neden acaba

rapunzel_2

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Nisan 2008
Mesajlar
107
Emoji Skoru
3
selam arkadaslar benımde 1 kac gundur kasık ağrım var bıde göyüslerım sıstı cok hasaslastı ağrıyolar,ama adet gunume daha 2 hafta var.hamılelıkte bu belırtıler oluyo mu?fisfisfis
 
M

meleğimsin

Ziyaretçi
selam arkadaslar benımde 1 kac gundur kasık ağrım var bıde göyüslerım sıstı cok hasaslastı ağrıyolar,ama adet gunume daha 2 hafta var.hamılelıkte bu belırtıler oluyo mu?fisfisfis
canım merhaba öncelikle inşallah hamilesindir benimde geçen ay aynı 2 haftala kala başladı kasık ağrılarım ve gögüslerim şişti öyle heveslenmiştim ki ama sonuç hüsran herlade üşütmüştüm yada pcos yapıyordu bilmiyorum ama herkez farklı olabilir yani belki sen hamişsindir inşallah rabbim yüzümüzü güldürür en kısa zamanda..
 

cosmopoli

Nazar boncuğummm
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Nisan 2008
Mesajlar
6.516
Emoji Skoru
2
Yaş
39
Canım benimde bikaç gündür sağ kasığımda ağrı var, senin gb adetim de daha ay sonunda.
Çatlıycam meraktan ama ümitlenmek de istemiyom sonu hüsran oluyo diye:KK43:(
Daha 2 ay koldu korunmayı bırakalı..
Herşeyin hayırlısı bakalım, iinşallah hamişizdir...
 

rapunzel_2

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Nisan 2008
Mesajlar
107
Emoji Skoru
3
canım merhaba öncelikle inşallah hamilesindir benimde geçen ay aynı 2 haftala kala başladı kasık ağrılarım ve gögüslerim şişti öyle heveslenmiştim ki ama sonuç hüsran herlade üşütmüştüm yada pcos yapıyordu bilmiyorum ama herkez farklı olabilir yani belki sen hamişsindir inşallah rabbim yüzümüzü güldürür en kısa zamanda..
canım umarım allah en kısa zamanda sana annelık duygusunu tattırır.bende umutlanmak ıstemıyorum 1 kac kez yıne hamılelık belırtısıyle test yaptık ama olmadı hayırlısı allah ne zaman nasıp ederse o zaman olur ınsallah.sımdı yıne testler falan uğrasıp umatlandırmak ıstemıyorum kendımı ve esımı,herkes ıcın hayırlısı olsun.
 

rapunzel_2

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Nisan 2008
Mesajlar
107
Emoji Skoru
3
Canım benimde bikaç gündür sağ kasığımda ağrı var, senin gb adetim de daha ay sonunda.
Çatlıycam meraktan ama ümitlenmek de istemiyom sonu hüsran oluyo diye:KK43:(
Daha 2 ay koldu korunmayı bırakalı..
Herşeyin hayırlısı bakalım, iinşallah hamişizdir...
ınsallah hamıssındır canım bende umatlanmak ıstemıyorum.hayırlısı allah ne zaman nasıp ederse o zaman olur ınsallah.
 

Ela-Çxixnar

Minik kuzum,Yağızım...
Kayıtlı Üye
Katılım
17 Nisan 2008
Mesajlar
83
Emoji Skoru
0
selam arkadaslar benımde 1 kac gundur kasık ağrım var bıde göyüslerım sıstı cok hasaslastı ağrıyolar,ama adet gunume daha 2 hafta var.hamılelıkte bu belırtıler oluyo mu?fisfisfis
Selam,
Benim de kasık agrılarım ve göğüs şişkinliğim var hatta adetimi de 4 gün gecti ama test yapmaya korkuyorum. Aslında hamiş olmak en cok istediğim şey ama 6 ay önce düşük yaptığım için korkularım var, cünkü bebeğimi 3 haftalıkken kaybetmiştim. Sanki şimdi ne kadar geç öğrenirsem o kadar iyi olacakmış gibi geliyor...:1rolleyes:
 

rapunzel_2

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Nisan 2008
Mesajlar
107
Emoji Skoru
3
Selam,
Benim de kasık agrılarım ve göğüs şişkinliğim var hatta adetimi de 4 gün gecti ama test yapmaya korkuyorum. Aslında hamiş olmak en cok istediğim şey ama 6 ay önce düşük yaptığım için korkularım var, cünkü bebeğimi 3 haftalıkken kaybetmiştim. Sanki şimdi ne kadar geç öğrenirsem o kadar iyi olacakmış gibi geliyor...:1rolleyes:
canım umarım hamılesındır ve hayırlısıyla bebeğını dunyaya getırırsın.
 

gizemx

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
21 Mart 2008
Mesajlar
844
Emoji Skoru
19
selam arkadaslar benımde 1 kac gundur kasık ağrım var bıde göyüslerım sıstı cok hasaslastı ağrıyolar,ama adet gunume daha 2 hafta var.hamılelıkte bu belırtıler oluyo mu?fisfisfis
inşallah hamilesindir fakat adetine 2 hafta varsa yumurtlama dönemin de de olabilirsin.Bence sen her ihtimale karşın çalışmalara devam et.Allah gönlüne göre versin inşallah
 

cosmopoli

Nazar boncuğummm
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Nisan 2008
Mesajlar
6.516
Emoji Skoru
2
Yaş
39
inşallah hamilesindir fakat adetine 2 hafta varsa yumurtlama dönemin de de olabilirsin.Bence sen her ihtimale karşın çalışmalara devam et.Allah gönlüne göre versin inşallah
Gizemcim yumurtlama dönemnde kasık ağrır mı?
Yada göğüsler hassaslaşırmı ki?:bbo:
Şaşırdım şincikkafamçokkarıştı
 
Yukarı Alt