Diyet | Estetik | Güzellik / Bakım | Moda | Sağlık | Dekorasyon | Anne Çocuk | Kadın Sağlığı | Kadın | Yemek / Mutfak
Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...

saçlarım koptu!!!

Konusu 'Sağlıklı Saç ve Saç Derisi' forumundadır ve alex tarafından 25 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    25 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : alex
  1. alex

    alex Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2008
    Mesajlar:
    332
    Beğeni:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    modeller görünmüyor canım...
     
  2. 25 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : alex
  3. aylin86

    aylin86 eymenim Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2007
    Mesajlar:
    465
    Beğeni:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    slm kızlar moralim:1no2: sıfır 3 hafta önce oryalle açtırmıştım saçlarımı hatırlayanlar vardır dün zeytinyağı badem yağı yaptıktan sonra yıkadım saçları zaten saçlarım yanmıştı uçları çok kötü duruyordu neyse kurumaya başlayınca arka kısımlardan rengine bakmak istedim fakat tuttuğum yer yarıdan itabaren elimde kaldı şok oldum:1shok:senağlamaşimdi sağlıklı uzaması için kestirmek istiyorum başka çarem yok zaten saçlarım şuan omuzlarımın biraz altında ve katlı yanık olan yerler 3 4 parmak biryer acaba kısa bir model yaptırsam kullanabilirmiyim benim saçlarım dalgalı ve kuruyunca kabaran cinsten ne dersiniz varmı bir model yaptırabileceğim ben bir kaç model buldum birde siz bakın bakalımCADIARZU nasıl bişey yaptırayım fikirlerinize ihtiyacım var şimdiden teşekkürlerfisfisfis BEN BEĞENDİĞİM BİR KAÇ MODELİ EKLİYCEM AŞAĞIYA..
     
  4. 25 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : alex
  5. aylin86

    aylin86 eymenim Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2007
    Mesajlar:
    465
    Beğeni:
    1
    Ödül Puanları:
    86
  6. 25 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : alex
  7. dmple

    dmple Ziyaretçi

    saçların yanmış canım benimde başıma geldi çekince lastik gibi uzayıp kopuyo..yani sen kestirmesen de kestirsen de o sen senden ayrılıyo malesefbenneyaptımki
    ben kızıl belimdeki saçlarımı açtırdım naylon gibi oldu omzuma kadar kestirdim ilk kuaföede daha sonra baktım hala yanık içinde çenemin altında ara garip bi boy kestirdim..şuanda elseve in kırmızı olanını ve biopon maskesi kullanıyorum yumuşatma işine yaradı ama hala 2 parmak kadar yanıklar var:çok üzgünüm:


    http://www.sacmodelleri.org/orta_sac_modelleri/index.php bu sitede saç modelleri varşutarafagitti
     
  8. 25 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : alex
  9. dmple

    dmple Ziyaretçi

  10. 25 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : alex
  11. chantyclarie

    chantyclarie Ziyaretçi

    canım saçlarım dalgalı diyosun bence en uygun ve güzel modeller 2. ve sonuncu sıradaki diğerlerini fönle kullanman gerekli öyle durması için ve senin saçlarının tekrar kendine gelebilmesi için fönden falan da uzak durman gerekli bir müddet
    ben 2. sıradakini çok beyendim gerçekten
    en sondakini de dalgalı olarak kullanabilirsin çok hoş modeller
     
  12. 25 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : alex
  13. XSXimal

    XSXimal Üzeni yolla... Salla... Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.146
    Beğeni:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    Geçmiş olsun canım a.s.
    Modelleri göremedim ama kabaran saç yapım var demişsin. Genelde böyle saçlar için düz kesim önerilir. Katlı kesimde saçlar daha kabarık ve dağınık durur. Ama saçın yandığına göre yine katlı kesim yapılacak gibi...
     
  14. 25 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : alex
  15. aylin86

    aylin86 eymenim Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2007
    Mesajlar:
    465
    Beğeni:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ben en çok en sondakini beğendim ama kullanabilirmiyim bilmiyorum sizce hangisi daha iyi...
     
  16. 25 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : alex
  17. XSXimal

    XSXimal Üzeni yolla... Salla... Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.146
    Beğeni:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    Şimdi gördüm saç modellerini, benzer modeller koymuşsun.
    2. ve 4. sıradaki modeller saçlarında ki yanıkları daha fazla temizler.
    Şekillendirmek ve bakım yapmak içinde durulanmayan bakım kremlerinden kullanabilirsin bence.
     
  18. 25 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : alex
  19. aylin86

    aylin86 eymenim Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2007
    Mesajlar:
    465
    Beğeni:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    aslında kabarıyor ama şekillendiriciyle falan yatışıyor bide öyle aman aman kabarmıyo offff çok kararsız kaldım...
     
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.