Sustuklarıma Sayacaksın...

zarifenur

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
19 Temmuz 2017
859
1.063
Yarım kalmışlığımı , açtığın yaraları , kursağımda bıraktığın heveslerimi onardım . Toparlandım. Konu sana gelince hüzünlenmiyorum artık. Hatta konu sana gelmiyor bile son zamanlarda. Ama kendimle savaştığım , halledemediğim , kapatamadığım başka mevzular açıldı içimde.
Sana soramadığım hesabın yükü omuzlarıma bindi.
Suratına baka baka söylemek istediğim o kadar çok şey var ki...
Sanırım artık gözlerine bakınca sana tekrar yenilmekten korkmadığım için karşına geçip hesap sorma cesareti buluyorum kendimde...
Ban onca yaptığın şeyden sonra bi helallik bile almadın.
Ama hissediyorum çok yakında kendi isteğinla ayağıma geleceksin. Yanılmam hislerimde bilirsin. Ve o gün hiçbirşey bilmiyormuş gibi yapıp yüz yüze konuşalım diycem sana. Sende aa zaten beni bekliyomuş havalarına gireceksin.
Ve karşıma geleceksin.
İlk önce sen konuşcaksın.
Dinliycem , palavralarına inanıyormuş gibi pür dikkat dinliycem hemde.
Sonra sıra bana gelecek.
Sevgiliyken beni aldattığını bildiğimi söyliycem ilk önce. Daha sonra o ilişkin hakkında ayrıntı vericem sana. O an suratının hali nasıl olcak gerçekten merak ediyorum. Anlat diycem sonra sana , gerisini sen anlat.
O an afalladığın için bir bir döküleceksin bilirim. Önceden söylemiş olsam hazırlıklı kılıflarınla gelirdin. Ama hazırlıksız yakalandığın için gerçekleri dökülceksin.
Sonra sana şerefsiz ve karaktersiz olduğunu gözlerinin içine bakarak heceliycem.
Ben kazandım , sen kaybettin diycem.
Bana dert o kıza derman olmuştun ya aylar öncesinde , şimdi de bu sözlerim sana dert olsun diycem.
Çektiğim acılardan bahsetmiycem sana. O kadar iyi görceksin ki beni , şaşırcaksın belkide.
Çok ağır sözler duyacaksın benden . Biriktiriyorum. Gün geçtikçe öfkem artıyo. Tüm bu yükü o masa da bırakıp arkama bakmadan çıkıcam.
Sana ömürlük bir ders , ah , ve anlamlı bi son bakışla mutluluklar diliycem.
Bunları yaptığım gün buraya hafiflediğimi kurtulduğumu yazmak için gelicem.
Az kaldı çok az....
 

momo25

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
27 Ağustos 2013
1.736
1.999
Yarım kalmışlığımı , açtığın yaraları , kursağımda bıraktığın heveslerimi onardım . Toparlandım. Konu sana gelince hüzünlenmiyorum artık. Hatta konu sana gelmiyor bile son zamanlarda. Ama kendimle savaştığım , halledemediğim , kapatamadığım başka mevzular açıldı içimde.
Sana soramadığım hesabın yükü omuzlarıma bindi.
Suratına baka baka söylemek istediğim o kadar çok şey var ki...
Sanırım artık gözlerine bakınca sana tekrar yenilmekten korkmadığım için karşına geçip hesap sorma cesareti buluyorum kendimde...
Ban onca yaptığın şeyden sonra bi helallik bile almadın.
Ama hissediyorum çok yakında kendi isteğinla ayağıma geleceksin. Yanılmam hislerimde bilirsin. Ve o gün hiçbirşey bilmiyormuş gibi yapıp yüz yüze konuşalım diycem sana. Sende aa zaten beni bekliyomuş havalarına gireceksin.
Ve karşıma geleceksin.
İlk önce sen konuşcaksın.
Dinliycem , palavralarına inanıyormuş gibi pür dikkat dinliycem hemde.
Sonra sıra bana gelecek.
Sevgiliyken beni aldattığını bildiğimi söyliycem ilk önce. Daha sonra o ilişkin hakkında ayrıntı vericem sana. O an suratının hali nasıl olcak gerçekten merak ediyorum. Anlat diycem sonra sana , gerisini sen anlat.
O an afalladığın için bir bir döküleceksin bilirim. Önceden söylemiş olsam hazırlıklı kılıflarınla gelirdin. Ama hazırlıksız yakalandığın için gerçekleri dökülceksin.
Sonra sana şerefsiz ve karaktersiz olduğunu gözlerinin içine bakarak heceliycem.
Ben kazandım , sen kaybettin diycem.
Bana dert o kıza derman olmuştun ya aylar öncesinde , şimdi de bu sözlerim sana dert olsun diycem.
Çektiğim acılardan bahsetmiycem sana. O kadar iyi görceksin ki beni , şaşırcaksın belkide.
Çok ağır sözler duyacaksın benden . Biriktiriyorum. Gün geçtikçe öfkem artıyo. Tüm bu yükü o masa da bırakıp arkama bakmadan çıkıcam.
Sana ömürlük bir ders , ah , ve anlamlı bi son bakışla mutluluklar diliycem.
Bunları yaptığım gün buraya hafiflediğimi kurtulduğumu yazmak için gelicem.
Az kaldı çok az....
noldu zarife... nerdesin naptin :KK43:
 
Yukarı Alt