normal doğum isteyip korkan var mı?

Asortie

bun@luzumvar..
Pro Üye
Katılım
1 Kasım 2007
Mesajlar
9.336
Emoji Skoru
604
Yaş
33
ben de korkuyorum normal doğumdan ya ama normalde istiyorum
ama utancım yok tabi ki sonuçta neden utanacağım canım
 

ertesigxuxn

doğa'nın annesi
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Eylül 2007
Mesajlar
917
Emoji Skoru
1
arkadaşlar normal doğum isteyip fakat korkan ve utanan var mı içinizde ben çok korkuyorum şimdiden evham yapmaya başladım:1shok:
 

kismet yagmur

kalbim ailemle kaldi
Kayıtlı Üye
Katılım
6 Temmuz 2008
Mesajlar
455
Emoji Skoru
2
slm ben normal dogum istiyorum kismet olursa:CüvCüv:
sanirim korkmuyorum burda zaten son ana gelene kadar sezeryene almiyorlar eger bebek cikmazsa ters bir durum olursa sezeryan oluyormus ve benimkide büyük bir ihtimalle normal dogum olacak :dance:
zaten sezeryan olsam ben burda yalnizim :1no2:bakacak kimsem yok benim icin cok zor olur heralde herseyin hayirlisi:lepi:
 

ertesigxuxn

doğa'nın annesi
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Eylül 2007
Mesajlar
917
Emoji Skoru
1
ben de korkuyorum normal doğumdan ya ama normalde istiyorum
ama utancım yok tabi ki sonuçta neden utanacağım canım
bende öyle hem normal istiyorum hemde çok korkuyorum oda kesilme durumu olduğu için hayırlısı olsun hepimiz için:Saruboceq:
 

ertesigxuxn

doğa'nın annesi
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Eylül 2007
Mesajlar
917
Emoji Skoru
1
slm ben normal dogum istiyorum kismet olursa:CüvCüv:
sanirim korkmuyorum burda zaten son ana gelene kadar sezeryene almiyorlar eger bebek cikmazsa ters bir durum olursa sezeryan oluyormus ve benimkide büyük bir ihtimalle normal dogum olacak :dance:
zaten sezeryan olsam ben burda yalnizim :1no2:bakacak kimsem yok benim icin cok zor olur heralde herseyin hayirlisi:lepi:
canım benim ALLAH sanada kolaylık versin hepimiz için herşeyin hayırlısı olsun ne güzel korkmuyosun bide ben korkmasam pek iyi olucak gerçi annem hep o anki duygu bi başka sezeryanla hissetmiyosun ama çocuğunun doğduğunuda göremiyosun o acıyı çekmek bile muhteşem diyor annemin 38 tane dikişi varmış ablam zor doğduğu için o yüzden bendede olcak hissi var:KK43::Saruboceq:
 

kalemkitap2

Kapsama Alanı Dışında !
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Aralık 2006
Mesajlar
2.003
Emoji Skoru
6
bende öyle hem normal istiyorum hemde çok korkuyorum oda kesilme durumu olduğu için hayırlısı olsun hepimiz için:Saruboceq:
Sezeryan dikişini biliyorsun sanırım ikisini kıyaslarsan normal doğum dikişini dikişten bile saymazsın:lepi:
Moralinizi şimdiden bunları düşünüp bozmayın:1hug:
 

ggamsee

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Aralık 2007
Mesajlar
722
Emoji Skoru
3
bende normal doğum yapmak istiyorum.ama plesenta önde olduğu için eğer yukarı çıkmazsa sezeryan dedi doktorum.inşallah çıkarda bende normal yapabilirim.sezeryandan korkuyorum bende:bbo:
 

zwiebel

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
11 Haziran 2008
Mesajlar
87
Emoji Skoru
0
Merhaba Kızlar,
ben de aslında normal doğum istiyorum ama size birşey sormak istiyorum.
Normal doğumda vajina açıldığı için eski haline dönebiliyormu.
Mutlaka ebatlarında değişiklik oluyor diye düşünüyorum.
Normal doğum tabiiki hem anne hem çocuk için çok sağlıklı eğer herhangi bir problem yoksa.
Bilmiyorum ya kızlar insanın kafa karışıyor.
 

ertesigxuxn

doğa'nın annesi
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Eylül 2007
Mesajlar
917
Emoji Skoru
1
Merhaba Kızlar,
ben de aslında normal doğum istiyorum ama size birşey sormak istiyorum.
Normal doğumda vajina açıldığı için eski haline dönebiliyormu.
Mutlaka ebatlarında değişiklik oluyor diye düşünüyorum.
Normal doğum tabiiki hem anne hem çocuk için çok sağlıklı eğer herhangi bir problem yoksa.
Bilmiyorum ya kızlar insanın kafa karışıyor.
şöyle bir şey duymuştum bi adam karısıyla beraber doğuma girdiğinde rahmin okadar açıldığını görünce iğrenmiş ve uzun süre ilişkiye felan girememiş ve babasına konuyu açmış karımdan soğudum böyle böyle diye babasıda adama balın üzerine parmağını sürerek bak nasıl açıldıysa aynı bu bal gibi eski haline döner demiş ne kadar doğru bilmiyorum ama ben tam anlatamadım etkilenmiştim duyduğumda
 

el-muallim

kırk yaşımın çiçekleri..
Kayıtlı Üye
Katılım
18 Haziran 2008
Mesajlar
13.673
Emoji Skoru
27
Yaş
50
selam arkadaşlar endışe etmeyınn asırlardırr doğum yapılıyo kımse şikayet etmedi tabıkı kısa bı zaman sonra rahımm eskı halıne dönüyooo zatenn mucize burada bebeğinn doğması ve rahmınn yıne eskı halıne gelmesi muthışş bı şeyy tabı allah kolaylıkk versinn doğumm yapacaklaraa............
 
Yukarı Alt