• Korona Virusünden korunmanın 5 yolu
    1- Ellerinizi sabunla sık sık yıkayın!
    2- Dirseğinizin iç tarafına öksürün!
    3- Yüzünüze dokunmayın!
    4- Diğer insanlardan en az 1 metre uzak durun!
    5.a- Hasta hissediyorsanız evde kalın! 184 arayın!
    5.b- Zorunlu bir durum olmadıkça evden çıkmayın!

Saat 17:00 den sonra yemek yemeyerek zayıflama deneyimlerimiz...

yst38

Kendi küçük poposu büyük :)
Kayıtlı Üye
4 Eylül 2011
7.896
17.396
Heheyt tesadüfen görsüm seni kız😂😅 ben de akşamları yemeden kilo vermek olayını araştırıyordum , dün akşam yemedim hatta gece 3 gibi 3 dilim elma yedim 500 gr gitti bakalım ☺ hadi hayırlısı bu akşam da yemiyorum midenin kapısını saat 19.00da kilitliyorum☺☺
Güzel oluyor aynen
Bide akşam î hafif geçirirsen ooo
Bide lesli
 

Mutluluki

Mucize 1 di şimdi 2 oldu love
Pro Üye
9 Ağustos 2014
3.697
2.574
Kızlar ben arada bunu yapmaya çalışıp yapamayanlardanım daha önce yazmıştım sizlere zaten. Malum virüs var Allahım hepimizi korusun en kısa zamanda temizlenelim bu illetten inşallah evde kala kala stresten yiyorum. zaten ayağım alçıya alınmak zorunda kaldı şimdi çıktı alçı ama 2 aydır zaten eve kapanmıştım bu yüzden. Kısacası hareket sorunum var ayak bileğinden ve virüsten dışarı da çıkamıyorum sizler gibi. Motivasyona çok ihtiyacım var.
lütfen bana ayda kaç kg verdiniz ballandırarak söyleyin bu mesajı okuyan herkes yazarsa gaza gelebilirim lütfen 🙏🙏🙏🙏😁😁😁😁😁
 

yst38

Kendi küçük poposu büyük :)
Kayıtlı Üye
4 Eylül 2011
7.896
17.396
Kızlar ben arada bunu yapmaya çalışıp yapamayanlardanım daha önce yazmıştım sizlere zaten. Malum virüs var Allahım hepimizi korusun en kısa zamanda temizlenelim bu illetten inşallah evde kala kala stresten yiyorum. zaten ayağım alçıya alınmak zorunda kaldı şimdi çıktı alçı ama 2 aydır zaten eve kapanmıştım bu yüzden. Kısacası hareket sorunum var ayak bileğinden ve virüsten dışarı da çıkamıyorum sizler gibi. Motivasyona çok ihtiyacım var.
lütfen bana ayda kaç kg verdiniz ballandırarak söyleyin bu mesajı okuyan herkes yazarsa gaza gelebilirim lütfen 🙏🙏🙏🙏😁😁😁😁😁
Bi yerlerime sahip çıksaydım günde 400–500 gr gidiyordu. Var sen hesap et. Kilom 83–84
 

Mutluluki

Mucize 1 di şimdi 2 oldu love
Pro Üye
9 Ağustos 2014
3.697
2.574
Bi yerlerime sahip çıksaydım günde 400–500 gr gidiyordu. Var sen hesap et. Kilom 83–84
Ayyy bu sabah bende 83 çıktım inanmıyorum 😂😂😂 beni birisi bağlamalı kızıma kızıyorum yansıtmamak için yiyorum sinirimi yiyerek atıyor sözde bilinçaltım ama atamıyor ki zerre kadar
 

yst38

Kendi küçük poposu büyük :)
Kayıtlı Üye
4 Eylül 2011
7.896
17.396
Ayyy bu sabah bende 83 çıktım inanmıyorum 😂😂😂 beni birisi bağlamalı kızıma kızıyorum yansıtmamak için yiyorum sinirimi yiyerek atıyor sözde bilinçaltım ama atamıyor ki zerre kadar
Çocuğa bağırmak çözüm değil. Başkasının çocuğu olsa bağırabilirmisin?
Kendi evladımız başkasının çocuğundan değersiz mi? İstediğin zaman gel sinirini bize boşalt.
Ben 5 de değilde 6 da bırakıyorum yemeyi. Ayrıca kahvaltıyı atlayıp 2 öğün beslemiyorum. Kilom 79.7
Cuma tekrar tartılcam
 

