorum. bu sitenin güvnilirliği hakkında bi bilginiz var mı yada sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim. şimdiden teşekkürler..
 

waterlily

evli,mutlu,çocuklu
Kayıtlı Üye
20 Kasım 2007
718
1
kızım yasal bi web sitesi var nası açilmaz :mymeka:
beklicen o zaman
ben siparisi verdim
gelsinler
fotograflarını çeker koyarım :icecream:
bak neler aldım ;


Rosalind Sample : 1 : 1.50
Ophelia Sample : 1 : 1.25
Ariel Sample : 1 : 1.50
Beatrice Sample : 1 : 1.50
Tan Jar : 1 : 1.25
Brick Jar : 1 : 1.25
BuffJar : 1 : 1.25
Diamonds Jar : 1 : 1.25
Black Gold Jar : 1 : 1.25
Cocoa Jar : 1 : 1.25
Pharaoh Jar : 1 : 1.25
Onyx Jar : 1 : 1.25

Subtotal : 15.75
Shipping : 3.40
TOTAL : 19.15


kargoyla beraber 19,15 dolar :icecream:
banada yardımcı olarmısın gurbaaa sengözlerimebaksanab
hiç bişiyy anlamdım benneyaptımki