Panik Atak?

safi.naz

Guru
Kayıtlı Üye
16 Nisan 2008
1.447
2.608
Hazır konu tazeyken, içinizde teşhisi konmuş ve tedavi gören varmı?
Benim sorunum, belirtiler yada hastalığın seyri değil;
Atak esnasında olan uyuşma ve titremeden sonra vücutta oluşan kasılma ve ağrı.
Beni yoran atak sonrası.
 

flower0

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
23 Haziran 2013
169
28
Hazır konu tazeyken, içinizde teşhisi konmuş ve tedavi gören varmı?
Benim sorunum, belirtiler yada hastalığın seyri değil;
Atakt esnasında olan uyuşma ve titremeden sonra vücutta oluşan kasılma ve ağrı.
Beni yoran atak sonrası.
Nasıl bir titreme oluyor sizde eliniz ayağınız falan mı titriyor?
 

burbuk

Guru
Kayıtlı Üye
25 Nisan 2007
6.420
10.557
Ben yaşadım.
Kalp krizi geçiriyorum sandım ve işyerindeydim. Acile gittik.
Kalbimin çarpıntısını anlatamam ama aletler beni hep yalanlıyordu.
Hiç bir şey bulamadılar ve panik atak olduğu ortaya çıktı.
O günümü asla unutamıyorum.
Cidden zormuş.
Bütün vücudum iflas etmişti. Ben böyle bir şey yaşamamıştım.

Kalbim şiddetli çarpıyordu, nefes alamıyordum, her bir zerrem titriyordu.
 

flower0

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
23 Haziran 2013
169
28
Ben yaşadım.
Kalp krizi geçiriyorum sandım ve işyerindeydim. Acile gittik.
Kalbimin çarpıntısını anlatamam ama aletler beni hep yalanlıyordu.
Hiç bir şey bulamadılar ve panik atak olduğu ortaya çıktı.
O günümü asla unutamıyorum.
Cidden zormuş.
Bütün vücudum iflas etmişti. Ben böyle bir şey yaşamamıştım.

Kalbim şiddetli çarpıyordu, nefes alamıyordum, her bir zerrem titriyordu.
Gecmis olsun, yeni mi başladı tedavi gördünüz mü?
 

Chelzy

Haydi kalk ayağa, yürü güneşe !
Pro Üye
20 Ocak 2008
12.257
23.047
Derin nefes alamamayla baslar,o panikle alamam nefes.Parmaklarim ve elerim uyusur.O sirada nabzim 140 falan oluyodu.Birkac defa da beynim karincalandi gibi oldu.Cok zor.Sukur 1 senedir neredeyse olmuyor.Stresli oldugum zaman tetikliyor.Carpintiyi yazmayi unutmusum ama zaten nabiz 140 olunca kalp yerinden cikacakmis gibi oluyor.
 

flower0

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
23 Haziran 2013
169
28
Derin nefes alamamayla baslar,o panikle alamam nefes.Parmaklarim ve elerim uyusur.O sirada nabzim 140 falan oluyodu.Birkac defa da beynim karincalandi gibi oldu.Cok zor.Sukur 1 senedir neredeyse olmuyor.Stresli oldugum zaman tetikliyor.Carpintiyi yazmayi unutmusum ama zaten nabiz 140 olunca kalp yerinden cikacakmis gibi oluyor.
Ya bende koştuğumda falan yani nabzım yükseldiğinde kalp atımlarımı güçlü duyamıyorum sanki kalbim içimde yok gibi yer değiştirmiş gibi hissediyorum panik atak olabilir miyim diye düşündümde
 

Chelzy

Haydi kalk ayağa, yürü güneşe !
Pro Üye
20 Ocak 2008
12.257
23.047
Ya bende koştuğumda falan yani nabzım yükseldiğinde kalp atımlarımı güçlü duyamıyorum sanki kalbim içimde yok gibi yer değiştirmiş gibi hissediyorum panik atak olabilir miyim diye düşündümde
Koşmak zaten basli basina nabzi firlatan bir eylem.Kalp atislariniz cunku cok hizlaniyor ondan hissedemiyorsunuzdur.Nefes darligi,titreme,terleme bunlar var mi ?Bende alerjik rinit te var mesela.O da nefes almami engelliyor.
 
Yukarı Alt