Paxera 10mg ilaç kullanımı / bırakma etkileri

istanbullugelin16

Wubba-lubba-dub-dub!
Kayıtlı Üye
12 Ağustos 2017
269
303
28
Herkese merhaba, yaklaşık 3 ay önce aile doktorumuzun tavsiyesi ile ilaca başladım rahatsızlığımın adı somatizasyon sendromu.. Yutkunmada, derin nefes almada ve yemek yeme-yememe isteği yaşamam. 3ay boyunca ilacı kullandm her gün 1 adet olmak üzere yavaş yavaş yazdığım şikayetlerim geçti son 14 tane kala doktorumu aradım ve iyi hissettiğimi artık kullanmak istemediğimi belirttim. Sene sonuna kadar kullansak iyi olur dedi bende boşu boşuna vücuduma ilaç girmesin diye (ki ağır bir ilaç olduğundan ) bırakmayı önerdim kendisi de o zmn yavaş yavaş azaltarak bırakalım dedi. İlk 3 gün 1er gün aralıklarla tam aldım daha sonraki 3 gün yarım ve daha sonra 2 gün aralıklarla yarımşar olarak. Şuan 3 adet ilacım kaldı. Yan etkileri olarak aşırı fazla baş dönmesi ayağımın yerden kayma hissi, baş ağrısı (ağrı kesici aldığımda hafiften geçiyor olsada etkisi geçince yine devam ediyor ) ara ara çarpıntı ve heyecanlanma hissi,mide bulantısı ve açlık hissi.. Vs. Şuan yaşadıklarım bunlardan ibaret. Biliyorum ki bunlar normal doktorum öyle söylüyor bırakma süreci zor olduğundan yıl sonuna kadar kullanmamı istedi ama tabii artık çok geç bırakmaya başladık bile. İnternetten de okuduğum kadarıyla çok zor bırakma süreçlerinde geçenler varmış Allah yardım etsin. Bende biraz da olsa rahatlamak adına ve bu süreci yaşayan varsa paylaşmak adına yazmak istedim. Teşekkürler..
 


ferb

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
14 Kasım 2014
1.447
1.954
3 aylık kullanım psikofarmakolojik ilaçların kullanımı için kısa bir süre. Ayrıca bırakma sureciniz de kısa olmuş. Umarım bir sorun yaşamazsınız. Çok geçmiş olsun.
 

Niloyatospikk

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
23 Ocak 2016
5.561
6.789
30
Paxera 10 mg yüksek bir ilaç değil ve bırakma etkisi çok fazla olan bir ilaç değil daha önce yıllar süren bir kullanım yaşadım bırakma zorluğu hiç yaşamadım yaşadıklarınız tamamen psikolojik internette okuduklarınıza bianen yaşıyorsunuz gibi geldi çok az bir baş sallanması yapıyor o kadar ki zaten sizin kullandığınız en düşük doz hiç korkmadan bırakabilirsiniz zaten Dr unuz doz azaltarak bıraktırmış o şekilde bırakıldığında herhangi bir yan etki olmuyor
 

istanbullugelin16

Wubba-lubba-dub-dub!
Kayıtlı Üye
12 Ağustos 2017
269
303
28
3 aylık kullanım psikofarmakolojik ilaçların kullanımı için kısa bir süre. Ayrıca bırakma sureciniz de kısa olmuş. Umarım bir sorun yaşamazsınız. Çok geçmiş olsun.
Doktorum 3 ay yeterli senin için demişti ilk başta daha snra uzatma kararı aldı birden bırakmamak adına, ben kullanmak istemediğimi söyleyince onun belirttiği gibi ilacımı bırakmaya başladım.. Çok teşekkürler
 


istanbullugelin16

Wubba-lubba-dub-dub!
Kayıtlı Üye
12 Ağustos 2017
269
303
28
Paxera 10 mg yüksek bir ilaç değil ve bırakma etkisi çok fazla olan bir ilaç değil daha önce yıllar süren bir kullanım yaşadım bırakma zorluğu hiç yaşamadım yaşadıklarınız tamamen psikolojik internette okuduklarınıza bianen yaşıyorsunuz gibi geldi çok az bir baş sallanması yapıyor o kadar ki zaten sizin kullandığınız en düşük doz hiç korkmadan bırakabilirsiniz zaten Dr unuz doz azaltarak bıraktırmış o şekilde bırakıldığında herhangi bir yan etki olmuyor
Evt düşük doz fakat yine de zorlanıyorum şuan bende neden böyle oldu bir fikrim yok.. İnternetten okuduklarımın etkisi altında kalıyor muyum,bilmiyorum belki de. Ama gerçekten abartmadan söyledim yaşadıklarımı umarım dediğiniz gibi olur ve bu süreci atlatırım..
 

