sıcaklarda bebek giyimi...

Teknolog

ŞÜPHECİİ.....
Pro Üye
Katılım
27 Haziran 2008
Mesajlar
7.964
Emoji Skoru
12
arkadaşlar benim oğluşum tam bir aylık oldu..havalar çok sıcak...ama bebeklerde üşür bize göre. fakat oğluşum normal penyelerle uzun kollularla bile terliyor terleme sadece başında bildiğiniz üzere bebeklerin ter bezleri gelişmediğinden vücuttan deil kafadan terliyorlar öle oluncada ben kısa kollu çıtçıtlı badi ve sade çorap giydiyorum..evde ceyran olmamasına dikkat ediyorum..sizlerde bebeklerinizi nasıl giydiriyorsunuz. yeni bebekleri olanlar bilgi verirse sevinirim..:emir_bebek::emir_bebek:
 

minikiz

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
7 Nisan 2008
Mesajlar
1.117
Emoji Skoru
15
yeni bebeğim yok ama şu kadarını söyleyeyim sen terliyorsan o da terliyor.kendine göre ayarlarlaman en doğrusu.bana böyle öğretip diploma verdiler.
 

gulce2008

zeynep
Kayıtlı Üye
Katılım
15 Haziran 2008
Mesajlar
896
Emoji Skoru
3
bende corap ve badı gıydırıyorum bu durumda bıle terlıyor bası onune gecemedık bır turlu
 

Gkcn

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
21 Haziran 2007
Mesajlar
1.721
Emoji Skoru
12
ben de çıtçıtlı body ve çorap giydiriyorum.bazen de çorapsız duruyor.ev şuan 30 derece ve sıcaktan uyuyamıyor oğlum.kalın giydirmek imkansız.pencereler de hep açık duruyor.
 

zuzu08

yakışıklı erkegim
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Haziran 2008
Mesajlar
1.257
Emoji Skoru
306
Yaş
32
yeni bebeğim yok ama şu kadarını söyleyeyim sen terliyorsan o da terliyor.kendine göre ayarlarlaman en doğrusu.bana böyle öğretip diploma verdiler.
canım bende badiyle yatırıyorum bizim ev çok sıcak oluyo sabah 5 te bi uyanıyo bi sağa bi sola dönüyo uykusuda var mecburen badisinideçıkarıyorum ondan sonra 2 saat kadar uyuyo tabi üstüne ince bişeyde örtüyorum meğer küçük bey çıplak yatmak istiyomuş bide aşırı derecede terliyo:smiley-cool:
 

megilara

onelife,onesoul,onelove..
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ocak 2008
Mesajlar
3.384
Emoji Skoru
26
çorap morap yok bizde
sadece çıtçıtlı kolsuz body giyiyor
 

inciboncuk

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
5 Ekim 2007
Mesajlar
923
Emoji Skoru
15
Yaş
38
yaz başından beri kolsuz bodyle gezdiriyorum evde de dışarıda da seninki de 1 aylık olmuş artık korkmana gerek yok terliyorsa vücut sıcaklığını dengelemeye başlamış demektir, bodyle yatırabilirsin ben gece üzerini de örtmüyorum
 

ChoqSeqeR

hayırlısını nasip et ALLAHım
Kayıtlı Üye
Katılım
11 Ağustos 2007
Mesajlar
6.030
Emoji Skoru
1.146
Yaş
35
slm benim oğlum da 11 günlük sağlık ocğındaki ebe sadece çıtçıtlı badi ve çorap giydirmemi söyledi çorabı mutaka tavsiye etti çünkü çorapsız bebişlerde gaz problemi oluyormuş
 

Teknolog

ŞÜPHECİİ.....
Pro Üye
Katılım
27 Haziran 2008
Mesajlar
7.964
Emoji Skoru
12
teşekürler arkadaşlar küçük diye korkuyordum hastalanır diye ama yapacak bişey yok badi çorapla paşalar gibi yatıyor yatağında..hastalanırsa kan alıyorlar o küçücük ellerinden damar bile bulamıyorlar ilk bebeklerimden biliyorum..o yüzden korkuyordum açıkcası..allaha emanetler inşallah bişeycikler olmaz..
 
S

sherry456

Ziyaretçi
bende iki gündür sadece badi ve çorap giydiryorum bi yanda korkuyordum acaba üşürmü diye sizlerin de aynı şekilde giydirdigini duymak iyi oldu. şimdi içim rahat olcak.
 
Yukarı Alt