sizce kalıcı sürme nasıl sürülür?

N

nese_nese

Ziyaretçi
  • Konu Sahibi: nese_nese
  • #1
slm kızlar çok makyaj yapmayı sevmem beyaz tenliyim rimel ve sürmeden vazgeçemiyorum.fakat bugübe kadar aldığım sürmeler belli bir süreden sonra göz çevreme toplanıyor.genelde altına krem sürerim en kaliteli markalardan alırım ama nafile.2-3 saatte bir yenilerim.:sm_confused::sm_confused:sizin öneriniz nedir?
 

Gozzy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
13 Mayıs 2008
Mesajlar
346
Emoji Skoru
3
  • Konu Sahibi: nese_nese
  • #2
krem yapmasin? benim cildim cok yagli o yuzden makyaj akio fln ama surme hic akmadi daha bugune kadar cunku surme zaten kalici bisey ama altina daha mat olcak seyler sur krem yapio olabilir. pudra surerek dene.
 
N

nese_nese

Ziyaretçi
  • Konu Sahibi: nese_nese
  • #3
kızlar önerdiğiniz marka varmı sürme için.
 

Gozzy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
13 Mayıs 2008
Mesajlar
346
Emoji Skoru
3
  • Konu Sahibi: nese_nese
  • #4
ben loreal kullaniorum cnm fircasi sunger gibi daha rahat suruluyo.
 

secret_girl

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
7 Ağustos 2008
Mesajlar
75
Emoji Skoru
0
  • Konu Sahibi: nese_nese
  • #5
bn gabrini kullanıom acip ucuz.... çok seviorumm
 

esrtml

esra
Kayıtlı Üye
Katılım
7 Haziran 2008
Mesajlar
1.201
Emoji Skoru
5
  • Konu Sahibi: nese_nese
  • #6
sürme kalem hemen akıyo diplinere geçtim çok rahatım sanah sürüyorum akşama kadar ne akıyo ne bişey
 

ahtapot

x))))
Kayıtlı Üye
Katılım
21 Temmuz 2008
Mesajlar
54
Emoji Skoru
0
  • Konu Sahibi: nese_nese
  • #7
flormar al bence sürümü rahat ve ucuz
 

CUVCUV

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
2 Mart 2007
Mesajlar
1.241
Emoji Skoru
6
  • Konu Sahibi: nese_nese
  • #8
Carmina Mystical Eyeliner kalem şeklinde siyah sürme kesinlikle akmıyor çıkmıyor bozulmuyor.
 

gamze21

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
20 Kasım 2007
Mesajlar
2.384
Emoji Skoru
4.295
Yaş
34
  • Konu Sahibi: nese_nese
  • #9
kesinlikle cecilenin sürme şeklinde olan kalemini tavsiye ederim.sabah sür akşama kadar kesinlikle akmıyoo..
indirimdeydi 13 ytl almıştım ben normalde 17 18 ytl civarı olması lazım
eşimle o kadar boğuşupkaydirigubbakcemile3 oynaşıyorum hiç bozulmuyoohihoyyyt
 

yanlxixzmelek

gül
Kayıtlı Üye
Katılım
4 Ağustos 2008
Mesajlar
193
Emoji Skoru
0
bende akmasından flormar rın siyah kalemini kulanıyorum siyahı güzel diye ama akıyor
 
Yukarı Alt