Şişli Memorial Tüp Bebek Merkezinde tedavi görenler

tozduman

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
11 Nisan 2011
31
26
Merak etmeyin onlar bekletiyorlarsa ya 4. Güne sağlıklı çıkabileceğini düşünüyorlar ya da boşuna transfer etmemek için 4. Güne çıkar mı diye bakıyorlardır. 5. Güne biraz risk oluyormuş. 3 veya 4. Gün transfer normal diye okudum bir kaç kaynakta. Hayırlısı olur inşallah.
inşallah teşekkür ederim
 

Jalapenoo

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
10 Eylül 2016
1.551
2.644
Arkadaşlar ben ada da yaşadığım için ilaçlarımı şimdiden hazır etmem getekti. 27si gibi transfer hazırlıpına başlayacağım çünkü az kaldı.
ceinone jel dolapta mı saklanıyordu.
Crinone jele transfer günü belli olduğunda 5 gün kala başlanıyor. Yani 28 günde adet olan biri 15.gün gibi başlıyor. Yani acele etmene gerek yok. 27si haftasonu veya bayram tatili riski olmuyor henüz. Zaten bu süreçte hastaneye kontrole gideceksin o zaman temin edebilirsin. Ayrıca naturel transferde jel yerine progesteron olarak duphaston da verebiliyorlar oral tablet.
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 18-11-2019

Hamileliğimin 40. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 4 gün kaldı.

Önümüzdeki üç gün içinde bebeğinizin göğüs kafesi daha belirgin hale gelecektir. Hem erkek hem kız bebeklerin göğüsleri annelerinden gelen östrojen sebebiyle çıkıntılı olabilir. Hamileliğin bu aşamasında rahim tarafından gelen bir tekme, kucağınızdaki bir kitabı yere düşürebilir. Hamile kadınların %10 unda su gelmesi vakkası yaşanır.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 3350 gr. - Yaklaşık boyu : 51.2 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Ay-Perim

Üye
Kayıtlı Üye
19 Eylül 2018
820
670
Crinone jele transfer günü belli olduğunda 5 gün kala başlanıyor. Yani 28 günde adet olan biri 15.gün gibi başlıyor. Yani acele etmene gerek yok. 27si haftasonu veya bayram tatili riski olmuyor henüz. Zaten bu süreçte hastaneye kontrole gideceksin o zaman temin edebilirsin. Ayrıca naturel transferde jel yerine progesteron olarak duphaston da verebiliyorlar oral tablet.
Teşekkür ederim 😊 almış oldum artık. Dolaba koydum umarım sıkıntı oomaz
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 05-03-2020

Hamileliğimin 24. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 112 gün kaldı.

Bu andan, bebeğinizin beklenen doğum tarihine kadar olan sürede bebeğinizin ayakları yaklaşık iki kat artarak 45 mm den 83 mm ye çıkacaktır.Bazı anneler doğum öncesi prova niteliğindeki Braxton Hicks kasılmaları (doğum öncesi kasılmaları) yaşayabilirler. Daha önce gebe kalmış kadınlarda daha erken başlar ve daha şiddetli olur. Gebelik sırasındaki baş dönmelerine karşı yan tarafınıza yatmanız size faydalı olacaktır.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 640 gr. - Yaklaşık boyu : 30.1 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Ay-Perim

Üye
Kayıtlı Üye
19 Eylül 2018
820
670
Dışarıda serin bir yerde saklayabilirsin. Güneş göresin yeter.
Teşekkür ederimmm burada havalar çok sıcak ama dolaba koydum umarım sıkıntı olmaz 🙏
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 05-03-2020

Hamileliğimin 24. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 112 gün kaldı.

Bu andan, bebeğinizin beklenen doğum tarihine kadar olan sürede bebeğinizin ayakları yaklaşık iki kat artarak 45 mm den 83 mm ye çıkacaktır.Bazı anneler doğum öncesi prova niteliğindeki Braxton Hicks kasılmaları (doğum öncesi kasılmaları) yaşayabilirler. Daha önce gebe kalmış kadınlarda daha erken başlar ve daha şiddetli olur. Gebelik sırasındaki baş dönmelerine karşı yan tarafınıza yatmanız size faydalı olacaktır.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 640 gr. - Yaklaşık boyu : 30.1 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Jalapenoo

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
10 Eylül 2016
1.551
2.644
Teşekkür ederim 😊 almış oldum artık. Dolaba koydum umarım sıkıntı oomaz
Dolapta sıkıntı olmaz da aslında devlet hastanesinde kadın doğumcuya da yazdirabilirdin. Naturel olacaksa günde 1 tane kullanılıyor test gününe kadar 1 kutu yeter. Aynı gün rulid ve prednol de kullanmaya başlayacaksın onlar 4gün. Ha bi de doktora söyle jel aldığını ki duphaston vermesinler. Çatlatma iğnesini de sor ki gidince sonra bayram tatiline denk gelip sıkıntı olmasın.
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 18-11-2019

Hamileliğimin 40. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 4 gün kaldı.

