POLARİS in bir tüketicinin şikayeti üzerine yazılmış cevabı ...

figo

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
1 Ocak 2007
Mesajlar
278
Emoji Skoru
1
$polaris.jpg


Bir tüketicinin şikayeti üzerine yazılmış cevap ...
 

figo

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
1 Ocak 2007
Mesajlar
278
Emoji Skoru
1
Polaris firmasından ürün alan kişiye gönderilen cevabi yazıya cevaptır.

Yazıdan önce firmanın göndermiş olduğu ekteki mektubu okumanızı rica ederiz.

Saygıdeğer Yetkililer ( Eğer mevcutsa tabii ki )

20.000.000 USD' lik bir pazar payı mevcudu bulunan terlik piyasasına yapmış olduğunuz yatırımlar, vermiş olduğunuz reklamlar ve oluşturmuş olduğunuz güvenilir imaja aldanarak firmanızın ürettiği kalitesiz ve pahalı bir terliği annemize hediye almak gibi bir gaflette bulunduk.

Bu tarz hatalarımızı yüzümüze çarpma konusunda göstermiş olduğunuz özel ve takdire değer çabanızdan dolayı sizleri kutluyorum.

Yazımın başında da belirttiğim gibi bir hata sonucu firmanızın ürettiği bir çift terliğe piyasa koşullarının çok üzerinde ( hak ettiğine inanarak- ki ne kadar yanıldığımı bir kez daha anlıyorum- )bir bedel ödeyerek satın aldım.

Malumunuz üzerine almış olduğum üründe bir deformasyon oluştu. Biz müşteriniz olan ahmak mahlukatlar -neden böyle söylediğimi sabredipte e-posta mı sonuna kadar okursanız anlayacaksınız. Gayet insani
duygularla ürünü aldığımız Cevahir Alışveriş Merkezi' ndeki Polaris Bayiisine gittik.

Ürün teslim formumuzu aldıktan sonra siz değerli kaliteli terlik üreticileri(!)nden cevap bekledik.

Göndermiş olduğunuz cevabi mektubu bir daha müşterilerinize böyle bir saygısızlık yapmayacağınız umuduyla e-postamın ekinde sizlere gönderiyorum.

Tabii ki bu mektup hakkında da bir kaç risalem olacaktır.

1. Öncelikle ciddi bir şikayet ve araştırma merkezi kurmanızda fayda görüyorum. Mektubunuzda hiç bir isim mevcut değil. Sadece mektubunuzun sonunda tam olarak 180' lik bir açıyla kağıda bastırılması
becerilememiş bir kaşe ve üzerinde saçma sapan bir karalama mevcut. Bu imzanın sahibini bulabilmem için imza sirkülerlerinizin tarafıma gönderileceği günü sabırsızlıkla bekliyorum.

2. Mektubu yazan değerli yetkiliye(!) bir hatırlatmam daha olacak. Saygı değer ibaresi kendilerinin yazdığı gibi ayrı değil, "Saygıdeğer" şeklinde yazılır. Bkz.www.tdk.gov.tr(Bu siteye Türkçe öğrenmek için üye olmanızı tavsiye ediyorum.)

3. Mektubunuzda ayakkabı olarak belirttiğiniz -ki biz terlik aldık- kullanım aracını biz aile ve koloni olarak yeni tanıdık. Bu aracı kullanmamız konusunda bize vermiş olduğunuz derin bilgiler için çok teşekkür ediyoruz.

Şahsen ben bu yaşıma kadar (29 yaşındayım) tüm ayakkabılarımın bağcıklarını çubuk makarna ile yiyen, çelik ayakkabı çekeceğini(gerçek adı keratadır bkz.www.tdk.gov.tr) arabamızın levye kısmında kavgalarda kullanmak için tutan, 43 numaralı ayağım için genelde 40 numara ayakkabı alan, kösele ayakkabılarını 1500 devirlik otomatik çamaşır makinesinde yıkayan bir ahmaktım. Sakın gülmeyin çünkü mektubunuzda bizleri aynen bu tanımlama içine soktunuz.

