Siyah saç(yardımm)

E

EU2

Ziyaretçi
arkadaşlar benim geçen sene saçlarım kızıldı bende kapatmak için siyah boyadım saçlarımı şuanda 3 aydır falan boyamıyorum.Diplerden kendi saçım açık kahve gelmeye başladı ama uçları falan simsiyah bu boyayı nasıl akıtabilirim?
 

-xixxsxxixk-

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Nisan 2008
Mesajlar
518
Emoji Skoru
1
Yaş
33
arkadaşlar benim geçen sene saçlarım kızıldı bende kapatmak için siyah boyadım saçlarımı şuanda 3 aydır falan boyamıyorum.Diplerden kendi saçım açık kahve gelmeye başladı ama uçları falan simsiyah bu boyayı nasıl akıtabilirim?
siyah boyanın akması zor ve cokkkkk zaman alıyo... bende saclarımı röfleliyken acmıstım ardından sapsarı sacın üzerine siyah vurdum sonra aksın diye cok ugrastım ama akmıyo...sabundur yagdır vs pekte ise yaramıyo.. acılması lazım sacın oda cokkk feci yıpratıyo.. siyah cok kesin bi karar isteyen renk.. ben ilk siyah yaptıgımda pişman oldum actım actım actım tabi belimde olan saclar omuzlarıma cıktı cünkü baska türlü kurtulmak mümkün degil yanacak kırılacak acınca ve kestireceksin... yada tamamen uzayıp kestireceksin.. bence cok fazla bi yolu yok iki secenekten baska... kısaca
- YA ACILACAK SAC
-YADA UZAYIP ZAMANLA KESTİRE KESTİRE KURTULACAKSIN
-COK İSTERSEN VE SABREDECEKSEN SABUNLAYA SABUNLAYA NEKADAR ZAMAN ALIRSA ARTIK AKITMAYA CALISACAKSIN AMA ODA ZAMAN KAYBI VE ZAHMETLİ YORUCU BELKİ AKMAYABİLİRDE.. a.s.
 

ades_ballibadem

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
19 Mart 2008
Mesajlar
2.738
Emoji Skoru
47
kızıldan dönmek zor ama siyahtan dönmek dahada zor.

kızıldan kurtulmak için siyahı tercih etmen kötü almuş kuaförün bunu söylemedimi

sakın akıtmak için sabun kullanma ben de kızıldan kurtulmak için 1kere sabunu saçıma sürdüm saçım berbat oldu ,keçe gibi kaskatı oldu,

oryal gibi bir olaya girmemek en mantıklısıdır bu aşamada. özellikle de asıl saç renginiz kahveyse bir kere siyaha boyadıktan sonra yenilememek yavaş yavaş açılmasını beklemek en risksizi olacaktır, o da tecrübeyle sabittir ki bir buçuk sene gibi bir zamanınızı alabilir. işte bu da siyah boyanın zor boya oluşudur.
 

-xixxsxxixk-

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Nisan 2008
Mesajlar
518
Emoji Skoru
1
Yaş
33
kızıldan dönmek zor ama siyahtan dönmek dahada zor.

kızıldan kurtulmak için siyahı tercih etmen kötü almuş kuaförün bunu söylemedimi

sakın akıtmak için sabun kullanma ben de kızıldan kurtulmak için 1kere sabunu saçıma sürdüm saçım berbat oldu ,keçe gibi kaskatı oldu,

oryal gibi bir olaya girmemek en mantıklısıdır bu aşamada. özellikle de asıl saç renginiz kahveyse bir kere siyaha boyadıktan sonra yenilememek yavaş yavaş açılmasını beklemek en risksizi olacaktır, o da tecrübeyle sabittir ki bir buçuk sene gibi bir zamanınızı alabilir. işte bu da siyah boyanın zor boya oluşudur.
EVET CANIM COK COK HAKLISIN.. siyah isteyen boyayan arkadaslara bende buradan sesleneyim cok kararlı degilseniz sakın sakın yapmayın.. ben önceden cok kararsızdım ve siyahtan dönene kadar atla karayı sectim.. ama simdi son karar olarak siyahı sectim.. cok kararlı bir biçimde.. kızıl ve siyah sac için hakkaten ne istediginizi bilin sonra bu renkleri uygulayın..
 
E

EU2

Ziyaretçi
evet kızlar ya ama kuaförüm kızılı başka kapatmaz siyah yapalım dedi.Kestane yaparsak akan yerler yine kızıl olur dedi.Bide dipler daha açık çok kötü bi görüntü oluyor..Napalım arttık beklicez sağol kızlar=)
 

ades_ballibadem

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
19 Mart 2008
Mesajlar
2.738
Emoji Skoru
47
kızılı başka siyahtan başka bişey kapatmazda,siyahı ne kapatacakmış siyahtan nasıl dönülecekmiş bunu sorsaydınya be güzelim
 
E

EU2

Ziyaretçi
kızılı başka siyahtan başka bişey kapatmazda,siyahı ne kapatacakmış siyahtan nasıl dönülecekmiş bunu sorsaydınya be güzelim
canım kuaförleri biliyosun anlık iş yapıyorlar o an memnun etsin seni sonrasını düşünmüyo.Zaten bi aksın bundan sonra kendim boycm saçımı=)
 

ades_ballibadem

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
19 Mart 2008
Mesajlar
2.738
Emoji Skoru
47
evet sende haklısın insanı öyle bir gaza getiriyorlarki:eek:klava:

insan bi anda neye uğradığını şaşırıyor
 
E

EU2

Ziyaretçi
evet o anda kızıl kapandı diye seviniyo insan ama sonra bida hiçbi renk tutmayacağını söylemiyorlar..Zaten belime kadar olan saçları omuzlarımda kestirdim sırf siyahlar gitsin diye..
 
E

EU2

Ziyaretçi
ya benim de saçlarım siyah şu anda boyattım ama bin pişmanım yani:KK43:

hem cok yıprandı hem de acayip bi şekilde dökülüyor.

ne yapmam lazım bilmiyorum off off :KK43:
canım sakın açmak icin tekrar boyatma uzun bir süre bekle bide saç bakımı falan yaptır.Kestirebilirsen en azından sağlıklı olması icin uclarından kestir.Ah ahh biliyorum çok kötü bişey ben hala bekliyorum açılsın diye=((
 
Yukarı Alt