Simfer Midi Fırın Kullanan Var mı?

GnotiSeavton

Eee yani...?
Pro Üye
Katılım
11 Ocak 2010
Mesajlar
1.872
Emoji Skoru
34
Çok sağolasın. Kararımı verdim, simferin turbolu modellerinden birini alcam, bu modele de tercihte öncelik tanıcam kaydirigubbakcemile5
Aldınızmı?
Ve en önemlisi memnun musunuz?
Bosch ve simfer arasında kaldım. Biri 340 lira, öbürü(simfer) 170 lira... Parası hiç önemli değil benim için.
Sırf içinde ışığı ve turbo özelliği var diye simfere takılı kaldım. Ne arçelik,ne beko,ne bosch hiç birinde bu özellikler yok.
Aslında parası önemli değil, güzel pişirsin ve ışığı olsun o bana yeter...
Ama bosch'un grili olan midi fırınında da çok övgüler var. Simfer ise daha önceden hiç adını duymadığım bir marka...

En büyük saflığımı kira evine ankastre set almakla yaptım, ve şimdi taşınmak zorundayız ve onlar taşınacağım eve uymuyor.
En azından 2-3 sene kullanmak için bir mini fırın almayı düşünüyorum.
Simfer konusunda yardımcı olursanız sevinirim, gerçi konu biraz eski...
Umarım yardımcı olursunuz.
Sevgiler...
 

limonagaci

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
Katılım
16 Haziran 2010
Mesajlar
396
Emoji Skoru
9
Konu eski de ben fırın halen almadım :) Araya taşınma, iş değiştirme vs.vs bi ton iş girdi, çok da ihtiyaç duymadım henüz. Birazdan hepsiburada'dan alıcam, ödemesini yapcam. Önce 3626ya karar vermiştim, 36 litre, ışıklı, turbolu falan.Aynısının bi de 42 litrelik olanı var .4202 modeli. Ondan almaya karar verdim. 36litre misaifr geldiğinde küçük olur gibime geldi.Ben yorumlara bu dediğim siteden bakıyorum, genel olarak iyi. Dediğiniz gibi ben de hiç bir özelliğini bulamadım diğer büyük markalarda.Somut olarak kullandım tavsiye ederim diyemem henüz ama kullanan arkadaşlar tavsiye etmiş.
 

GnotiSeavton

Eee yani...?
Pro Üye
Katılım
11 Ocak 2010
Mesajlar
1.872
Emoji Skoru
34
Bende aynı şekilde genel anlamdaki yorumlara oradan baktım :KK9: Tabi sağa sola sorup araştırıyorum yine...
Az sonra çıkıp alışveriş merkezlerinde ürünleri tek tek inceleyeceğim. Kafama yatanı almayı düşünüyorum.
Birde Bosch'un cam kısmı çift katlı (gerçi siemens ve profilo gibi markalarda da aynı şekiilde); bu ciddi ölçüde ısıyı içeride tutma özelliklerine sahip.
Tek camlılar ısıyı dışarıya verebiliyormuş. Bu da pişme süresini uzatıyormuş ve camda patlama durumlarıda yaşanmış... :KK59:
Bu durumda biraz düşündürmüyor değil... Neyse, gidip birebir inceleyip bilgi almayı düşünüyorum.

Bu arada, eğer yeriniz varsa ve misafiriniz sık gelip gidiyorsa 42lt. lik almanız daha mantıklı.
Zaten 36.lıklarda ışık yokmuş... :KK50:
 

limonagaci

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
Katılım
16 Haziran 2010
Mesajlar
396
Emoji Skoru
9
36 litrelik olanın 3626 olanında ışık var.Alışveriş merkezlerinde bulunmuyor yalnız, ben de bakmak istedim ama ne teknosada ne de electroworld de bulamadım.
 

GnotiSeavton

Eee yani...?
Pro Üye
Katılım
11 Ocak 2010
Mesajlar
1.872
Emoji Skoru
34
Media marktta simferin tüm fırınları var, dün inceleme fırsatım oldu...
Fena değil, kullanılabilir... 36 ve 42 lt. yeterince büyüktü.
Çok git-gel yaşadım sonunda Bosh'un gri midi fırınından aldım. Fiyatı 350'ye geldi...
Simfer'in düğmelerinden şikayet aldıklarını söylediler... Onun dışında pişirme bakımından olumlu geri bildirim çokmuş.
Tabi birazda ne çıkarsa bahtına gibilerinden konuştular.
O yüzden son dakikada caydım simferden.
Bu arada profiloyu gördüm, o da fena değil aklınızda bulunsun.Zaten siemens bosch ve profiloyu aynı fabrika üretiyormuş.
Arçelik kesinlikle hoşuma gitmedi; zaten son zamanlarda dandikleşmeye başladı gibi geliyor bana.

