Sütüm yetmiyor



nurimomo

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
20 Ocak 2015
954
474
30
Canım malt baya kilo saldırıyo ben içtim kilo yapiyo rezene anason kimyon karisimi yaptirdim aktara hem gaz atiyo hem sut yapiyo
 

milkk

.
Kayıtlı Üye
26 Kasım 2019
2.020
2.824
Şimdiki aklım olsa sadece su içerdim yemeğimi salata mı yerdim o çaylar içecekler bildiğin boşuna kalori veremediğim doğum kiloları olarak benimleler. Hala emziriyorum 1yaşında çocuğum ve şu anda suyun mucizesini görebiliyorum bol bol emzirmek bazen mümkün değilse sağmak ve su içmek bence bunun çözümü
Vall ben de bi iki gündür onu farkettim
Bol su içince o gün bile verimli oluyor
Aslında humana baya kişiye yaramış valla. Hatta kendi sitesinde değil başka yerlerde gördüm. Burada bile memnun olanlar var. Yüzde 10 diyim memnnun olmayan . Bana nasıl etki etmedi anlamadım. Günde üç-4 bardak içtim kullanma talimatındaki gibi. Hiç ıskalamadan, düzenli. Artık iki içmeye başladım üçüncü kutum
Pes ediyorum valla
Etkisini gösterse bi hafta hadi iki haftaya gösterirdi
1 ay sonra gösterecek hali yok
 

Baldakituzz

Aktif Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
9 Şubat 2015
346
443
Vall ben de bi iki gündür onu farkettim
Bol su içince o gün bile verimli oluyor
Aslında humana baya kişiye yaramış valla. Hatta kendi sitesinde değil başka yerlerde gördüm. Burada bile memnun olanlar var. Yüzde 10 diyim memnnun olmayan . Bana nasıl etki etmedi anlamadım. Günde üç-4 bardak içtim kullanma talimatındaki gibi. Hiç ıskalamadan, düzenli. Artık iki içmeye başladım üçüncü kutum
Pes ediyorum valla
Etkisini gösterse bi hafta hadi iki haftaya gösterirdi
1 ay sonra gösterecek hali yok
Ya humana beni çok kötü yaptı mide ağrısı falan hatta bebekte çok etkilendi ben de hünnapın çayını içmiştim ama baktım içmeyince değişen bişey yok olay tamamen su ve kafanın rahat olması
 


milkk

.
Kayıtlı Üye
26 Kasım 2019
2.020
2.824
Ya humana beni çok kötü yaptı mide ağrısı falan hatta bebekte çok etkilendi ben de hünnapın çayını içmiştim ama baktım içmeyince değişen bişey yok olay tamamen su ve kafanın rahat olması
Sağol aynen boşvercez artık
Bi de son soru
Bebeğimiz 34 günlük
Sütümün artacağı varsa bir veya ikimci ayda artar dimi? Yani gidip de 3-4 ncü aylarda artmaz Mantıken.
 

Baldakituzz

Aktif Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
9 Şubat 2015
346
443
Sağol aynen boşvercez artık
Bi de son soru
Bebeğimiz 34 günlük
Sütümün artacağı varsa bir veya ikimci ayda artar dimi? Yani gidip de 3-4 ncü aylarda artmaz Mantıken.
Emzirme sıklığına bağlı o mesela ben 3. Aydan sonra kendim kararlarımı uyguladım 😂😂malum lohusalık. Ama meme terbiyesi ile süt artışını karıştırmamak lazım en başlarda ki gerginlik zamanla azalıyor kiminde daha erken oluyor bu kiminde daha geç yani o şiş ve gergin olan durum sürekli değil çoğu kişide. Süt miktarında sıkıntı yok sadece meme süt üretimini kontrol altına alıyor
 


Muezzaa

Ey akşam vapuru, sana mı kalır dünya
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
5 Mayıs 2019
747
975
İlk gün hiç sütüm yoktu mahvolduk bebekle. Ertesi gün hımana anne çayı içtim. Bir de manuel süt pompası almıştım. Yavaş yavaş vakumluyordum çocuk uyuyorken. Kısa süre sonra süt kendiliğinden taşmaya başladı
 

milkk

.
Kayıtlı Üye
26 Kasım 2019
2.020
2.824
Emzirme sıklığına bağlı o mesela ben 3. Aydan sonra kendim kararlarımı uyguladım 😂😂malum lohusalık. Ama meme terbiyesi ile süt artışını karıştırmamak lazım en başlarda ki gerginlik zamanla azalıyor kiminde daha erken oluyor bu kiminde daha geç yani o şiş ve gergin olan durum sürekli değil çoğu kişide. Süt miktarında sıkıntı yok sadece meme süt üretimini kontrol altına alıyor
Teşekkür ediyorum. Kendime söz veriyorım evet yarın depil ama inş 40 ımda günde üç litre suyumu aksatmayacağım, sık emzirmeye çalışacağım.dua ve hoşaf vb dikkat edicem inşallah artacak inanıyorum. Şimdi de çabalıyorum tabi.
 

