Yarışma Salçalı Spagetti-Filiz makarna sponsorluğunda

Feraceli

Bir bahar gelecek. .
Pro Üye
Katılım
9 Ocak 2015
Mesajlar
18.793
Emoji Skoru
77.531
Bu diyet yemekleri işi benim ayağımın altından çıktı:KK16: sağolsun Nevreste Nevreste mmmm:KK200::KK200: de bana destek oldu eee pizası oluyor,makarnası oluyor,böreği oluyor arkadaşlar diyet o kadar kötü değil istedimki görün,herkes diyet deyince kilosu olanlar yapar sanıyor.Diyet sağlıklı yemekler demektir unutmayın:KK68::KK68:
Moldiv_1449323477847.jpg

Malzemeler:
Yarım paket spagetti
1.50 kaşık salça
1 çay kaşığı pul biber ve nane

Yapılışı:
Makarnaları haşlıyoruz
Süzüyoruz
Bir tavada salçayı kavurup makarnayı ekliyoruz.sonra pul biber ve nanemizi ekliyoruz..
Alın sizeeee misss gibi spagetti:kk77::kk77:
Moldiv_1449323655738.jpg


Vee buda mis gibi yağsız baharatlı patlamış mısır

Moldiv_1449323788710.jpg
yapılışı çok basit tuz yerine,birer çay kaşığı nane ve pul biber koyun enfesss :kk77:
Ohh girin battaniyenin altına keyiff :KK45:

Herkese yarışmada başarılar:KK15:
 
Son düzenleme:

Nevreste

Nirvana
Yönetici
Editor
Katılım
16 Ağustos 2010
Mesajlar
166.001
Emoji Skoru
247.296
Ellerine sağlık canım:kk77:
Yok yok benim kesin diyete başlamam lazım. :KK73: Bu kategori çok faydalı olacak:-)
Yarışmada bol şans diliyorum:KK36:
 

Lunya

#Upss#
Pro Üye
Katılım
10 Ekim 2015
Mesajlar
20.095
Emoji Skoru
56.476
Aslında bu yarışmanın en güzel yanı bu sanırım. Çok güzel bir yere degindin 'diyet sağlıklı yemektir'. Yemekleri sağlıksız hale getiren bizleriz. Ömrümüz boyunca bu tür yemekler yemeyecek değiliz ya, sadece sağlıklı hale getirip tuketecegiz. Diyet , yemekleri sağlıklı hale getirmekti.

Bizde bu potansiyel varken diyet mantı bile acariz :KK70::KK70:
 

Feraceli

Bir bahar gelecek. .
Pro Üye
Katılım
9 Ocak 2015
Mesajlar
18.793
Emoji Skoru
77.531
İşte hep bu yüzden hep diyet yapıyoruz eğlenceli olduğundan vazgecemiyoruz:KK66:
Eline sağlık feraceli canım çekti mis gibi Mısır da çok enfes görünüyor başarılar canim:KK200:
Evet eğlenceli ve kendimize zaman harcıyor yemeğimizi yapıyiruz benim en hoşuma gidende o :KK19:
:kk77::kk77:Hayır canım hiç çekmedi :kk77::kk77:
Hadii gel beraber yiyek:KK53:
 

Feraceli

Bir bahar gelecek. .
Pro Üye
Katılım
9 Ocak 2015
Mesajlar
18.793
Emoji Skoru
77.531
Aslında bu yarışmanın en güzel yanı bu sanırım. Çok güzel bir yere degindin 'diyet sağlıklı yemektir'. Yemekleri sağlıksız hale getiren bizleriz. Ömrümüz boyunca bu tür yemekler yemeyecek değiliz ya, sadece sağlıklı hale getirip tuketecegiz. Diyet , yemekleri sağlıklı hale getirmekti.

Bizde bu potansiyel varken diyet mantı bile acariz :KK70::KK70:
Aynen ya :KK70: herkeste bi yargı olusmuş diyet kötü aç kalıyoruz onu bunu yiyemiyoruz sanıyorlar oysaki herşeyin bir sağlıklı pişirebilme tekniği var teşekkür ederim amacım buydu amacımada ulaştım nevoşum sağolsun:KK19:
 

deadline

1. Takım kaptani:))
Pro Üye
Katılım
20 Ekim 2013
Mesajlar
15.844
Emoji Skoru
20.910
Aslında bu yarışmanın en güzel yanı bu sanırım. Çok güzel bir yere degindin 'diyet sağlıklı yemektir'. Yemekleri sağlıksız hale getiren bizleriz. Ömrümüz boyunca bu tür yemekler yemeyecek değiliz ya, sadece sağlıklı hale getirip tuketecegiz. Diyet , yemekleri sağlıklı hale getirmekti.

Bizde bu potansiyel varken diyet mantı bile acariz :KK70::KK70:
Diyet mantı tarifimde vardı benim :-) ama hatırlamıyorum yapmıştım bir ara yani oo neler yapılır neler:KK70:
 
Yukarı Alt