Size de şimdiden hayırlı olsun... Umarım seçiminizde memnun kalırsınız.
 

GnotiSeavton

Eee yani...?
Pro Üye
Katılım
11 Ocak 2010
Mesajlar
1.872
Emoji Skoru
34
Media marktta simferin tüm fırınları var, dün inceleme fırsatım oldu...
Fena değil, kullanılabilir... 36 ve 42 lt. yeterince büyüktü.
Çok git-gel yaşadım sonunda Bosh'un gri midi fırınından aldım. Fiyatı 350'ye geldi...
Simfer'in düğmelerinden şikayet aldıklarını söylediler... Onun dışında pişirme bakımından olumlu geri bildirim çokmuş.
Tabi birazda ne çıkarsa bahtına gibilerinden konuştular.
O yüzden son dakikada caydım simferden.
Bu arada profiloyu gördüm, o da fena değil aklınızda bulunsun.Zaten siemens bosch ve profiloyu aynı fabrika üretiyormuş.
Arçelik kesinlikle hoşuma gitmedi; zaten son zamanlarda dandikleşmeye başladı gibi geliyor bana.

Size de şimdiden hayırlı olsun... Umarım seçiminizde memnun kalırsınız.
 

limonagaci

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
Katılım
16 Haziran 2010
Mesajlar
396
Emoji Skoru
9
Güle güle kullanın, hayırlı olsun, güzel yemekler pişsin :) Boschun ısı yalıtımı daa iyi ancak geç ısınıyor diye okudum ben de yorumlardan.Mantıklı tabii, yan malzemeler daha kalınsa daha geç ısınır, ısıyı da daha az kaybeder. Ama iç aydınlatması yok sanırım değil mi? Ben bi de çok hamurişi filan yapmadığım için diğer eşyalarım bosch olmasına rağmen fırını bosch almayım dedim. Umarım dedikleri düğme sorunu pop up düğme olmayanlarda yoktur.Ben düz düğmeli model alıyorum çünkü. Tekrar hayırlı olsun.
 

GnotiSeavton

Eee yani...?
Pro Üye
Katılım
11 Ocak 2010
Mesajlar
1.872
Emoji Skoru
34
Teşekkür ederim...
İç aydınlatması yok. Ürünü henüz denemedim.
Aslında bende hamur işi için değil; fırında makarna,poşette tavuk,balık gibi yemek yapmak için aldım.
Umarım memnun kalırım...
Pop up düğmeler için demişlerdi; belli bir süre sonra takılma/bozulma oranı %90mış.
Eğer düz düğme tercih edersen; yada pop up düğmesini sürekli havada tutarsan bu sorunu yaşamazsın.
Size de hayırlı olsun şimdiden; afiyetler olsun hepimize :KK56:
 

Pandomim

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
5 Eylül 2008
Mesajlar
11.793
Emoji Skoru
1
Yaş
31
Arkadaşlar Simfer 4207 Midi fırını kullananlar varmı aramızda?
Ben çeyizime almayı düşünüyorum ama çok kararsız kaldım.


Ürün Özellikleri

Marka: Simfer
Model: M4207

5 fonksiyonlu multifonksiyonel midi fırın
42 lt. fırın iç hacmi
Pob-up düğme:Içeri girip dışarı çıkabilen düğme sistemi.
90 dk. programlanabilen ve sesli uyarı ile pişirmeyi
Termostatlı
Fırın içi aydınlatma
Tepsi ve ızgara için farklı yükseklik seçeneği
1 yuvarlak tepsi + 1 standart kare tepsi + 1 ızgara

M 4207 olarak da bilinir
 

vaveyla_a

kaktüs
Pro Üye
Katılım
16 Kasım 2009
Mesajlar
6.156
Emoji Skoru
121
merhaba kızlar
ben aynen yukarıdaki fırından aldım.turbo olan.ama poğaça kurabiye falan taş gibi yapıyor.üstünü yakıyor kekin ortası cıvık kalıyor. derece olayını tutturamadım sanırım.kullanan arkadaşlardan yardım bekliyorum..
altını önce sonra üstünü pişirsem olur mu ki.ben turbo olan seçeneği açıyorum
 
Yukarı Alt