Tatlı Kriziniz mi Tuttu?

litan

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
6 Nisan 2007
Mesajlar
23
Emoji Skoru
0
rejim yapan arkadaşların en çok karşılaştığı sorunlardan bir tanesi tatlılar. şahsen bende hiç dayanamam gece gündüz demeden yiyorum. midem kaldırmıyor zarar veriyor herşeyin fazlası gibi. bu durumdan kurtulmak için: yemekten sonra dişleri fırçalamak bu isteği gideriyor. Ayrıca elma yemekte işe yarıyor mideyi şişiriyor ve yeme isteğini bastırıyor. bunlarda işe yaramazda illa tatlı yiyeceğim derseniz sütlü hafif tatlılşarı tavsiye ederim hem sindirmesi hemde kalorisi daha az oluyor. Bu konuda başka yöntemleri olan varsa paylaşalım. Bazen bana hiçbir şey fayda etmiyor şimdi olduğu halde. yasaklar bukadar cazip olmak zorunda mı ya:uhm:
 

compass_rose

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
410
Emoji Skoru
0
Yaş
34
valla benim bildiğim ve uyguladığım birşey var. canım çok tatlı istediğinde eğer rejimdeysem şekersiz türk kahvesi içiorum o da bastırıyor tatlı özellikle çikolata istediğini.
 

Nilhan75

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
5 Şubat 2007
Mesajlar
138
Emoji Skoru
3
Yaş
43
AYNEN,ben de yemeklerden sonra ya da aralarda canım tatlı isteyince neskafe içiyorum.hemen geçiveriyor...
 

BeLLa

Sevgi neydi?Sevgi emekti
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Şubat 2007
Mesajlar
1.389
Emoji Skoru
12
canim günde 1 tatli kasigi bal tüket, benim rejim yapan bir arkadasim öyle yapiyordu ve cok iyi geliyordu.
 

CaRMiN

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
602
Emoji Skoru
12
Yaş
35
Çikolata kriziyse bu bende bi yöntem biliyorum.. Bi parça çikolatayı damağınıza yapıştırıyosunuz.Eriyene kadar duruyo damağınızda. Beyine en yakın nokta damak olduğu için, şeker isteğinizi bastırıyomuş..Denedim ama bende işe yaramadı,yarayanlar var.. Deneyin derim..
 

compass_rose

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
410
Emoji Skoru
0
Yaş
34
Bir de ben sabahları da mutlaka kahvaltıda reçel yemeliyim alışkanlık işte kurtulamıyorum. Diyetisyenim sabahları bir kaşık üzüm pekmezi yememe izin veriyordu tatlı yiyosun bari vücuduna yarasın diyordu.

Yalnız bu üzüm pekmezi olabildiğince doğal olmalı. Zile pekmezi olmaz o çünkü yumurta akıyla yapılıo. Bildiğiniz cam kavanozda satılanlardan. ben siz bulabilirmisiniz bilmiyorum ama Şark Vital var onunkini yiyorum. Çünkü bu malatyalı küçük bir işletmecinin ve adam kendi dağıtıyor. onun doğala çok yakın olduğunu biliyoruz. Ama Tariş'in pekmezi de iyi.
 

sxuxrxuxxsx

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
13 Mart 2007
Mesajlar
22
Emoji Skoru
0
Yaş
56
haklısınız çünkü şeker uyuşturucu gibi önce bagımlılık yapıyor sonra sağlığımızı bozuyor
 

seaBahAR

ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ
Yönetici
Editor
Katılım
13 Nisan 2007
Mesajlar
13.514
Emoji Skoru
25.715
Bu konuda başka yöntemleri olan varsa paylaşalım.
Sevgili litan, son zamanlarda şeker krizini atlatmak için yaptıklarım ve şimdilik işe yaradığını gördüğüm metodlar şunlar.
- Kuru kayısı yemek
- Doğadanın "hot chocolate" çayı (içinde keçi boynuzu olduğu için şekerli bir aroması var
- Ve elbette bol bol meyve :))
 

zeliha42

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ağustos 2006
Mesajlar
168
Emoji Skoru
0
Yaş
39
TATLIDAN BENDE VAZGEÇEMİYORUM.AMA GENELDE GÜNDÜZ VAKTİ YEMEYİ TERCİH EDİYORUM.
 

pulsar

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
15 Nisan 2007
Mesajlar
53
Emoji Skoru
0
şimdi çok ilginç bi durum var, bende tatlıyı hiç sevmem :) çikolata falan hiç cezbetmez beni. (ama biz dönem tatlı değil ama çikolatayı deli gibi yerdim) bigün gizli şeker varmı falan diye bana test yapıcaklardı, o yüzden bi bardak glikozu kafaya diktirdiler bana. o gün bugübdür tatlıya karşı sıfır istek var bende. ondan sonra vişne suyuna sardım, sanırım şeker ihtiyacımı ondan alıyodum. fakat artık, kilo problemim olduğu için sağlıklı beslenme yoluyla kilo veriyorum.. ve meyve suları sağlıksız olduğu için onlarıda tüketmiyorum. (cola filan gibi gazlı içeceklerlede pek aram yok tabi) e ne güzel diyeniniz olursa şöle bi açıklama yapmak istiyorum,

*hiç şeker tüketmediğim için bünyem zaman zaman şekere ihtiyaç duyuyo.. o zamanlarda bi gofret yiyorum mesela.. ama bu benim bünyede yeni bişi olduğu için hemen depoluyodur onu sanırım...
* elma yiyorum bunun için ama aslında elma beni acıktırıo.. :KK43: sanırım tatlıya aç vücudum elmadan sinyal alıo.. o yüzdende elma beni acıktırıo..
*bide tamam tatlı yemek zararlıda hiç yememekte zararlı..

aman ne bilim işte.. bende kafayı yedim artık heralde... oturdum nelerin hesabını yapıorum...
 
Yukarı Alt