Saat 17:00 den sonra yemek yemeyerek zayıflama deneyimlerimiz...

istanbula

Başlangıç 04.08 75.5 hedef 60 güncel 74.7
Kayıtlı Üye
8 Temmuz 2012
852
296
Merhaba arkadaşlar.
Öncelikle böyle bi topic var ama o daat 18:00 den sonrası için geçerli, gelin burda akşam 5 ten sonra yemeyerek kilo verelim hep beraber iradeyle. Bi çok tanıdığım 5 ten sonra yemeyerek ayda 5 kilo falan verdiler. Ben artık bugünden itibaren bu yöntemi uyguluycam sizde uygulayın inanın işe yarıyor. Uygulayanlar buraya yazarsa sevinirim.

Akşam 5 ten sonra yemediğiniz taktirde inanın sabah tartıda eksileri görcez :)
Ben 20 yaşındayım boyum kısa 160 kilom fazla 66.5 bu akşamdan itibaren başlıyorum. Şuan regliyim bittikten sonra günde 2.5 litre su ve biraZda yediklerime dikkat ederek güçlendiricem.. Bide benim ki idda eğer 55 kilo olursa erkek arkadaşım adımı kalıcı dövme yapıcak koluna:))
Destek olalım birbirimize lütfen canlı tutalım bu topici :))
 
Son düzenleme:


pnrgl

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
14 Eylül 2010
321
5
Merhaba arkadaşlar.
Öncelikle böyle bi topic var ama o daat 18:00 den sonrası için geçerli, gelin burda akşam 5 ten sonra yemeyerek kilo verelim hep beraber iradeyle. Bi çok tanıdığım 5 ten sonra yemeyerek ayda 5 kilo falan verdiler. Ben artık bugünden itibaren bu yöntemi uyguluycam sizde uygulayın inanın işe yarıyor. Uygulayanlar buraya yazarsa sevinirim.

Akşam 5 ten sonra yemediğiniz taktirde inanın sabah tartıda eksileri görcez :)
Ben 20 yaşındayım boyum kısa 160 kilom fazla 66.5 bu akşamdan itibaren başlıyorum. Şuan regliyim bittikten sonra günde 2.5 litre su ve biraZda yediklerime dikkat ederek güçlendiricem.. Bide benim ki idda eğer 55 kilo olursa erkek arkadaşım adımı kalıcı dövme yapıcak koluna:))
Destek olalım birbirimize lütfen canlı tutalım bu topici :))



hadi bakalım kolay gelsin sana ve bize.umarım kazanırsın iddayı.bende akşam 7 den sonra bişey yemiyerek 1 ayda 3 kilo verdim.sende verirsin 4-5 kilo ama dikkat et metabolizman aç hissedip depolama yapmasın.ben gunduz pastamı çikolatamı hep yedim akşamı kestim tek.
 

istanbula

Başlangıç 04.08 75.5 hedef 60 güncel 74.7
Kayıtlı Üye
8 Temmuz 2012
852
296
hadi bakalım kolay gelsin sana ve bize.umarım kazanırsın iddayı.bende akşam 7 den sonra bişey yemiyerek 1 ayda 3 kilo verdim.sende verirsin 4-5 kilo ama dikkat et metabolizman aç hissedip depolama yapmasın.ben gunduz pastamı çikolatamı hep yedim akşamı kestim tek.
Sadece 7 den sonra yemeyerek mi 3 kilo verdin çok iyi ben ayda 4 kilo versem bile olur yarından itibaren başlıycam :))
Çok sağol canım bu arada
 


Semo

SeViYoRuM, SeViLiYoRuM!!!
Kayıtlı Üye
19 Ağustos 2008
3.337
379
Merhaba arkadaşlar.
Öncelikle böyle bi topic var ama o daat 18:00 den sonrası için geçerli, gelin burda akşam 5 ten sonra yemeyerek kilo verelim hep beraber iradeyle. Bi çok tanıdığım 5 ten sonra yemeyerek ayda 5 kilo falan verdiler. Ben artık bugünden itibaren bu yöntemi uyguluycam sizde uygulayın inanın işe yarıyor. Uygulayanlar buraya yazarsa sevinirim.

Akşam 5 ten sonra yemediğiniz taktirde inanın sabah tartıda eksileri görcez :)
Ben 20 yaşındayım boyum kısa 160 kilom fazla 66.5 bu akşamdan itibaren başlıyorum. Şuan regliyim bittikten sonra günde 2.5 litre su ve biraZda yediklerime dikkat ederek güçlendiricem.. Bide benim ki idda eğer 55 kilo olursa erkek arkadaşım adımı kalıcı dövme yapıcak koluna:))
Destek olalım birbirimize lütfen canlı tutalım bu topici :))
bide bu diyet yontemi tam benlik, diger listeye bagli olan diyetleri yapamiyorum ben. ne hikmetse bende anlamadim :KK17:
hadi kolay gelsin bize, bu arada erkek arkadasinin jesti de iyimis :21:
 

istanbula

Başlangıç 04.08 75.5 hedef 60 güncel 74.7
Kayıtlı Üye
8 Temmuz 2012
852
296
bide bu diyet yontemi tam benlik, diger listeye bagli olan diyetleri yapamiyorum ben. ne hikmetse bende anlamadim :KK17:
hadi kolay gelsin bize, bu arada erkek arkadasinin jesti de iyimis :21:
Onunla tanışınca 47 kiloydum çünkü :)
 

aysbr

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
26 Şubat 2011
45
1
slm kızlar bende zayıflamak istiyorum şuanda 69 kiloyum hdefim 55 kilo olmak ve bende akşam 5 ten sonra yemek yememeye karar vermiştim hadi bakalım inş zayıflarız takip etmeye çalışıcam bu sayfayı bu zorlu zayıflama yolunda herkeze başarılar dilyorum:KK52::KK52:
 


