Şiddetli dayanılmaz regl sancısı

MerveUrg

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
13 Temmuz 2020
20
14
19
Öncelikle merhaba, ben uzun zamandır ilk olduğumdan beri hep fazla ağrı çekip yanında kusan biriydim zaten. Ama son 3 4 aydır dayanilmaz regl sancısı çekiyorum. O kadar fazla ağrı çeken biri olduğum için diğerleriyle bunu kıyaslayamam. Sorum şu kızlar 3 4 aydır rahmim acıyor, tam olarak ağrıyı hissetmiyorum bile o kadar kasılıyor ki rahmim fazla acıyor. Bugün 3 kat battaniyeyle anca kendime geldim. Resmen ambulans çağıracaktım. Bu konu hakkında bilgisi olan yazarsa doktora gitmeden sizden de fikir almayı çok isterim.
 

Seymaasmin

Sabır Şükür Dua 🤲
Kayıtlı Üye
8 Haziran 2020
223
110
22
Canım benim kuzenim aynı senin gibiydi en son ambulansla hastaneye kaldırıldı baya yumurtlamaliklarında boyutu büyük kistleri olduğunu öğrendi ameliyat oldu ama yine tekrarladı bence sen hiç bekleme hemen git inşallah böyle bişey yoktur Önlemini al
 

MerveUrg

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
13 Temmuz 2020
20
14
19
Canım benim kuzenim aynı senin gibiydi en son ambulansla hastaneye kaldırıldı baya yumurtlamaliklarında boyutu büyük kistleri olduğunu öğrendi ameliyat oldu ama yine tekrarladı bence sen hiç bekleme hemen git inşallah böyle bişey yoktur Önlemini al
İnşallah yoktur. Şimdilik iyiyim şükür de sabah cidden kötüydüm. Her ay bu çile gerçekten zorluyor ☹
 

Cikolatalikurabiyem

⛈ Walking on the sky in my dreams...
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
1 Ekim 2017
2.206
3.284
Rahim kalınlaşması veya polip olabilir. Endometriozis de olabilir. Kist olmasına gerek yok ağrı için. Belki karın içi yapışıklık vardır inşallah yoktur diyorum. Çok geçmiş olsun canım.
 

MerveUrg

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
13 Temmuz 2020
20
14
19
Rahim kalınlaşması veya polip olabilir. Endometriozis de olabilir. Kist olmasına gerek yok ağrı için. Belki karın içi yapışıklık vardır inşallah yoktur diyorum. Çok geçmiş olsun canım.
İnşallah canım sağ ol 😔. Çok ciddi olduğunu düşünmüyorum ki umarım değildir. Kist olabilir gibi geliyor.
 

Seymaasmin

Sabır Şükür Dua 🤲
Kayıtlı Üye
8 Haziran 2020
223
110
22
İnşallah yoktur. Şimdilik iyiyim şükür de sabah cidden kötüydüm. Her ay bu çile gerçekten zorluyor ☹
İnşallah yoktur. Şimdilik iyiyim şükür de sabah cidden kötüydüm. Her ay bu çile gerçekten zorluyor ☹
İnşaallah yoktur canım benim sen yinede ihmal etme benimde sancılı geçiyordu ama seninki kadar değildi adet bitiminden 15 gün boyunca soğan suyu içtim şimdi normale döndü istersen sende dene tabi ama önce doktor kontrolünde bulun
 

MerveUrg

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
13 Temmuz 2020
20
14
19
İnşaallah yoktur canım benim sen yinede ihmal etme benimde sancılı geçiyordu ama seninki kadar değildi adet bitiminden 15 gün boyunca soğan suyu içtim şimdi normale döndü istersen sende dene tabi ama önce doktor kontrolünde bulun
Onu duymamıştım biri de bana maydanozu önermişti. Bunu da denerim çok teşekkür ederim 💜
 

umudum58

Üye
Kayıtlı Üye
2 Şubat 2020
559
341
35
bende çok sancılanırdım çok gittim hastaneye ama hiç bişey çıkmadı baya bi önce eski bir doktora gitmiştim bana novaljin ampül önermişti kırıp bi kaç damla suyun içine boşaltıp içiyorum maksimum 3 dakikaya ağrım sızım hiç bişeyim kalmıyor çok şükür. Gelecek ay bi dene bana çok dua adeceksin eminim
 

serapcan86

Üye
Kayıtlı Üye
5 Ağustos 2018
302
68
34
bu dönem dönhem galiba. benim bir dönem çok sancılı geçiyordu. yani iki yıl önce çok daha sancılı geçerdi kabus olurdu benim için. son bir yıldır çokl daha iyi durumdayım. belkşi de hormonlarımız zamanla dengeleniyor bilmiyorum. çok geçmiş olsun
 

MerveUrg

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
13 Temmuz 2020
20
14
19
bende çok sancılanırdım çok gittim hastaneye ama hiç bişey çıkmadı baya bi önce eski bir doktora gitmiştim bana novaljin ampül önermişti kırıp bi kaç damla suyun içine boşaltıp içiyorum maksimum 3 dakikaya ağrım sızım hiç bişeyim kalmıyor çok şükür. Gelecek ay bi dene bana çok dua adeceksin eminim
Doktoruma soracağım. Tavsiyen için cok sağ ol 💜😊
 

MerveUrg

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
13 Temmuz 2020
20
14
19
bu dönem dönhem galiba. benim bir dönem çok sancılı geçiyordu. yani iki yıl önce çok daha sancılı geçerdi kabus olurdu benim için. son bir yıldır çokl daha iyi durumdayım. belkşi de hormonlarımız zamanla dengeleniyor bilmiyorum. çok geçmiş olsun
Sağ ol, aslında ben de öyle düşünüyorum daha gencim daha tam gününde bile olmuyorum. 2 3 önce sonra oluyorum. İnşallah bir şeyim yoktur da dediğin gibidir 😊
 

Umutlu1234

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
22 Mart 2016
1.012
676
Gecmiş olsun canım aynı seylerı yasadım maalesef benimki cıkolata kisti cıknıstı ameliyat ımı taner usta yaptı efsane bir doktordur tavsiye ederim