Supradyn vitamin hakkında..

Elvinnnnn

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
15 Şubat 2013
Mesajlar
22
Emoji Skoru
9
Arkadaşlar bir kaç haftadır kendimi halsiz,bitkin hissettiğimden ve hafif baş dönmesi yaşadığımdan dolayı üç gündür supradyn vitamin kullanıyorum. Sizde kullandınız mı, faydasını gördünüz mü? birde vitamin alırken pekmez ve bal yemenin herhangi bir sakıncası olur mu?
 

CitlembiK

Bir kalbe girmek nasip, kalmak marifet...
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Mayıs 2007
Mesajlar
3.721
Emoji Skoru
1.995
Ben rastgele ilaç kullanmasını doğru bulmuyorum. doktorlar ne için var , hiç olmadı bir sağlık ocağına gidilebilir.
Şimdi vitaminin ne zararı olacak ki diyenler olabilir ama ya şikayetlerinizin başka bir sebebi varsa?
Eğer hala devam ediyorsa bir doktora görünün.
Ben kronik migren hastasıyım kullanabileceğim belirli ilaçlar var, buna rağmen hafif ataklarda belki geçer diye ilaç almamaya çalışıyorum.
bence kendimiz her kötü hissettiğimizde ilaca başvurmamalıyız.
Bir doktora görünün ve gerekli eğer görürse zaten sizin için uygun ilacı yazacaktır.
Geçmiş olsun.
 

Elvinnnnn

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
15 Şubat 2013
Mesajlar
22
Emoji Skoru
9
doktora gitme korkum vardı ama üstüne gittim yendim :) doktor kan sayımıma baktı.. değerler normal fakat supradyn içmeye devam et dedi. biraz psikolojikmiş benim sıkıntılar.. bi de rahatlatıcı bir ilaç yazdı..
 

CitlembiK

Bir kalbe girmek nasip, kalmak marifet...
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Mayıs 2007
Mesajlar
3.721
Emoji Skoru
1.995
Geçmiş olsun Rabbım dermansız dert vermesin
Zaten kadınların hastalıklarının çoğu ya psikolojik yada stresten.
 

Limonluzeytin

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
1 Ağustos 2012
Mesajlar
278
Emoji Skoru
1
bu ilaçtan çocuklarada var..çilek şeklinde pembeydi benim hatta..yani ben çocukkende kullanmıştım zayıf ve miniciktim die :) ama doktor tavsiyesi ile deil,eczacı bir tanıdık dediğiyle..iştah açtığı kesindi..bana bayağı etkisi olmuştu o zamanlar..2 sene önce falan ben tekrar kendim öyle almak istedim ve aldım..tabi çocuk için olanından deil :) yuvarlak şekilli bişe para gibi yani..valla o çocukluktaki gibi etkisini göremedim..belki faydalıdır bilemem..
 

soslusarma

hep Deniz kenarında...
Pro Üye
Anneler Kulübü
Katılım
17 Şubat 2013
Mesajlar
5.363
Emoji Skoru
2.004
suda eriyeninden kullanmıştım ben geçen sene. pek faydasını göremedim. bir kutu bittikten sonra devam etmedim çünkü.
geçenlerde yine kendimi yorgun hissettiğimden bahsedince eczacım yeniden önerdi. bu kez yenilenmiş mi ne başka faydalı bi şeyler katmışlar içine. ama bendeki ilk izlenimi yüzüne hiç ilgilenmedim kendisiyle bi daha :130:
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 02-08-2019

Hamileliğimin 31. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 68 gün kaldı.

Bebeğinizin doğuma kadar olan süredeki boyunun uzaması ve kilo alması artık daha yavaş. Yavaşlamış olsada bebeğiniz bu ay yaklaşık 800-900 gr. arasında ağırlaşacak. Artık bebeğinizin beyni o kadar karmaşık ve gelişmiş bir yapıda ki, eğer bebeğiniz bugün doğsa, görebilir, duyabilir, hatırlayabilir ve öğrenebilir. Bebeğinizin tekmeleri artık daha güçlü ve daha enerjik.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 1650 gr. - Yaklaşık boyu : 41.1 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Limonluzeytin

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
1 Ağustos 2012
Mesajlar
278
Emoji Skoru
1
suda eriyeninden kullanmıştım ben geçen sene. pek faydasını göremedim. bir kutu bittikten sonra devam etmedim çünkü.
geçenlerde yine kendimi yorgun hissettiğimden bahsedince eczacım yeniden önerdi. bu kez yenilenmiş mi ne başka faydalı bi şeyler katmışlar içine. ama bendeki ilk izlenimi yüzüne hiç ilgilenmedim kendisiyle bi daha :130:
etkili değil sanırım artık bu ilaçlar..bendede etki olmadı hiç hemde..sanki boş yere kullandım gibi hissettim..hatta bana yaramadı die düşünmüştüm ama sizde deyince sanırım faydası pek yok yani..
 

disi_kartal_33

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
7 Kasım 2008
Mesajlar
125
Emoji Skoru
0
Yaş
33
ben kullanıyorum arkadaşlar supradny .sabah kahvaltısından sonra içiyorum..öğleden sonraları ofiste uyurdum resmen ..şuan çok aktifim:KK33:
 

april_sun

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
915
Emoji Skoru
45
Bende sık sık halsiz hissederim kendimi:KK37:
Supradyn iyi ama bende pek farketmedi, halsizlik aynen devam etti.
Bir dönem Solgar vm 2000 kullandım, o daha iyiydi, sabahları kalkmak, zinde hissetmek filan:KK24:
Ama en işime yarayan pharmaton olduEn Büyük KK
Tabi benim kullanım amacım zinde hissetmekti, baş dönmesi gibi bir semptom yoktu bende..
 

ayyildizim

1รεռ1ъεռ 2'&#138
Kayıtlı Üye
Katılım
15 Aralık 2010
Mesajlar
3.407
Emoji Skoru
5
10gündür kullanıyorum enerji falan vermedi kg alıyorum şuanda hızlı bir şekilde
 
Yukarı Alt