Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...

okuyunca iciniz burkulacak..........

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve nnurayy tarafından 19 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    19 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : nnurayy
  1. nnurayy

    nnurayy annesinin bal-kaymagi Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.584
    Beğeni:
    10
    Ödül Puanları:
    106
  2. 19 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : nnurayy
  3. JJuLiEtt

    JJuLiEtt Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    11.601
    Beğeni:
    58
    Ödül Puanları:
    198
    :çok üzgünüm: gorilde olsaa anne yüreği yaa :çok üzgünüm:
     
  4. 19 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : nnurayy
  5. Kancicegim

    Kancicegim Aysima´nin Annesi:) Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.934
    Beğeni:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    gercekten Allah hayvanlara da annelik duygusunu vermis,bunu bir kere daha ogrendik...
     
  6. 19 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : nnurayy
  7. TMYy

    TMYy *T&M* Pro Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.347
    Beğeni:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    ayy canım yaa ben anne değilim ama içim bi tuhaf oldu. yeni doğan bebeklerini çöp konteynırlarına cami avlularına bırakan vicdansızlar baksında örnek alsınlar hayvanlardan.
     
  8. 19 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : nnurayy
  9. EU1

    EU1 Ziyaretçi

    ay kıyamam yaaa uyandırmaya çalışıyormuş bide.. içim bi hoş oldu gerçekten teşekkürler paylaşım içinn
     
  10. 19 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : nnurayy
  11. burcu_ege

    burcu_ege Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    155
    Beğeni:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    canım benım ya..... ınsanın ıcı kotu oluyo valla hayvanda olsa annelık duygusu ıste allah hepımızın bebıslerını korusun uzun omurler versın ınsallah
     
  12. 19 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : nnurayy
  13. leylek82

    leylek82 çok zor bazen.... Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.659
    Beğeni:
    19
    Ödül Puanları:
    348
    gece gece çok kötü oldum annelik bu insan hayvan farketmiyor işte..............:çok üzgünüm::çok üzgünüm::çok üzgünüm:
     
  14. 19 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : nnurayy
  15. nnurayy

    nnurayy annesinin bal-kaymagi Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.584
    Beğeni:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    bebegini satanlara ,cami avlusuna terkedenlere, sirf dikkatsizliginden hamile kalip kurtaj yaptiranlara ,bebegini cop bidonlarina birakanlar umarim su gorilcikten azicik INSANLIK,ANNELIK ogrenirler nasilda umutsuzca tutmus bebegini icim parcalandi annelik baska sey....
     
  16. 19 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : nnurayy
  17. berrin_26

    berrin_26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2007
    Mesajlar:
    114
    Beğeni:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    kesınlıkle katılıyorum.boyle ınsanlarda bıde o ınsanlara ınsanlık ogretecek hayvanlarda....
     
  18. 19 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : nnurayy
  19. demircool

    demircool Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.413
    Beğeni:
    19
    Ödül Puanları:
    108
    senağlama canım benim kıyamadım ya ne olursa olsun anne bambaşka birşey yaa .senağlama ahh annem ahh çok özledimm senisenağlama
     
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.