Sevgili kayınvalidem..!

InoriYuzuhira

Guru
Pro Üye
17 Temmuz 2013
10.028
13.881
Bunu isteyenler ne tür insanlar çok merak ettim doğrusu .kimse benim tablomu evine aşmak zorunda degil bu nasıl bir manyaklik ya kendileri bizim gelin damat resimlerimizi koyuyorlar ama kendi istekleri ile sonuçta

Kayınvali olmasından bağımsız olarak bu insanlar sınır nedir bilmiyor ve umursamıyor. Doğal olarak bencil ve talepkar oluyorlar.
Ortalama yurdum kayınvalide gelin ilişkisinde gelini domine etme eğilimi olduğundan bu insanlar iyice zıvanadan çıkıyor.
Konu sahibinin kayınvalidesi evini ayırmış ama kayınvalide burasıda benim evim mesajı vermiş. Konu sahibi aman tadımız kaçmasın diyerek izin vermiş.
Olan bu maalesef.
Keşke herkes sizin benim gibi düşünse kendi işine baksa ama nerede?
 

eylulcmre

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
24 Eylül 2013
5.318
14.443
Herkes tablo konusuna takıldı, demek ki büyütülecek bişey varmış evet bunu daha iyi anladım
Hayır hemen şimdi indirebilirim dee oğlunun gözü önünde astı bana sormadılar bile bunun yeri burası dedi, ben uğraşmaktan yorulduğum için kaldı öylee geldiği zaman da şimdi yerinde göremeyecek bi kıyamet de o zaman kopar artık 🤣 valla gülüyorum ben de şimdi siz de gülün ne diyim
Eee kopsun işte. Böyle başlayın. Başka çareniz var mı? Bir sinir krizine bakar bu iş
 

Pamukannesi83

Guru
Kayıtlı Üye
3 Şubat 2018
10.628
39.398
1. Esiniz ezik biri ve evinin huzurunu yeterli kadar korumuyor
2. Ezik olmasi onun sucu degil cünkü annesi böyle yetistirmis
3. Esiniz gereken sinirlari koyamiyorsa is size düsüyor. Siz susdukca bu böyle devam eder gider
 

damdan

Guru
Kayıtlı Üye
22 Mart 2012
23.183
48.630
Herkes tablo konusuna takıldı, demek ki büyütülecek bişey varmış evet bunu daha iyi anladım
Hayır hemen şimdi indirebilirim dee oğlunun gözü önünde astı bana sormadılar bile bunun yeri burası dedi, ben uğraşmaktan yorulduğum için kaldı öylee geldiği zaman da şimdi yerinde göremeyecek bi kıyamet de o zaman kopar artık 🤣 valla gülüyorum ben de şimdi siz de gülün ne diyim

şimdi bana sormadılar diyorsunuz

sormaz yani tablosunu yaptırıp getiren zaten sormaz

oğlu da bir şey demez koca eve bir anamın resmi mi çok geldi diye düşünür

ama siz istemiyorsunuz hatta ben oraya başka tablo düşünmüştüm demişsiniz

hemen ertesi gün gidip alıp oraya başka bir şey takacaktınız

eşinize de annen her boş bulduğu yere kendini yerleştiriyor tüm duvarlara tablo mu alsak acaba diyecektiniz

o alacaktı mesajı

eskiden aile büyükleri resmi olurmuş paşa dede fotoğrafları vs köklü aile görüntüsü

ama sizin kv gözüm üstünde modunda yani kavga çıkmasından bu kadar korkmayın

çıksın net olun kavgada da biz evimizi ayırdık senden bağımsızız, her şeye karışma, kendi evine istediğini asarsın ben sana karışmadığım gibi sen de bana karışma deyin

gerekirse de yüksek sesle ama ne olur aman kavga çıkmasın modundan çıkın artık

çıkması gereken yerde bu kavgalar çıkmazsa ya yıllar sonra gereksiz olaylarda patlamalar yaşanıyor ya da yıllar sonra çeşit çeşit hastalık olarak çıkıyor