Balkupumm

RABBİM beni bana bırakma
Pro Üye
Anneler Kulübü
10 Temmuz 2014
2.187
2.212
Kızlar ben arada bunu yapmaya çalışıp yapamayanlardanım daha önce yazmıştım sizlere zaten. Malum virüs var Allahım hepimizi korusun en kısa zamanda temizlenelim bu illetten inşallah evde kala kala stresten yiyorum. zaten ayağım alçıya alınmak zorunda kaldı şimdi çıktı alçı ama 2 aydır zaten eve kapanmıştım bu yüzden. Kısacası hareket sorunum var ayak bileğinden ve virüsten dışarı da çıkamıyorum sizler gibi. Motivasyona çok ihtiyacım var.
lütfen bana ayda kaç kg verdiniz ballandırarak söyleyin bu mesajı okuyan herkes yazarsa gaza gelebilirim lütfen 🙏🙏🙏🙏😁😁😁😁😁
Selam aleyküm Öncelikle çok geçmiş olsun ayağın için inşallah biran önce kurtuluruz bu beladan bende geçen ay 5 yemeği keserek iki haftada filan iki kilo verdim nedense sonra durdu takılı kaldi bende bıraktım ama yinede çok bişey yemiyorum yine başlıycam 65 birgörebilseydim
 

Mutluluki

Mucize 1 di şimdi 2 oldu love
Pro Üye
9 Ağustos 2014
3.697
2.574
Çocuğa bağırmak çözüm değil. Başkasının çocuğu olsa bağırabilirmisin?
Kendi evladımız başkasının çocuğundan değersiz mi? İstediğin zaman gel sinirini bize boşalt.
Ben 5 de değilde 6 da bırakıyorum yemeyi. Ayrıca kahvaltıyı atlayıp 2 öğün beslemiyorum. Kilom 79.7
Cuma tekrar tartılcam
Çözüm değil kesinlikle bağıramadığım için yiyorum bende😭 çok teşekkür ederim burada içimi boşaltırım o zaman arada siz istediniz walla..☹
bende bugün tekrar başladım bakalım inşallah devam ettiririm de yemem
 

Mutluluki

Mucize 1 di şimdi 2 oldu love
Pro Üye
9 Ağustos 2014
3.697
2.574
Selam aleyküm Öncelikle çok geçmiş olsun ayağın için inşallah biran önce kurtuluruz bu beladan bende geçen ay 5 yemeği keserek iki haftada filan iki kilo verdim nedense sonra durdu takılı kaldi bende bıraktım ama yinede çok bişey yemiyorum yine başlıycam 65 birgörebilseydim
Teşekkür ederim canım amin en kısa zamanda rahat rahat yürüyüş yapabiliriz umarım ülkemizde.
Takılı kalınca kg motivasyon gidiyor zaten inşallah hızla gider kilolarımız🙂
 

Mutluluki

Mucize 1 di şimdi 2 oldu love
Pro Üye
9 Ağustos 2014
3.697
2.574
Bu gün tartıya çıkmak bile istemedim sabah. üzerime hiç bir şey olmuyor. başladım hayırlısıyla başlangıç 83kg
Lütfen haftalık bildirim yapalım birbirinizi motive edelim yaza kadar yarısını versem bari
 

yst38

Kendi küçük poposu büyük :)
Kayıtlı Üye
4 Eylül 2011
7.896
17.396
Bu gün tartıya çıkmak bile istemedim sabah. üzerime hiç bir şey olmuyor. başladım hayırlısıyla başlangıç 83kg
Lütfen haftalık bildirim yapalım birbirinizi motive edelim yaza kadar yarısını versem bari
Ben buralardayım herzaman dinlerim.
Ahmet apa diye biri var face de takip et
 
Yukarı Alt