Sevgilime yurt dışından kız arayan yenge sorunsalı...

xxeck

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Ağustos 2016
451
237
Merhaba ben daha önce " yirmi yaşındayım evlenmeli miyim" başlığı altında bir konu açmıştım hepiniz destek oldunuz ve bu işten akıl ve mantık çerçevesinde vazgeçtim. Ancak ilişkimiz devam ediyor. Sevgilim lise mezunu ve şuan usta çırak ilişkisi sayesinde bir meslek ediniyor. Fakat ailesi onu yurt dışından bir kızla evlendirerek yurt dışına göndermek ve oranın vatandaşı yapmak istiyor. Sevgilimin yengesi de yeni geldi yurt dışından bir ton aday bulmuş getirmiş sabahtan akşama kadar çocuğa bu kızları anlatıp gösteriyor. Bu durumdan fazlasıyla rahatsız oluyorum fakat ilişkimiz açığa çıkmasın diye yengesiyle konuşamıyorum. Sevgilimde tek kelime etmiyor bu duruma. Ve bundan rahatsız olduğum için beni suçluyor istesem giderdim diyor. Fakat ben o kızlara alıcı gözüyle baktığı fikrini atamıyorum bir türlü kafamdan. Mutlaka bakıyor ama ben olduğum için, kendisini bana bağlı kalmak zorunda hissettiği için o adaylara evet veya hayır diyemiyor gibi hissediyorum. Az önce ona " Sana bir şey soracağım ama doğru söyle " dedim ve " O kızlardan birine alıcı gözüyle baktın mı? " dedim. Bana " Baksa mıydım? :KK70:Gerçekten böyle mi düşünüyorsun gel beraber bakalım. " dedi. Ben çok ciddi bir soru sormama rağmen dalgaya aldı.Beni tanıyamamışsın falan dedi fakat bakmadım diyemedi bir türlü. Bende sinirden düşünmem için biraz zaman vermesini istedim. Sizce bu durumda ne yapmalıyım?
 


xxeck

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Ağustos 2016
451
237
Bi beş gün izin ver dedim çünkü hergün bu konu hakkında tartışıyoruz bana özellikle kendisine önerilen kızlardan bahsediyor artık yeter dedim şimdide " tamam bi beş gün yoksun en azından artık ne dediğimin bir önemi yok sonrası da Allah kerim " dedi. Bir şey demedim.
 


xxeck

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Ağustos 2016
451
237
Niye saklıyorsunuz ilişkiyi?
Yenge de sıkıntı yok,bekar diye aday gösteriyormuş.
Ben yengesine kızmıyorum sevgilime kızıyorum ama kadın da bir an düşmüyor çocuğun yakasından. Çocuk altıda işten çıkıyor kadın gidiyor alıyor gece 12-1 de anca eve giriyor çocuk sürekli gezmek istiyor çok seviyor sevgilimi küçüklüğünden beri
 

Smeeygle2

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
18 Ocak 2019
916
2.922
38
Yaşınız daha genç eğitime odaklanin ikinizde. Aşk meşk gelip geçici elinize ekmeğinizi alıp olgunlaşıncaya kadar neler neler çıkar karşınıza
 



xxeck

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Ağustos 2016
451
237
Ne saçma sevgilinizin size bunları yansıtması, çocuk mu diyeceğim ama pekte olgun değild zaten.

Ayrıca sizi açığa çıkarmadan sevgilisi olduğunu söyleyebilir, gayet hoşuna gitmiş bu durum.

Kızlarda sıra tutmuş sevgilinizi bekliyordu zaten orası da ayrı.
Evet bildiğiniz hoşuna gidiyor hele beni kıskanmam... Ama ben artık yoruldum kıskana kıskana insan artık her şeyi düşünüyor sonra ben suçlu oluyorum. Ama yeri gelince bana diyor ki " ben istemesem sen benimle konuşamazdın şunu yapamazdın bunu yapamazdın. " Madem o kadar paşasın dedim sen istemeden kimse seninle ilgili bir şey yapamıyor yengene bunları istemediğini söyle dedim. Ama sen beni her şeyimsin tabi sana geçecek nazım diyor. Yani bildiğin lafı dolandırıyor.
 

xxeck

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Ağustos 2016
451
237
Şu "yurtdisindan gelin/damt bulalım da oğlunuz/kızımız yurtdışına gitsin" modası hala bitmedi mi? Kaç insanın böyle evlilikte başı yandı, ama durmak yok yola devam :olamaz:
Evet.... Sözde sevgilim de gitmek istemiyor. Ama duruma bakınca inanasım gelmiyor.
 




xxeck

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Ağustos 2016
451
237
Vallahi en hayırlısı size ters yapılmadan sizin tekmeyi vurmanız
İşte onu da yapamıyorum laf canbazlığı yapıyor benimki ben seni seviyorum sevmesem şu an konuşuyor olmazdık o kızlardan biri olurdu falan. Bide ben böyle kızınca bir trip görsen sanırsın ilişkiyi bitirdim.
 

