Su deyip geçmeyin

Kazen

Babalar ve Oğulları
Yönetici
Administrator
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
15.304
Emoji Skoru
36.398
Her sabah 6 su bardağı su (1,5 litre) için ve böylece ilaç almaktan, iğne olmaktan, doktor parasından kurtulun. Uygulamadan inanmazsınız.


*Su Terapisi ile Tedavi Edilebilen Hastalıkların Listesi : *

*Kan Basıncı / Yüksek Tansiyon*

*Romatizma (Eklemlerde / Kaslarda ağrı)*

*Anemi (Kansızlık)*

*Genel Felç*

*Obesite (Aşırı şişmanlık)*

*Kireçlenme (Artrit)*

*Sinüzit*

*Taşikardi*

*Baş dönmesi*

*Baş Ağrısı*


*Öksürük*

*Lösemi*

*Astım*

*Bronşit*

*Akciğer Veremi*


*Menenjit*

*Böbrek Taşı*

*Üreme Organı Hastalıkları*

*Ekşime*

*Dizanteri*

*Gastrit*

*Rahim Kanseri*

*Hemoroit*

*Kabızlık*

*Kemik Erimesi*


*Şeker Hastalığı*

*Gözde Kan Toplanması*

*Düzensiz Adet Görme*

*Meme Kanseri*

*Larenjit (Gırtlak ıltihabı)*


*Terapi ışlemi *

* Sabah yataktan kalktıktan hemen sonra (dişlerinizi bile fırçalamadan), 1,5 litre (5-6 bardak) su için. Bilin ki bu "Usha Paana Chikitsa" diye anılan eski bir Hint Terapisidir. Daha sonra yüzünüzü yıkayabilirsiniz. Burada en önemli nokta, 1,5 litre su içildikten sonra takip eden bir saat içinde hiçbir şekilde hiçbir şey içilmeyecek ve yenmeyecektir.
Bir gece önce alkol içeren içki alınmaması da çok titizlikle uyulması gereken bir husustur. ıstenirse bu amaçla içilecek su, kaynamış ve süzülmüş kullanılabilir. 1,5 litre suyun bir kerede içilmesi zor olduğundan, derece derece uygulayabilirsiniz. ılk başta dört bardağı bir dikişte, kalanı iki dakika içinde aralıklarla içerek kendinizi alıştırabilirsiniz. Bir saat içinde 2 ya da 3 kere idrara çıkma ihtiyacı hissedebilirsiniz. Ancak bir süre sonra bu normal olacaktır. *

* Araştırma ve deneylerle aşağıda belirtilen hastalıkların, yanlarında gösterilen sürelerde iyileştikleri gözlemlenmiştir : *


*Kabızlık : 1 gün*

*Ekşime : 2 gün*

*Şeker : 7 gün*

*Kanser : 4 hafta*

*Akciğer Veremi : 3 ay*

*Yüksek Tansiyon : 4 hafta*

* **NOT :*
* Artrit (Eklem Kireçlenmesi) ve Romatizma Ağrıları çekenlerin; bu terapiyi günde üç kere, yani ilk hafta sabah-öğle ve akşam yemeklerinden bir saat önce ve sonra h hastalık geçinceye kadar günde iki kere uygulamaları önerilir.

*Sadece Su Nasıl Etki Eder ? *

* Sıradan bir su tüketimi, doğru metodla insan vücudunu temizler. * Tıpta "Haematopaises" de denilen yeni kan oluşması, kolonun daha tesirli çalışmasına yardımcı olur. Kolon ve bağırsaklarda bu şekilde yeni kan oluşması tartışmasız bir gerçektir. Bu terapi ile kolon ve bağırsakların mukoza kıvrımları çalışır. Eğer kolon temizlenirse, günde
birkaç kere alınan kandaki gıdalar emilecek ve mukoza kıvrımlarının çalışmasıyla, yeni kan haline dönüşeceklerdir. Kan, rahatsızlıkların tedavisinde ve sağlığın korunmasında en önemli unsurdur ve bunun için de su düzenli olarak alınmalıdır. *

**Hayat Kısa, Hemen Uygulayın !..*
 
Son düzenleyen: Moderatör:

ilona

psikolocik deli
Pro Üye
Katılım
7 Eylül 2006
Mesajlar
2.952
Emoji Skoru
10
kendimi bildim bileli sabah kalktığım gibi ilk işim su içmektir ve günde en az ama en az 1-1,5 litre su içerim ki fazlası vardır yani ama çocukluğumdan beri geçmeyen bi Sinüzit e ve son 7 senedir her kış tekrarlayan bi bronsite sahibim =)
tam bi su manyağıyım aç kalıyım ama susuz kalmıyım :1no2: geçseydi bende geçerdi :1no2:
 

susi

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
13 Şubat 2007
Mesajlar
162
Emoji Skoru
1
bende zor su içenlerdenim ama artık içmem gerek
 

@TUANA@

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
19 Şubat 2007
Mesajlar
299
Emoji Skoru
3
Yaş
39
Ben bir ayda içmiyorum toplam 6 bardak su.
Bir tek hamile kaldığımda zoraki pet şişe ile dolaşıyordum su içmek için. doğumdan sonra bile sütüm azalmasın diye zorla içirildim.
Bu yazıyı okuduktan sonra inanki yine pet şişe elimden düşmeyecek.
 
M

masal

Ziyaretçi
ben kendimi bildim bileli hiç abartısız günde belki 10 litre su içerim. yanımdan suyum hiç eksik olmaz. dışarı çıkarkende yanımda bulundururum. ve çok sigara içmeme rağmen, sudan dolayı sigaranın bir sürü yan etkisinden kurtuluyorum. cildim sigarayı içenler gibi değildir mesela. sonra formumuda suya borçlu olduğumu düşünüyorum:)
 

siyah papatya

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
Katılım
6 Şubat 2007
Mesajlar
429
Emoji Skoru
18
valla su gerçektende çok faydalı arkadaşlar ben günde 2 litre falan su içiyorum :sm_cool: :sm_cool:
 

Kires

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
16 Eylül 2006
Mesajlar
1.687
Emoji Skoru
1.322
su içmek tabiki faydalı ama fazlası degil fazla içince vücudda potasyum açıga çıkıp kalp krizine kadar götürüyormuş diye haberlerde duymuştum ne kadar dogrudur bilmem.6 bardagı birden degilde gün içine yaymak daha mantıklı
 

lena

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
15 Kasım 2006
Mesajlar
129
Emoji Skoru
0
ben tam bir su içme özürlüyüm inanın.helede aç karnına midem bulanıyor.hakikaten bi tekniği falan varmı bu işin.
sağol kazen hatırlattığın için.içeyim bari bir bardak!!!!
 

haticeustaoglu

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Mart 2009
Mesajlar
130
Emoji Skoru
0
Dersa masamın ustune surahı loyuyorum 2 lt. yakın alıyo onu hergun bıtırıyorum kendımı sartlandırdım yanı sabah kalkıncada ılk ısım su ıcmek ıse ayrıyo sızde deneyın
 

sultanmutlu

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ağustos 2007
Mesajlar
43
Emoji Skoru
0
ben bu kürün kabızlık için 1 günlük olanını denemiştim ve evet fayda ediyor ama fazla su felç ediyor diye bişeydeokudum du biyerlerde
 
Yukarı Alt