• Korona Virusünden korunmanın 5 yolu
    1- Ellerinizi sabunla sık sık yıkayın!
    2- Dirseğinizin iç tarafına öksürün!
    3- Yüzünüze dokunmayın!
    4- Diğer insanlardan en az 1 metre uzak durun!
    5.a- Hasta hissediyorsanız evde kalın! 184 arayın!
    5.b- Zorunlu bir durum olmadıkça evden çıkmayın!

Samsun Medical Parkta TÜP BEBEK YAPTIRANLAR

kahveyokmu

Noolmuş biraz deliysem
Kayıtlı Üye
19 Nisan 2015
2.063
2.013
Merhabalar
Samsun Medical Parkta Tüp Bebek yaptıran varmı?
Yaptıranlar merkezden memnunmu doktor seçimi ne ve başarılı oldumu?
Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim
 

Nrsn03

Özleyenler kulübü...
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
21 Haziran 2019
202
214
Merhaba benim tedavim devam ediyor.21 gün doğum kontrol ilacı kullandım, lucrin de 10.günüm gonal f de 5.ignemi yaptırdım yarın da kontrolüm var hayırlısı bakalım şimdilik memnunum doktorum Prof Dr Tayfun Alper. Ben memnunum zaten hakkında da çok güzel yorumlar yapılmış nettede. İlgililer hastane olarak ama dediğim gibi benimki henüz yeni sayılır
 

kahveyokmu

Noolmuş biraz deliysem
Kayıtlı Üye
19 Nisan 2015
2.063
2.013
Merhaba benim tedavim devam ediyor.21 gün doğum kontrol ilacı kullandım, lucrin de 10.günüm gonal f de 5.ignemi yaptırdım yarın da kontrolüm var hayırlısı bakalım şimdilik memnunum doktorum Prof Dr Tayfun Alper. Ben memnunum zaten hakkında da çok güzel yorumlar yapılmış nettede. İlgililer hastane olarak ama dediğim gibi benimki henüz yeni sayılır
Malesef benim çok fazla sıkıntım var çok üzgünüm henüz sakinleşemedim içim acıyo.
Doğru karar vèrebilecek durumda değilim.

Bu konuda çok araştırılıp gidilmesi gereken bi konu.
Senin adına çok sevindim memnun kalmana.
İnş tez vakit bebeğine kavuşursun.
Ücret nekadar?
Birde doktorun yaklaşımı ilgisi nasıl?
 

Nrsn03

Özleyenler kulübü...
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
21 Haziran 2019
202
214
Malesef benim çok fazla sıkıntım var çok üzgünüm henüz sakinleşemedim içim acıyo.
Doğru karar vèrebilecek durumda değilim.

Bu konuda çok araştırılıp gidilmesi gereken bi konu.
Senin adına çok sevindim memnun kalmana.
İnş tez vakit bebeğine kavuşursun.
Ücret nekadar?
Birde doktorun yaklaşımı ilgisi nasıl?
Sıkıntıların nelerdir? Dermansız dert olmazmış...Evet çok düşünmek gerek ama bazen de daha fazla beklemeden atılmak gerekiyor... Ücreti sekiz bin artı ilaçlar..On bir on iki bini bulacak galiba bir de ben Amasya'dan gidip geliyorum.Doktor ilgili alanında en tanınmışlardan . Yaklaşımını da beğendim sıcak samimi bir ortam var . Henüz benim yeni olduğu için bakalım ilerleyen zaman ne gösterecek..Senin için de her şey çok güzel olsun ve Rabbim bu yolda isteyen ve çabalayan herkese hayırlısı ile evlatlar nasip etsin.Bu arada yaşın kaç? Samsun'da mi oturuyorsun?
 

kahveyokmu

Noolmuş biraz deliysem
Kayıtlı Üye
19 Nisan 2015
2.063
2.013
Sıkıntıların nelerdir? Dermansız dert olmazmış...Evet çok düşünmek gerek ama bazen de daha fazla beklemeden atılmak gerekiyor... Ücreti sekiz bin artı ilaçlar..On bir on iki bini bulacak galiba bir de ben Amasya'dan gidip geliyorum.Doktor ilgili alanında en tanınmışlardan . Yaklaşımını da beğendim sıcak samimi bir ortam var . Henüz benim yeni olduğu için bakalım ilerleyen zaman ne gösterecek..Senin için de her şey çok güzel olsun ve Rabbim bu yolda isteyen ve çabalayan herkese hayırlısı ile evlatlar nasip etsin.Bu arada yaşın kaç? Samsun'da mi oturuyorsun?
Evet samsunda oturuyorum.
Amh çok düşük yapışıklıktan şüpheleniyolar rahim filmi istediler.
Tüp bebek dışında olmaz vaktin yok dediler dünya başıma yıkıldı çok üzgünüm çok.
Senin neden olmuyo sorun nedir.
Allah hepimizin yüzünü güldürsün kader kısmet.....
 

Tyt82

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
3 Nisan 2017
961
565
Ben de medikal parkta mehmet bilge cetinkaya ya gidiyorum. Hastaneden memnunum.doktoruma guveniyorum. Kafama takilan sadece.kan tahlili yapmiyor yani hormonlarima gecen sene ilk basladigimda bakilmisti.ilk tedavimde hamile kaldim 4.5 aylikken kaybettim. Simdi hale ugrasiyorum. Rahim inceligi problemim var bu yuzden bir kac kez tedavim iptal oldu. Histeroskobi yaptilar bisey cikmadi. Simdi tekrar adetimle basladim tedaviye dondurulmuslarim var kalinlasma olursa transver edilecek.
 

Tyt82

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
3 Nisan 2017
961
565
Evet samsunda oturuyorum.
Amh çok düşük yapışıklıktan şüpheleniyolar rahim filmi istediler.
Tüp bebek dışında olmaz vaktin yok dediler dünya başıma yıkıldı çok üzgünüm çok.
Senin neden olmuyo sorun nedir.
Allah hepimizin yüzünü güldürsün kader kısmet.....
Benim 4 yildir olmuyor 3 yil hep tup bebekten kactim istemedim. Psikolojim kabul etmedi ugrasmayi. Ama isin icne girince kafamda buyuttugum kadar degilmis.simdi keske hemen yaptirsaydim diyorum. Aslinda bu 4 yilda cok sey yasadim.hepsi unutulup gidiyor.eger tup bebek dedilerse hiç bekleme derim. Bende de cikolata kisti var yumurtalarim kalitesiz.ama buna ragmen hamile kaldim. Insallah sende kalirsin.
 

Dasmeer

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
3 Kasım 2019
5.672
5.135
Merhaba benim tedavim devam ediyor.21 gün doğum kontrol ilacı kullandım, lucrin de 10.günüm gonal f de 5.ignemi yaptırdım yarın da kontrolüm var hayırlısı bakalım şimdilik memnunum doktorum Prof Dr Tayfun Alper. Ben memnunum zaten hakkında da çok güzel yorumlar yapılmış nettede. İlgililer hastane olarak ama dediğim gibi benimki henüz yeni sayılır
tayfun bey nerede calsiyir medicalparkta ismi görünmüyor
 
Yukarı Alt