SAÇ BOYAMA ve SAÇ RENGİ HAKKINDA Sorular Ve Öneriler

xsxehrazat35

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
9 Nisan 2007
Mesajlar
515
Emoji Skoru
1
Yaş
49
Kıslarrrrrr,ben evde saç boyamayı beceremiyorum galiba.Kızıl boyalı saçımı kahveye boyadım,birkeresinde de kumrala boyadım üstü şişhane altı memişhane oldu,üstü daha açık olup kahve rengi,altı hala kızıl.Ben tüp boyaların sıvısının fazla kullanıldımı(1 den fazla) saç rengini açtığını duydum,ne derece doğru bilmiyorum,acaba saçımın koyu olan alt kısmına daha çok peroksit kullansam açılırmı? Lütfen yardımcı olun bu saçlarla dışarı çıkamıyorum.:1ninca:
 

betty_sew

prensesini bekliyor
Kayıtlı Üye
Katılım
6 Mart 2007
Mesajlar
467
Emoji Skoru
2
Yaş
33
kızlar saçlarımı yeni boyattım (lo... marka) önceden elidor kullanıyordum ve pamuk gibi oluyordu saçlarım şimdi ise kazık gibi oluyor

kuaför bi tane önerdi ama çok pahalı (aynı marka şampuan)

sizin kullandığınız bir marka varmı yardımcı olabileceğiniz
 

ndh1903

evli:)mutlu:)
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eylül 2007
Mesajlar
1.993
Emoji Skoru
7
kuaförler nedense hep 50-60 ytllık şeyleri öneriolar..hepte loreal..anlaşmalımıdrlar yoksa gerçekten mi işe yarıyor bilmıorm..
ben dove kullanıorm boyalı saçlar için olanı(pembe) çokta memnunum
 

ESPRIT

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
25 Eylül 2007
Mesajlar
88
Emoji Skoru
1
Yaş
39
arkadaşım merhaba


benimde kızıl boyam ben loreal elseve kırmızı kutu kullanıyorum( fiyatıda heryerde değişiyo ben 5 ytl ye almıştım çokta ucuz )..boyanın akmasını önlüyor gayet memnunum..ama şampuandan sonra da saç kremi kullanıyorum ve çıkıyorum pamuk gibi oluyo saçlarım..saç kremsiz boyalı saç kullanılmaz zaten....

şeyde güzel..elidorun yeni çıkan bakım şampuanı ( badem ve proteinli olanı sarı kutu) o da ipek gibi yapıyo....dene bunları derim..saç boyam hiç akmıyo benim ve rengini de loreal elseve daha canlı yaptı
 

bgm84

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
31 Ağustos 2007
Mesajlar
106
Emoji Skoru
1
ben shwardcop kullanıyorum süper.gliss............loreal elseve den bile ii
 

*thalia*

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
17 Temmuz 2007
Mesajlar
137
Emoji Skoru
1
Yaş
34
schwarzkoph un satin brown şampuanının kokusu kötü ben bıraktım ama saçları güzel yapıyor hele asian beauty denilen şaç kremi saçları yumuşacık yapıyor.

sch nın ürünleri çok kaliteli zaten
 

semyxixl

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Mart 2007
Mesajlar
678
Emoji Skoru
3
senelerdir boyamaktan bakımsızlıktan yıpranmış keçeleşmiş ve uzamayan saçlara ne yapılabilir.
bi yardım etseniz.
 

butterfly

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Nisan 2007
Mesajlar
6.245
Emoji Skoru
5
kestirip, saglıklı uzaması için sık kimyasal işlem uygulamamak ve haftada bir bakım yaglarını kullanmak. kestirip yanmıs saclardan kurtulmadan olmuyor. eger uzunsa ve birden kestirmek zor geliyorsa her ay 2 cm kestirerek yavas yavas kurtulabilirsin.
 

rxuxya22

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
9 Ağustos 2007
Mesajlar
4
Emoji Skoru
0
yıpranmış saçlar için şunu tavsiye edebilirim size bnm saçlarım kadayıf bildiğimiz tatlı onun gibi olmuştu ama ben ne kestirdim ne ettim inatlıkya makas deymedi zaten kısa :KK43: 1 şişe bağdem yağının içine 1 tane dodex 1 tane evigen 1 tane bemix bunlar vitamin kapsülleri eczaneden teymin edebilirsiniz bu bu bakımın sayasinde saçlarımı hayata döndürdüm ve tek kırık bile yok :)
 

crazy

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
Katılım
18 Nisan 2007
Mesajlar
623
Emoji Skoru
3
rüya22 dodex nedir? bu karışımı yalnızca diplere mi uyguladın
 
Yukarı Alt