• Korona Virusünden korunmanın 5 yolu
    1- Ellerinizi sabunla sık sık yıkayın!
    2- Dirseğinize öksürün!
    3- Yüzünüze dokunmayın!
    4- Diğer insanlardan en az 1 metre uzak durun!
    5.a- Hasta hissediyorsanız evde kalın! 184 arayın!
    5.b- Zorunlu bir durum olmadıkça evden çıkmayın!

sevgilim çok erkenden uyuyakalıyor

frequencyadverb

Üye
Kayıtlı Üye
11 Mart 2019
138
71
bugünlerde acaba çok mu anlayışlıyım diye kendimi sorguluyorum :)
sevgilim sabah işe gitmek için 7'de uyanıyo, akşam 6'da evine gelip beni arıyor, yemek yiyor. sonra ses yok bi arıyorum ki uyumuş. saat 7-8de uyunur mu 9a kadar uyuyor ben uyandırmasam da sabaha kadar uyur. arıyorum sonra tv falan izliyo 11e kadar sonra tekrar uyku. tamam yoruluyor ama o kadar ağır çalışılan bir iş değil. ki istemese uyumaz mesela cumartesi günleri uyumuyor nasılsa pazar öğlene kadar uyuycak çünkü.
 

Cnrozge

Üye
Kayıtlı Üye
2 Mayıs 2019
302
266
bugünlerde acaba çok mu anlayışlıyım diye kendimi sorguluyorum :)
sevgilim sabah işe gitmek için 7'de uyanıyo, akşam 6'da evine gelip beni arıyor, yemek yiyor. sonra ses yok bi arıyorum ki uyumuş. saat 7-8de uyunur mu 9a kadar uyuyor ben uyandırmasam da sabaha kadar uyur. arıyorum sonra tv falan izliyo 11e kadar sonra tekrar uyku. tamam yoruluyor ama o kadar ağır çalışılan bir iş değil. ki istemese uyumaz mesela cumartesi günleri uyumuyor nasılsa pazar öğlene kadar uyuycak çünkü.
Ahh benim eşim öyleydi 🤣 başlarda inanmadim ama adam gerçekten uyuyo yani.
Evlenince de en fazla 22 ye kadar oturuyordu hafta içi 😀 yani değişmez bizde sadece haftasonlari gec uyuyor
 

zeynones2

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
30 Ağustos 2016
4.688
5.547
Ben de çalışırken öyleydim nişanlı idik aslında masa başı idi işim ama çok stresli bir yerde idim. Vücudum beynim kaldırmıyordu akşam çayını içmeden uyuyakaldığımı bilirim. O zamanlar çok kavga ederdik sürekli saçma sapan triplere girerdi. Evkediğimizde hala çalışıyordum akşam yemeğinden sonra uyuyakaldığımı farkedince durdu her şey.
 

bartamis

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
3 Temmuz 2019
8
5
Bünyeden bünyeye değişen bir mesele benim eski erkek arkadaşım da öyleydi. Herif cidden uyuyordu yani. Beden değilde zihin yoruluyordur belki
 

gizemliasli

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
14 Ağustos 2018
5.050
11.540
bugünlerde acaba çok mu anlayışlıyım diye kendimi sorguluyorum :)
sevgilim sabah işe gitmek için 7'de uyanıyo, akşam 6'da evine gelip beni arıyor, yemek yiyor. sonra ses yok bi arıyorum ki uyumuş. saat 7-8de uyunur mu 9a kadar uyuyor ben uyandırmasam da sabaha kadar uyur. arıyorum sonra tv falan izliyo 11e kadar sonra tekrar uyku. tamam yoruluyor ama o kadar ağır çalışılan bir iş değil. ki istemese uyumaz mesela cumartesi günleri uyumuyor nasılsa pazar öğlene kadar uyuycak çünkü.
malesef eski tecrübelerime dayanarak aklıma ilk gelen cümle benim de "yeme bunları" oldu :KK43: görüntülü arasanıza pat diye
 

Wurstria

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
3 Ocak 2015
7.612
10.006
bugünlerde acaba çok mu anlayışlıyım diye kendimi sorguluyorum :)
sevgilim sabah işe gitmek için 7'de uyanıyo, akşam 6'da evine gelip beni arıyor, yemek yiyor. sonra ses yok bi arıyorum ki uyumuş. saat 7-8de uyunur mu 9a kadar uyuyor ben uyandırmasam da sabaha kadar uyur. arıyorum sonra tv falan izliyo 11e kadar sonra tekrar uyku. tamam yoruluyor ama o kadar ağır çalışılan bir iş değil. ki istemese uyumaz mesela cumartesi günleri uyumuyor nasılsa pazar öğlene kadar uyuycak çünkü.
Siz çalışıyor musunuz?
 
Yukarı Alt