Peri anne

Kıdemli anne
Kayıtlı Üye
21 Aralık 2017
2.025
2.155
3 ay cok kisa bir sure en az 6 ay kullanman lazim bence dr unu dinle
ve bu kadar kisa surede birakirsan bu etkileri gormen normal
ilac birakma en az 1 ay da olmali
1 .hafta %75 ini 2. hafta yarisini 3. hafta ceyregini ve 4. hafta gene yoksunluk hissedersen ceyregi gun asiri icerek birakabilirsin bende cok zor birakmistim bu sekilde bile cok zorlandim ama en az 5 sene kullandim ben
 

istanbullugelin16

Wubba-lubba-dub-dub!
Kayıtlı Üye
12 Ağustos 2017
269
303
28
3 ay cok kisa bir sure en az 6 ay kullanman lazim bence dr unu dinle
ve bu kadar kisa surede birakirsan bu etkileri gormen normal
ilac birakma en az 1 ay da olmali
1 .hafta %75 ini 2. hafta yarisini 3. hafta ceyregini ve 4. hafta gene yoksunluk hissedersen ceyregi gun asiri icerek birakabilirsin bende cok zor birakmistim bu sekilde bile cok zorlandim ama en az 5 sene kullandim ben
Söylediğim gibi 3ay yeterli demişti doktorum artık iyi hissettiğim için sene sonuna kadar kullanmak istemedim buna göre ilaç bırakma şeklimi anlattı yaklaşık 2hafta oldu ve toplamda 3 haftayı bulucak zaten.. Siz ne için kullanmıştınız ve şimdi nasıl hissediyorsunuz?
 


benmarian

Her şey seninle güzel ❣️
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
24 Mart 2019
720
2.014
24
Eşim de kullandı internette yazanları okuduğumuzda çok korkmuştuk kullanırken de bırakırken de hiçbir yan etki yaşamadı çünkü inanmadı çok uzun süre kullanmış olsanız zor olabilirdi birkaç yan etkisi olsa bile sizi internette yazılanlar kadar etkilememesi lazım psikolojik olarak bunlar başıma gelecek şöyle olacak böyle olacak demeyin bence güçlü tutun kendinizi kısa sürede atlatırsınız inşallah 😊🙏🏻
 

istanbullugelin16

Wubba-lubba-dub-dub!
Kayıtlı Üye
12 Ağustos 2017
269
303
28
Eşim de kullandı internette yazanları okuduğumuzda çok korkmuştuk kullanırken de bırakırken de hiçbir yan etki yaşamadı çünkü inanmadı çok uzun süre kullanmış olsanız zor olabilirdi birkaç yan etkisi olsa bile sizi internette yazılanlar kadar etkilememesi lazım psikolojik olarak bunlar başıma gelecek şöyle olacak böyle olacak demeyin bence güçlü tutun kendinizi kısa sürede atlatırsınız inşallah 😊🙏🏻
Bende inanmamaya çalışıyorum ama başım dönünce aklıma gelmiyor değil. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim inşallah dediğiniz gibi olur
 

Niloyatospikk

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
23 Ocak 2016
5.561
6.789
30
Evt düşük doz fakat yine de zorlanıyorum şuan bende neden böyle oldu bir fikrim yok.. İnternetten okuduklarımın etkisi altında kalıyor muyum,bilmiyorum belki de. Ama gerçekten abartmadan söyledim yaşadıklarımı umarım dediğiniz gibi olur ve bu süreci atlatırım..
Atlatırsınız zor değil keşke ben de sizin gibi az doz kullanıyor olsaydım o günlerim çoktan geçti benim 😪
 



Peri anne

Kıdemli anne
Kayıtlı Üye
21 Aralık 2017
2.025
2.155
Söylediğim gibi 3ay yeterli demişti doktorum artık iyi hissettiğim için sene sonuna kadar kullanmak istemedim buna göre ilaç bırakma şeklimi anlattı yaklaşık 2hafta oldu ve toplamda 3 haftayı bulucak zaten.. Siz ne için kullanmıştınız ve şimdi nasıl hissediyorsunuz?
baska marka kullanmistim ben ama hassas bunyeler icin birakmasi gercekten zor oluyor
cok uzun zaman oldu birakali ama kafamdaki sallanma hissi gecene kadar minik dozlar aldim arada
panik bozukluk icin kullandim terapide alip tedavimi tamamladigim icin hala iyiyim
 


istanbullugelin16

Wubba-lubba-dub-dub!
Kayıtlı Üye
12 Ağustos 2017
269
303
28
baska marka kullanmistim ben ama hassas bunyeler icin birakmasi gercekten zor oluyor
cok uzun zaman oldu birakali ama kafamdaki sallanma hissi gecene kadar minik dozlar aldim arada
panik bozukluk icin kullandim terapide alip tedavimi tamamladigim icin hala iyiyim
Benim bünye de hassas bayaa ondan bu kadar etkiledi belki de..
İyi olduğunuza sevindim umarım bende tamemen iyileşirim şu hisler gider..
 


Yukarı Alt