Önümüzdeki üç gün içinde bebeğinizin göğüs kafesi daha belirgin hale gelecektir. Hem erkek hem kız bebeklerin göğüsleri annelerinden gelen östrojen sebebiyle çıkıntılı olabilir. Hamileliğin bu aşamasında rahim tarafından gelen bir tekme, kucağınızdaki bir kitabı yere düşürebilir. Hamile kadınların %10 unda su gelmesi vakkası yaşanır.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 3350 gr. - Yaklaşık boyu : 51.2 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Ahu06

Üye
Kayıtlı Üye
18 Ekim 2018
166
101
Merhaba arkadaşlar dün dondurulmus embriyo transferi oldum. Ikıncı kalıte bır embriyo b kalite yani bu şekilde olup tutunanlar oldu mu? Benım ılkı a kalıteydı o tutundu yalnız kalp durmasından kaybettim. Bu sefer olur mu diye baya kafama takılıyor
 

Ay-Perim

Üye
Kayıtlı Üye
19 Eylül 2018
820
670
Dolapta sıkıntı olmaz da aslında devlet hastanesinde kadın doğumcuya da yazdirabilirdin. Naturel olacaksa günde 1 tane kullanılıyor test gününe kadar 1 kutu yeter. Aynı gün rulid ve prednol de kullanmaya başlayacaksın onlar 4gün. Ha bi de doktora söyle jel aldığını ki duphaston vermesinler. Çatlatma iğnesini de sor ki gidince sonra bayram tatiline denk gelip sıkıntı olmasın.
Tüm ilaçlarımı aldım korkudan. Adada bazen olmuyor çünkü. Crinone jel de oda ısısında karanlıkta saklanıyormuş hemşireme sordum şimdi. Merak edenler de varsa öğrenmiş olur. Dolap da saklanmıyomuş. Çatkatma iğnesi sadece dolapta
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 05-03-2020

Hamileliğimin 24. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 112 gün kaldı.

Bu andan, bebeğinizin beklenen doğum tarihine kadar olan sürede bebeğinizin ayakları yaklaşık iki kat artarak 45 mm den 83 mm ye çıkacaktır.Bazı anneler doğum öncesi prova niteliğindeki Braxton Hicks kasılmaları (doğum öncesi kasılmaları) yaşayabilirler. Daha önce gebe kalmış kadınlarda daha erken başlar ve daha şiddetli olur. Gebelik sırasındaki baş dönmelerine karşı yan tarafınıza yatmanız size faydalı olacaktır.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 640 gr. - Yaklaşık boyu : 30.1 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

svdmrl

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
19 Kasım 2015
241
164
Merhaba arkadaşlar dün dondurulmus embriyo transferi oldum. Ikıncı kalıte bır embriyo b kalite yani bu şekilde olup tutunanlar oldu mu? Benım ılkı a kalıteydı o tutundu yalnız kalp durmasından kaybettim. Bu sefer olur mu diye baya kafama takılıyor
Merhaba! Cnm sanırım bir tane düşüğün olmuş kanama felan mı oldu pgt li mi yapıldı kısacası neden oldu cnm senin için bir sakıncası yoksa
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 19-12-2019

Hamileliğimin 35. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 35 gün kaldı.

Bebeğinizin kolları ve bacakları, derisinin altında biriken ve toplanan yağ sebebiyle daha dolgun ve yuvarlak hatlı görünüyor. Yağ birikimi orta hamilelikte ki oranı olan yaklaşık %2 den şimdi %12-%15 oranlarına çıktı. Bir iki hafta içinde, deri altı yağları toplam vücut ağırlığının yaklaşık %8 i kadar olacak. Doğum sırasında ağrı kesici seçenekleri hakkında doktorunuza danışın.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2490 gr. - Yaklaşık boyu : 46.2 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Ahu06

Üye
Kayıtlı Üye
18 Ekim 2018
166
101
Merhaba! Cnm sanırım bir tane düşüğün olmuş kanama felan mı oldu pgt li mi yapıldı kısacası neden oldu cnm senin için bir sakıncası yoksa
Yok canım düşük değildi kanamam falan olmadı kalp durması başka bısey oyle hıcbır belırtı yoktu kontrole gitmiştim doktor kalbi durmuş almamız lazım dedı yıkıldık mecbur kürtaj oldum. Nedenı bılınmıyor pıhtılaşma testı falan yaptırdık ama bısey çıkmadı
 

kanaryamm

Bir melek annesi ❤️
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Eylül 2012
7.193
5.973
Yok canım düşük değildi kanamam falan olmadı kalp durması başka bısey oyle hıcbır belırtı yoktu kontrole gitmiştim doktor kalbi durmuş almamız lazım dedı yıkıldık mecbur kürtaj oldum. Nedenı bılınmıyor pıhtılaşma testı falan yaptırdık ama bısey çıkmadı
Çok geçmiş olsun canım pgt falan yapılmış mıydı yada kürtaj materyalini genetiğe gönderdiniz mi?
Embriyo kalitesi falan bahane canım benimde ilki 5aa kalitedeydi en iyi embriyomuzdu ama bende 11 haftalık kalp durması yüzünden kaybettim. Genetik sorun çıkmıştı. Arkadaşımın b kalitedeydi embriyosu o doğum yaptı bile gerçekten nasip bu işler. Sıkmayın canınızı herşey Rabbim den ol desin olsun inşaAllah
 
Yukarı Alt