Rojjin

La Tahzen...
Kayıtlı Üye
5 Ekim 2013
2.188
6.609
İşte onu da yapamıyorum laf canbazlığı yapıyor benimki ben seni seviyorum sevmesem şu an konuşuyor olmazdık o kızlardan biri olurdu falan. Bide ben böyle kızınca bir trip görsen sanırsın ilişkiyi bitirdim.
Aslında bir süre hiç iplemesen? Egosu şişiyor farkındasın değil mi ? :ukala:
 


CiRiLLA

I Hate Portals ♈
Kayıtlı Üye
10 Ekim 2014
16.575
53.462
Sen niye bu kadar umursuyorsun ki? Belki bire bin katarak anlatiyor sirf sen kiskanclik yapiyorsun diye.
"Bana boyle seyler anlatma dinlemek istemiyorum, gideceksen de yol orada" diyip bozsan bir daha agzini bile acamazdi. Kendisini nimetten saydiriyorsunuz şoyle insanlara. Sevmesem konusuyor olmazdik, istemesen sunu yapiyor olmazdik filan laflara bak. Goren de kim bilir be sanir.
 

xxeck

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Ağustos 2016
451
237
Sen niye bu kadar umursuyorsun ki? Belki bire bin katarak anlatiyor sirf sen kiskanclik yapiyorsun diye.
"Bana boyle seyler anlatma dinlemek istemiyorum, gideceksen de yol orada" diyip bozsan bir daha agzini bile acamazdi. Kendisini nimetten saydiriyorsunuz şoyle insanlara. Sevmesem konusuyor olmazdik, istemesen sunu yapiyor olmazdik filan laflara bak. Goren de kim bilir be sanir.
İnan ki söyledim. Ya git adam akıllı değerlendir adaylarını ya da bana bunlarla gelme dedim. Dalgaya alıyor ben senden başkasına bakar mıyım hiç diye.
 

xxeck

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Ağustos 2016
451
237
Hayır gelmez bu adamdan. Adam.olan gerekirse yengeyi engeller bu işin önüne geçer, sizin de ruhunuz duymaz.
Aynen yengesine istemiyorum diyemiyor yani desem de yengem durmaz diyor. Nasıl durmaz ya belli ki o da istiyor. Ha diyor sen gelip yengemle konuşursan sevgilisiyim dersen olur diyor. Onu da yapamayacağımı biliyor.
 


xxeck

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Ağustos 2016
451
237
Aslında bir süre hiç iplemesen? Egosu şişiyor farkındasın değil mi ? :ukala:
İşte son mesajına cevap bile vermedim. Bir kaç gün böyle gitsin. Yok ne bileyim babaannesinin alt komşusunun kızı varmış sizin oğlana verelim kızı demişler. Kim kızını birine böyle vermek istediğini söyler ya çok saçma. İşte diyor çalışıyoruz elimiz yüzümüz düzgün edepliyiz sigara alkol yok ondan diyor. Valla benim abilerim de öyle hiç görmedim birinin kızımızı size verelim dediğini. İlginç.
 

Zerosima

Boy:1,58 Güncel:60,4 hedef:57
Pro Üye
Anneler Kulübü
3 Kasım 2014
13.963
13.131
Resmen egosunu şişiriyor senin üzerinden emin ol sadece laf arasında geçen bir diyalogtur ordaki kızlar sırada onu beklemiyor ciddi bir şey olsa emin ol seni bile görmez gözü kapağı yurtdışına atmak için gider
 

xxeck

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Ağustos 2016
451
237
Resmen egosunu şişiriyor senin üzerinden emin ol sadece laf arasında geçen bir diyalogtur ordaki kızlar sırada onu beklemiyor ciddi bir şey olsa emin ol seni bile görmez gözü kapağı yurtdışına atmak için gider
Valla artık izin vermem öyle egoyu şişirmeye. Cevap vermedim. Kendisi bilir. Gitmek isterse de yol orada dedim ona.
 