eşiniz bu tartışmayı annesi ile yapmaz ona dokunmuyor çünkü onu rahatsız da etmez orada annesinin fotoğrafı bu nedenle sizin rahatsız olmanızı da anlayamaz belki kendi kavganızı kendiniz edin
 

minnie

artık gelsen diyorum!
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
20 Şubat 2010
8.047
7.149
Kayınvali olmasından bağımsız olarak bu insanlar sınır nedir bilmiyor ve umursamıyor. Doğal olarak bencil ve talepkar oluyorlar.
Ortalama yurdum kayınvalide gelin ilişkisinde gelini domine etme eğilimi olduğundan bu insanlar iyice zıvanadan çıkıyor.
Konu sahibinin kayınvalidesi evini ayırmış ama kayınvalide burasıda benim evim mesajı vermiş. Konu sahibi aman tadımız kaçmasın diyerek izin vermiş.
Olan bu maalesef.
Keşke herkes sizin benim gibi düşünse kendi işine baksa ama nerede?
Böylelerine izin vermemek lazım aslında sanki ben onun portresini izlemek zorunda mıyım ayıp yahu
 

iklim ela

Üye
Kayıtlı Üye
23 Eylül 2020
229
342
şimdi bana sormadılar diyorsunuz

sormaz yani tablosunu yaptırıp getiren zaten sormaz

oğlu da bir şey demez koca eve bir anamın resmi mi çok geldi diye düşünür

ama siz istemiyorsunuz hatta ben oraya başka tablo düşünmüştüm demişsiniz

hemen ertesi gün gidip alıp oraya başka bir şey takacaktınız

eşinize de annen her boş bulduğu yere kendini yerleştiriyor tüm duvarlara tablo mu alsak acaba diyecektiniz

o alacaktı mesajı

eskiden aile büyükleri resmi olurmuş paşa dede fotoğrafları vs köklü aile görüntüsü

ama sizin kv gözüm üstünde modunda yani kavga çıkmasından bu kadar korkmayın

çıksın net olun kavgada da biz evimizi ayırdık senden bağımsızız, her şeye karışma, kendi evine istediğini asarsın ben sana karışmadığım gibi sen de bana karışma deyin

gerekirse de yüksek sesle ama ne olur aman kavga çıkmasın modundan çıkın artık

çıkması gereken yerde bu kavgalar çıkmazsa ya yıllar sonra gereksiz olaylarda patlamalar yaşanıyor ya da yıllar sonra çeşit çeşit hastalık olarak çıkıyor

eşiniz bu tartışmayı annesi ile yapmaz ona dokunmuyor çünkü onu rahatsız da etmez orada annesinin fotoğrafı bu nedenle sizin rahatsız olmanızı da anlayamaz belki kendi kavganızı kendiniz edin
Evet çok doğru, tabloyu da aldım indirdim boş odaya bıraktım
Eşimin tavrından da annesinden de ciddi anlamda bıktım ne olacaksa olsun ben akşam annenle muhattap olmak istemiyorum artık diyeceğim tabloyu da götürsün annesine versin ne diyim artık
 

damdan

Guru
Kayıtlı Üye
22 Mart 2012
23.183
48.630
Evet çok doğru, tabloyu da aldım indirdim boş odaya bıraktım
Eşimin tavrından da annesinden de ciddi anlamda bıktım ne olacaksa olsun ben akşam annenle muhattap olmak istemiyorum artık diyeceğim tabloyu da götürsün annesine versin ne diyim artık

işte yine görevi eşinize paslıyorsunuz

bırakın indirdiniz

kv gelince tartışma çıkarırsa tartışırsınız

şimdi ortada bir tartışma yokken eşiniz ve aranızı neden geresiniz ki

eşine al götür vs deme adam bunu yapmaz üstüne de sana annemin bir resmi mi battı sana der gereksiz tartışma çıkar haklı iken haksız hale gelirsin
 

