Sir ağda yarası

E

EU3

Ziyaretçi
ben bıyık bölgesine ilk defa sir ağda yaptırmıştım. bir kaç gün önce nezle olduğum için orası silmekten tahriş olmuş. Benim de buraya ağda yapılamayacağı aklıma gelmedi. Neyse ağda sonrası kızarma başladı. şimdi hala kızarık ve bölgesel anestezi vermiş gibi uyuşuk. Bepanten ya da nemlendirici sürünce yanıyor. Ne yapmam gerekir? Lütfen deneyimi olanlar yardım etsin:teselli:
 

BULUTT

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
25 Mayıs 2007
Mesajlar
1.552
Emoji Skoru
16
bence bi eczacıya göster.onlar nede olsa bütün ilaçların içeriğini bilirler.geçmiş olsun.
 
E

EU1

Ziyaretçi
arkadaşım sıcak kullanmışlar galiba ağdayı. ve ilk dafe yaptırdıysan bünyesi hassas olanlarda böle sonuçlar verir. kaç saat oldu yaptıralı acaba? şimdiye geçmesi lazımdı eğer akşam üstü falan yaptırdıysanda. ben ankarada kuaförüm canım aynı zmanda annem de kuaför ve güzellik uzmanı. ona göre bilgi veriyorum yani.. o bölgeye sadece nemlendirici yada bepanthen tarzı yara iileştirici krem sürebilirsin ama umarım en az 3 saat su değdirmemişsindir çünkü faydası olması için su sürmemen lazım 2_3 saat.. gözenekler açık olduğu içinde fazla dokunmamalısın mikrop kapmasın die.. kib ilk dafe yapılanlarda islik tarzı sivilcelenme normal bünye alışık olmadığı için bu şekilde tepki verir sonrakilerde olmaz . bu her bölge içinde geçerlidir..:teselli::teselli::teselli:
 

esrtml

esra
Kayıtlı Üye
Katılım
7 Haziran 2008
Mesajlar
1.201
Emoji Skoru
5
benimde yaralarım var 1 2 aydır başladım ilk zamanlar iyice tahriş ettim bilmeden aceleci davrandım şimdi izleri hala duruyor nasıl geçiricem diye düşünüyorum
 
E

EU3

Ziyaretçi
arkadaşım sıcak kullanmışlar galiba ağdayı. ve ilk dafe yaptırdıysan bünyesi hassas olanlarda böle sonuçlar verir. kaç saat oldu yaptıralı acaba? şimdiye geçmesi lazımdı eğer akşam üstü falan yaptırdıysanda. ben ankarada kuaförüm canım aynı zmanda annem de kuaför ve güzellik uzmanı. ona göre bilgi veriyorum yani.. o bölgeye sadece nemlendirici yada bepanthen tarzı yara iileştirici krem sürebilirsin ama umarım en az 3 saat su değdirmemişsindir çünkü faydası olması için su sürmemen lazım 2_3 saat.. gözenekler açık olduğu içinde fazla dokunmamalısın mikrop kapmasın die.. kib ilk dafe yapılanlarda islik tarzı sivilcelenme normal bünye alışık olmadığı için bu şekilde tepki verir sonrakilerde olmaz . bu her bölge içinde geçerlidir..:teselli::teselli::teselli:
canım sanırım sıcak değildi. çünkü bunlar makinede durduğu için sıcaklığı sabit kalıyormuş. ama tahriş olmuş bölge için biraz fazla sıcak olabilir. yaptıralı yaklaşık 24 saat olacak. 4-5 saat su değdirmedim. güneşe çıkmamaya özen gösterdim. Bir tanıdığıma da sir ağda sonrası kalan bir kaç kıl için ip kullanmışlar.Bazı ciltlerde sorun olmazmış ama bazılarında da ipin vurduğu alanlarda iz yaparmış. o tanıdığımın izleri 10 gün sonra filan geçmiş. bu beni korkuttu. şimdi diyorum acaba kapatıcı sürsem mi? Bildiğiniz iyi kapatıcı markası var mı? Aslında açık bırakmak en iyisi ama arkadaşlarımın yanına nasıl gidicem:çok üzgünüm:
 

bernaca

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Temmuz 2008
Mesajlar
175
Emoji Skoru
2
Yaş
26
bende alıyorum o bolgeyı fakat orası yuuzume gore daha koyu duruyo nden ölee nasıl gecircem ben bu koyulugu: ' (
 

lunitari

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Mart 2008
Mesajlar
156
Emoji Skoru
1
Yaş
32
benim sir ağda ile bıyık bölgemin derisini tamamen kaldırmışlardı. canım çok yanıyordu eczane bepanten krem tavsiye etmişti 3 saatte bir sürdüm ve iz kalmadan geçti.
 

melekberke

Serseri aşığım.....
Kayıtlı Üye
Katılım
15 Ağustos 2008
Mesajlar
1.347
Emoji Skoru
7
Benim de sir ağdadan dolayı dudak üstüm koyu renk .Ne yapsam bilmiyorum.Vichy'nin be white adlı ürününü denedim hiç işe yaramadı
 
Yukarı Alt