1. Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...
  2. Merhaba Ziyaretçi Ödüllü yemek yarışması
  3. Notu Gizle

Olasılıksız - Adam Fawer

Konusu 'Hiçbir başlığa uymayan yazılar !' forumundadır ve nemesis00 tarafından 16 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    16 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : nemesis00
  1. nemesis00

    nemesis00 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2009
    Mesajlar:
    100
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kesinkes okunmalı.edebiyat , felsefe karısık.kuantum fizigne ilgi duyanlar felsefe sewerler mutrlaka okusun!!
     
  2. 12 Eylül 2009
    Konu Sahibi : nemesis00
  3. EU2

    EU2 Ziyaretçi

    alın okuyun çook beğeneceksiniz. hele hafif matematik ve fiziği işin içine katması dersini çok iyi çalıştığını gösteriyo. kitap böyle yazılır işte. arkasına 10 tane kaynak yazıp ben bunlardan yararlandım denilmez -anladınız siz o kitapları- kişiye hissettirmeden alıntı olmadan yazılır. orhan pamuk ta bunu çook iyi yapıyo . dan brown da fazla ayrıntı ile uğraşıyor biraz baş ağırtıyo.
     
  4. 12 Eylül 2009
    Konu Sahibi : nemesis00
  5. magdelena

    magdelena Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2009
    Mesajlar:
    923
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    108
    ys bn beğenmedim fazla bu kitabı hem sürüklemedide sonları biras sürükledi ve ve matematik fizik vs. hakkında sööledikleri hani bişeyin şeytanı falan çok karışık anlamak için bi yerini yırtıo insan
     
  6. 12 Eylül 2009
    Konu Sahibi : nemesis00
  7. EU2

    EU2 Ziyaretçi

    hak veriyorum o konuda Laplace Şeytanı kuantum fiziği ile ilgilidir ve karışıktır. uzun süre ders aldım. o zamanlar kuantumu anlamak için biz de bi yerimizi yırtmıştık :roflol:
     
  8. 14 Eylül 2009
    Konu Sahibi : nemesis00
  9. walker

    walker Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    abarttıkları kadar çok güzel değildi bence
    çok begenmedim ama sonunda ne olcak diye ısrarla okudum
    okurken ara ara sıkıldığım bile oldu :)
     
  10. 14 Eylül 2009
    Konu Sahibi : nemesis00
  11. Macchiato

    Macchiato Hayat kısa kuşlar uçuyor! Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    145
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106

    Ben de okuyacağım demiştim ama daha başlayamadım bile:)
    Herkes övgüyle bahsediyor bu kitaptan demek sen beğenmemişin
    Ben de bi an önce okuyupta bu kitap hakkında bi fikir edinsem bari:1rolleyes:
     
  12. 17 Eylül 2009
    Konu Sahibi : nemesis00
  13. yesilim

    yesilim Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesajlar:
    9.033
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    148