Siz ne yapardınız???

HuzunAla

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
9 Aralık 2006
Mesajlar
75
Emoji Skoru
0
Öyle bir noktaya gelmişsiniz ki!.. Artık kaybedeceğim bir şey yok, bir eksik bir fazla hiçbirşey değişmiyor!..

Şöyle bir yoklayın kendinizi bakalım.. Ne yapardınız??

Aklınınızın bir köşesin de kalan ama bir türlü cesaret edip yapamadığınız şeyler var mı arkadaşlar???
 
C

cemrem

Ziyaretçi
evet var hamile kalmam icin benimle fazla ilgilenmeyen dr umu yakinda dovecem galiba sac bas girisecem kariya....icimdeki huzursuzluk gider en azindan...gozum kararmis artik...ya bu ulkeyi (hollanda)terkedicem sirf bu yuzden yada o dr a bulasacam...sabrim tukenmek uzereeeeeee...
 

KarKralicesi

ATA BARIŞ (:
Pro Üye
Katılım
16 Eylül 2006
Mesajlar
24.084
Emoji Skoru
18.090
Yaş
31
Bende milli eğitim 'e ve devlet memurlarına dalcam az kaldı :sm_cool: 3 yıldır üniversiteye gitmek için ugraşıyorum ama önümde hep engel oluyor ( sabır sabır sabır allah ) :1yes2: :eek:klava: :eek:klava: :dance: :dance:
 

efeckt

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
98
Emoji Skoru
26
Yaş
43
valla bana süper bir eğütüm verip ondan sonrada iş bulamamama bir şekilde sebep olan okulumu yerinden sökmek bombalamak yerinden kaldırmak filan isterdim heralde iiçndeki hocalarla birlikte....
 

txixlsxixm

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Eylül 2006
Mesajlar
136
Emoji Skoru
0
böyle bir durumda hiç kalmadım ama kalsaydım bu insanları katleden hapishanedeki tüm mahkumları kurşuna dizerdimmmmmmmm........oh be öldürdüm hepsini..
 
Yukarı Alt