4. Farkında iseniz (gerçi zor olacak ama) mektubunuzda yazmış olduğunuz tüm uyarılara acı bir mizah ile atıfta bulunmaya çalıştım. Ancak bir madde var ki akıllara zarar vericidir. Sayın Yetkililer (Bakın bu sefer "!" işareti koymuyorum.) mektubunuzun 8.maddesini oluşturan "...bu nedenle ayakkabıların 1 gün arayla giyilmesi ayakkabının ömürlü olmasını sağlar." ibaresini yazan ilgiliyi derhal kovun. Çünkü milyon dolarlar yatırdığınız reklamlarınızı bu satırlar yokeder. Burada demek istediğiniz cümle biz ahmak müşterileriniz
tarafından "Bizim yaptığımız ayakkabıdan da, terlikten de bir halt olmaz, siz en iyisi iki çift alın, hem bir gün arayla giyersiniz hem de bizim pazar payımız artar. Almazsanız da bilirsiniz. Nasılsa peş peşe her gün giyerseniz ayağınız da parçalanacak. He he he he ..." şeklinde algılanıyor ki eğer böyle düşünüyorsanız batmanıza az kaldı.

Almış olduğum ürünü değiştirip değiştirmemek sizin bileceğiniz bir şey.

Ancak gördüğünüz gibi yazı yazmakta hiç de zorlanmıyorum. Eğer yazıma herhangi bir cevap yazmazsanız -ki uzun bir süre beklemiyorum, çünkü okuma-yazma 6 ayda öğreniliyor- bu saçma mektubunuzla beraber sizleri sikayetimvar.com sitesi de başta olmak üzere mailbox' ımda bulunan yaklaşık 1500 kişiye daha şikayet edeceğim.
Ayrıca bu mektubu yazan arkadaşa sanırım Türkiye' nin ünlü mizah dergisi Leman' dan teklif geldi ki bu kadar mizahı kullanabiliyor.

Saygılarımla, (Şimdilik
Ersen Haliloğlu
Tel: XXXXX ( Sakın gizli numaradan arayıp küfür etmeyin dedem emekli savcıdır. Telefonumu dinletmeye alarak sizi hapse tıktırırım.)
 

kuzum

Bu konida hassasum
Pro Üye
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
8.575
Emoji Skoru
267
Adam çok güzel laf sokuşturmuş yahu:Roflol: :Roflol: Ama Figo, Polaris ne yazmış okuyamadım valla
 

canavar

Yılmak yok. Yola devam...
Pro Üye
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
3.287
Emoji Skoru
142
çok güzel yazmış ellerine sağlık
 

figo

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
1 Ocak 2007
Mesajlar
278
Emoji Skoru
1
resmi büyütemedim ya çok uğraştım yapabilen varsa yardımcı oluversin :)
 

petulitsa

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
3 Aralık 2006
Mesajlar
57
Emoji Skoru
1
Yaş
36
:1yes2: :1yes2: :1yes2: :1yes2: :1yes2: :1yes2:

çok güzel..
 

kismetsiz kedi

15senedirseviyorum seniii
Kayıtlı Üye
Katılım
25 Aralık 2006
Mesajlar
3.872
Emoji Skoru
1
Yaş
43
arkadaşım cevap çok güzel ama söylemek istediğim birkaç şey var geçen sene bende polaris firmasından bir bot aldım.yağmurda su geçiridği zaman geri götürdüm ve firmaya yollandı .ama akabinde değişme yapıldı.
ama anlatılan olayın benzeri m.p. marka sspor ayakkabıda başıma geldi.kızıma aldığım ayakkabı bir ay içinde tanınmayacak hale geldi.(ki kızım ayakkabıyı eskitmeden kullanan bir çocuktur.)uzun yazışma ve kavgalardan sonra yerine yenisi verildi.ama sonuç farklı değill.ve hayatta bi daha m.p. kullanmam...
 
K

kekikcik

Ziyaretçi
bayıldım..ben de aynısını vestele mi yollasam acaba :)
 

misty

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Aralık 2006
Mesajlar
1.560
Emoji Skoru
27
Yaş
48
hzırcevaplılık bu olsa gerek ama banada ilham verdi bu mektuptan bir iki yere yollamalıyım çok güzel süper bayıldım:içelim:
 
Yukarı Alt