istanbullu34

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
28 Kasım 2012
233
76
Kizlar bende sizleyim. Yarindan itibaren basliyorum. Geçen hafta üç gün bogazimi tutmustum aksamdan sonra 1 kg verdim. Ödem atmis olabilirim bilmiyorum ama motive etti acikcasi. Hadi bol zayiflamalar :)))))
 

yenilik

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
26 Mayıs 2011
231
30
Selam kızlar...Ben de ne zamandır "dinner cancelling" denilen bu olayı araştırıyordum. Ben de yapmak istiyorum bakalım bugün denemeye başlıyım. Birbirimize destek olursak olur tabi...Geceleri midem kazınırsa bir bardak süt içebilirim ben
 

istanbula

Başlangıç 04.08 75.5 hedef 60 güncel 74.7
Kayıtlı Üye
8 Temmuz 2012
852
296
Çok işe yarıyor kızlar perşembe günü başladım 67.5 la akşam yememeye saat 5ten sonra hiçbişey yemedim bygün pazar sabah tartıldım kilo 65.9 hedefe adım adım kızlar :)) ben 55 kilo olacam onun bileğine adımı yazdırıcammmm resminide buraya yazıyorum :))) motivasyon şartt :))
 


yenilik

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
26 Mayıs 2011
231
30
ben akşam 5,30 gibi bulgur pilavıyla yoğurt yedim biraz...bir avuç da kuru üzüm kahvenin yanında:) günü böyle kapatıcam hadi bakalım hayırlısı
 

istanbula

Başlangıç 04.08 75.5 hedef 60 güncel 74.7
Kayıtlı Üye
8 Temmuz 2012
852
296
65.5 :))))) 67.5 le başladım tabi reglde vardı işin içinde bugün bitti regl :))
 

montesorri

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Şubat 2013
519
100
hayırlı olsun kızlar.bir kaç soru sorabilir miyim.gündüz dikkat ediyormusunuz onu merak ediyorum.
bu yöntem gerçekten işe yarıyor.benim komşumun oğlu 100lü kilolardan 70lere indi.sadece abur cuburu kestim ve akşam yemedim demişti.ama çocuk bildiğin manken oldu yani.
 


Semo

SeViYoRuM, SeViLiYoRuM!!!
Kayıtlı Üye
19 Ağustos 2008
3.337
379
Hihoyt ben geldim, 17den sonra yememeye 20/01/2014 te basladim bugunde 21/01/2014 tartide 1 kilo 100 gram gitmis gorunce afalladim valla :)))) ama cok dikkat ettim :-D
 

Semo

SeViYoRuM, SeViLiYoRuM!!!
Kayıtlı Üye
19 Ağustos 2008
3.337
379
hayırlı olsun kızlar.bir kaç soru sorabilir miyim.gündüz dikkat ediyormusunuz onu merak ediyorum.
bu yöntem gerçekten işe yarıyor.benim komşumun oğlu 100lü kilolardan 70lere indi.sadece abur cuburu kestim ve akşam yemedim demişti.ama çocuk bildiğin manken oldu yani.
o sana kalmis, vermen gereken kilo coksa eger sabahta dikkat et derim. (ben cok dikkat ediyorum)
ve gunde 3-4 bardak mutlaka yesil cay ic, zayiflamada cok etkili :KK66:
 



tkca

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
20 Nisan 2012
363
64
bende 3 gündür akşam yemiyorum ancak 5te felan değilde 6-7 arası bitiriyorum yemeyi..birde gece kanım düşük olduğu için ferrosanol içmem gerekiyo tadı bana çok kötü geldiği için 1 meyveyle onu içip yatıyorum bir saat sonra felan..2 günde 1 kilo farketti 69.5tim 68.5im bu sabah..akşamları bir saat leslie ile sporda yapıyorum tabi verdiğim kilo kalıcı olsun istiyorum..ki 76 kilodan yavaş yavaş arada sporla ekim ayından beri bu kiloya düştüm..şimdi biraz hızlandırmak istiyorum kilo vermemi ve aranıza katılmak istiyorum :KK53::KK76:
 

tkca

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
20 Nisan 2012
363
64
kimseler yokmuuu:KK3: ve bu sabah 68.2 300 gr fark:KK52: çok iyi gidiyo şimdilik bakalım..17 şubata 65-64 olmak hedefim umarım gerçekleşir :KK16:
 

tkca

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
20 Nisan 2012
363
64
günaydınnn :KK16: niye kimsecikler yazmıyo tek kaldım sanırım :44:neyse bakalım bu sabah yine tartıldım..ben öyle 3-5 gün 1 hafta felan bekleyemiyorum tartılmak için ve her gün çıkıyorum o tartıya :KK1: ve bence sonuç gayet iyi 67.8 dim bu sabah :KK76: 4-5 gün oldu akşam yemeyi bırakalı 69.5 den 67.8 e düştüm çok motive oluyorum değişiklik görünce :KK76: tabi 1 saat spor 1 saat ev temzliğide yaptım dün ve gündüz 1200 küsür kalori aldım..durumlar böyle..kızlar sizde yazın merak ediyorum yalnız bırakmayın beni destek olalım birbirimize
 


fatasa

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
19 Ağustos 2008
787
20
merhaba kızlar,bende daha önce akşamları yemeyerek çok güzel kilo vermiştim.
bugün yine başlıyorum,yoksa gitmiyor bu kilolar.Bugün 69.7 kilo çıktım.:KK17:
 


Yukarı Alt