Rojjin

La Tahzen...
Kayıtlı Üye
5 Ekim 2013
2.188
6.609
İşte son mesajına cevap bile vermedim. Bir kaç gün böyle gitsin. Yok ne bileyim babaannesinin alt komşusunun kızı varmış sizin oğlana verelim kızı demişler. Kim kızını birine böyle vermek istediğini söyler ya çok saçma. İşte diyor çalışıyoruz elimiz yüzümüz düzgün edepliyiz sigara alkol yok ondan diyor. Valla benim abilerim de öyle hiç görmedim birinin kızımızı size verelim dediğini. İlginç.
Ay hepsi cehenneme gitsin ya bunların hepsi acayip.
Bence bu aileye bulaşma sen hiç iyi hissetmedim.
 

xxeck

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Ağustos 2016
451
237
Ay hepsi cehenneme gitsin ya bunların hepsi acayip.
Bence bu aileye bulaşma sen hiç iyi hissetmedim.
Cehenneme gitmesinler de :KK70: hahah yani bunu sürekli gözüme sokması boğdu artık bizimde var isteyenimiz elhamdülillah biz hergün bunun lafını etmiyoruz. İşte dediğiniz gibi kıskanmam hoşuna gidiyor. O kızların her birine tek tek baktığını bilmiyor muyum sanıyorsun dedim bak çok ciddi söylüyorum bakmadım bile dedi. Ciddi söyleyecek olsaydı ben başta o ciddiyetle sorduğumda söylerdi. Öyle değil mi?
 

Pinkflambe

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
7 Ocak 2016
3.498
13.619
Hani sevgili olmamak için hemen evlenmek istiyordunuz😂 yengede suç yok kendinizce doğru bulduğunuz bir sebepten saklıyorsunuz ilişkinizi kadının haliyle sizden haberi yok. Sevgiliniz çocuk mu diycem ama onun da yaşı büyük sayılmaz eski konunuzu hatırlıyorum. Gelip bu durumu sizinle paylaşması yanlış olan. Söyledi de eline ne geçti sizin onu kıskanmanızdan tatmin oluyor resmen. Böyle saçma şekillerde egosunu tatmin eden insanla yaşadığınız ilişkiyi gözden geçirin bence
 


xxeck

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Ağustos 2016
451
237
Hani sevgili olmamak için hemen evlenmek istiyordunuz😂 yengede suç yok kendinizce doğru bulduğunuz bir sebepten saklıyorsunuz ilişkinizi kadının haliyle sizden haberi yok. Sevgiliniz çocuk mu diycem ama onun da yaşı büyük sayılmaz eski konunuzu hatırlıyorum. Gelip bu durumu sizinle paylaşması yanlış olan. Söyledi de eline ne geçti sizin onu kıskanmanızdan tatmin oluyor resmen. Böyle saçma şekillerde egosunu tatmin eden insanla yaşadığınız ilişkiyi gözden geçirin bence
Bende bunu düşünüyorum işte. Böyle gitmez.
 

Pinkflambe

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
7 Ocak 2016
3.498
13.619
Hani sevgili olmamak için hemen evlenmek istiyordunuz😂 yengede suç yok kendinizce doğru bulduğunuz bir sebepten saklıyorsunuz ilişkinizi kadının haliyle sizden haberi yok. Sevgiliniz çocuk mu diycem ama onun da yaşı büyük sayılmaz eski konunuzu hatırlıyorum. Gelip bu durumu sizinle paylaşması yanlış olan. Söyledi de eline ne geçti sizin onu kıskanmanızdan tatmin oluyor resmen. Böyle saçma şekillerde egosunu tatmin eden insanla yaşadığınız ilişkiyi gözden geçirin bence
 

xxeck

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Ağustos 2016
451
237
Hani sevgili olmamak için hemen evlenmek istiyordunuz😂 yengede suç yok kendinizce doğru bulduğunuz bir sebepten saklıyorsunuz ilişkinizi kadının haliyle sizden haberi yok. Sevgiliniz çocuk mu diycem ama onun da yaşı büyük sayılmaz eski konunuzu hatırlıyorum. Gelip bu durumu sizinle paylaşması yanlış olan. Söyledi de eline ne geçti sizin onu kıskanmanızdan tatmin oluyor resmen. Böyle saçma şekillerde egosunu tatmin eden insanla yaşadığınız ilişkiyi gözden geçirin bence
İşte keşke o kadar sabırlı olsaydık derviş olurduk :) Yengeyi suçlamıyorum, ama sevgilim böyle yaparak yengesinden de soğutuyor beni kadının ne suçu olacak aksine çocuğun iyiliği için uğraşıyor.
 


xxeck

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Ağustos 2016
451
237
Ya bide bu akşam kuzeninin kınası var bana şaka yapıyor asıl aday cenneti orası diye ben de daha niye bu çocuğa beş gün izin ver düşüneyim diyorsam. Böyle şaka mı olur abi?
 

Mistik hanim

🎶
Kayıtlı Üye
27 Nisan 2019
2.598
5.825
Yanlış anlama ancak senin olduğunu söylemese bile aklında birinin olduğunu baska kızlarla ilgilenmediğini belirtmesi gerekirdi.