iklim ela

Üye
Kayıtlı Üye
23 Eylül 2020
229
342
işte yine görevi eşinize paslıyorsunuz

bırakın indirdiniz

kv gelince tartışma çıkarırsa tartışırsınız

şimdi ortada bir tartışma yokken eşiniz ve aranızı neden geresiniz ki

eşine al götür vs deme adam bunu yapmaz üstüne de sana annemin bir resmi mi battı sana der gereksiz tartışma çıkar haklı iken haksız hale gelirsin
Onu demez yani annemin resmi mi battı demez sinirlenir alır tabloyu çöpe atar, kayınvalidem ile zaten 3 aydır falan konuşmuyoruz sebebini bile bilmiyorum
İlk adımı atmaya da niyetim yok kalsın böyle. Tavsiye için de teşekkür ederim.
 

tuuba0607

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
10 Aralık 2014
841
556
33
Siz esinizle ilk tanistiginizda esinizin tavirlari yonlendirdi annesine karsi nasil davranilmasi gerektigini. Netice de kadini tanimiyordunuz iliski kurma bicimini esinizden ogrendiniz.O nasil yol izlediyse siz de o yolda ilerlediniz, onun saygidan degil pasif oldugundan boyle oldugunu sonradan farkettiniz ve kendinizinde pasiflestigini daha kk kadinlari yorumlayinca anladiniz. Oyle normaliniz oldu ki kendinizi savunurken onu kusturecegim, kiracagim korkusu vicdaninizi sizlatiyor. Dogru mu anladim?
 

Yari Otomatik Portakal

Noone's gonna take my soul away...
Kayıtlı Üye
24 Mayıs 2019
1.422
4.156
24
Eşiniz pasif anladım da siz niye bu kadar pasifsiniz anlamadım? Evinize tablo getirdiyse o tabloyu oradan indirip başka bişey asacaksiniz, burası bizim evimiz ben bunu burada istemiyorum diyeceksiniz, gerekirse kavga edeceksiniz. Eşinize de rest cekeceksiniz, annenizin dediğini yapıp o kadınla bütün baglarinizi koparaksiniz. Yoksa daha çok ezilirsiniz
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 43 Kg. ile 58 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 153 cm. Başlangıç Kilom :98.6 Kg. Şimdiki Kilom :94 Kg.

iklim ela

Üye
Kayıtlı Üye
23 Eylül 2020
229
342
Siz esinizle ilk tanistiginizda esinizin tavirlari yonlendirdi annesine karsi nasil davranilmasi gerektigini. Netice de kadini tanimiyordunuz iliski kurma bicimini esinizden ogrendiniz.O nasil yol izlediyse siz de o yolda ilerlediniz, onun saygidan degil pasif oldugundan boyle oldugunu sonradan farkettiniz ve kendinizinde pasiflestigini daha kk kadinlari yorumlayinca anladiniz. Oyle normaliniz oldu ki kendinizi savunurken onu kusturecegim, kiracagim korkusu vicdaninizi sizlatiyor. Dogru mu anladim?
Ben evlendim, baktım evde kayınvalidem ne derse o oluyor eşim ve kaynım bi adım öteye gidemiyorlar annelerinden habersiz. Ben birkaç kere sesimi çıkarmak istediğimde eşim susturdu beni, kendisi zaten hep susar bir kere bile annesine bişey dediğini görmedim duymadım. Tek savunması annemin huyu böyle, burada herşeyi çok detaylı anlatamıyorum bana tak edince artık konu boşanmaya geldi eşim dedi ki evi ayırıyorum güç bela ayırdık, burada yorum yapan bayanlar bana kızıyor işte neden kendini ezdirdin diye. Çok doğru. Bizi ciddiye almıyor bunun sebebi eşim ama, bi ağırlığı yok annesine hiçbir şey diyemiyor. Annesi böyle yetiştirmiş eşimle kaynımı, anneleri ne derse o. Benim evime de müdahale ediyor, susuyorum aman o kırılmasın aman huzursuz olmayalım diye. Yetti artık tabii, bide bu durumu dayımlar falan hani olur da annemden duyarsa daha kötü şeyler olur, eşime yüklenirler
Falan filan, ben pasif bi karaktere sahipmişim burdan çıkan ortak karar bu,