milkk

.
Kayıtlı Üye
26 Kasım 2019
2.020
2.824
İlk gün hiç sütüm yoktu mahvolduk bebekle. Ertesi gün hımana anne çayı içtim. Bir de manuel süt pompası almıştım. Yavaş yavaş vakumluyordum çocuk uyuyorken. Kısa süre sonra süt kendiliğinden taşmaya başladı
Şükür🤲 Yalnız ilk günler zaten normal, olabiliyor böyle. Çay olmasa da büyük ihtimal gelirdi ama tabi icraatsız asla beklenmezdi. İnş benim de artar
 


Baldakituzz

Aktif Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
9 Şubat 2015
346
443
Teşekkür ediyorum. Kendime söz veriyorım evet yarın depil ama inş 40 ımda günde üç litre suyumu aksatmayacağım, sık emzirmeye çalışacağım.dua ve hoşaf vb dikkat edicem inşallah artacak inanıyorum. Şimdi de çabalıyorum tabi.
Kesinlikle kimseye kulak asmayın sık sık emzirin, baktınız olmuyor düzenli sağım yapın Allah bağışlasın bu arada bebeğinizi
 

yaprk

Allah'ım sana emanetiz
Kayıtlı Üye
24 Mayıs 2012
1.149
575
Merhaba arkadaşlar 54 günlük bir bebeğim var. Sezaryenle doğum yaptım ilk günler süt gelmediği için mama verdim. 3 gün sonra sütüm geldi emziriyordum arada mamada verdim çünkü bebeğim doymuyordu su an sütüm yok denecek kadar az. Bebeğim çekince süt gelmediği için ağlıyor elektrikli göğüs pompası sipariş ettim işe yarar mı sizce? Bebeğim 4 gündür göğsümü emmiyor elle sağıyorum iki göğüsten anca 30 ml geliyor herşey yedim süt arttırıcı çay içiyorum ise yaramıyor ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim
 



Baldakituzz

Aktif Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
9 Şubat 2015
346
443
Merhaba arkadaşlar 54 günlük bir bebeğim var. Sezaryenle doğum yaptım ilk günler süt gelmediği için mama verdim. 3 gün sonra sütüm geldi emziriyordum arada mamada verdim çünkü bebeğim doymuyordu su an sütüm yok denecek kadar az. Bebeğim çekince süt gelmediği için ağlıyor elektrikli göğüs pompası sipariş ettim işe yarar mı sizce? Bebeğim 4 gündür göğsümü emmiyor elle sağıyorum iki göğüsten anca 30 ml geliyor herşey yedim süt arttırıcı çay içiyorum ise yaramıyor ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim
Allah bağışlasın açıkçası bu konularda bilirkişi değilim ama bebeğim emsin diye çok uğraştım az çok bilgi sahibi oldum pompa gelince hergün düzenli Aralıklarla ve aynı saatlerde sağım yapın gece bile uyanın uykunuzdan. Mümkünse biberon emzik kullanmayın duşta emzirmeyi deneyin. Ben çırılçıplak gezdim hep evde zor etmiyordu tutamıyordu istemiyordu sırf alışsın diye. Her fırsatta emzirin saat falan beklemeden
 

yaprk

Allah'ım sana emanetiz
Kayıtlı Üye
24 Mayıs 2012
1.149
575
Allah bağışlasın açıkçası bu konularda bilirkişi değilim ama bebeğim emsin diye çok uğraştım az çok bilgi sahibi oldum pompa gelince hergün düzenli Aralıklarla ve aynı saatlerde sağım yapın gece bile uyanın uykunuzdan. Mümkünse biberon emzik kullanmayın duşta emzirmeyi deneyin. Ben çırılçıplak gezdim hep evde zor etmiyordu tutamıyordu istemiyordu sırf alışsın diye. Her fırsatta emzirin saat falan beklemeden
Sağol canım tutsa emzirecem ama tutmuyor sütüm birden kesildi o yüzden pompa aldim günde 2 defada olsa sütümü içsin diye belki sağdıkça sütümde çoğalır mamayı azaltırım inş
 

Baldakituzz

Aktif Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
9 Şubat 2015
346
443
Sağol canım tutsa emzirecem ama tutmuyor sütüm birden kesildi o yüzden pompa aldim günde 2 defada olsa sütümü içsin diye belki sağdıkça sütümde çoğalır mamayı azaltırım inş
Benim de tutmuyordu bir de karnım sıkışmış burnunun bir tarafı kapalı doğdu çeşitli pozisyonlar denedim hep internette bulabilirsiniz hatta onu koltuğa yatırıp üzerine eğilerek emzirdim en rahat oyle oldu