• Önemli uyarı ; outlook.*, hotmail.* gibi adrese sahip iseniz maalesef onay maili sizlere gelmediği için üyelik bu adresler ile üye olamaz, şifrenizi isteyemezsiniz.

    Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

    Ücretsiz üye olmak için tıklayın...

Transfer Sonrası Sonuç Bekleyenler

Aysegulllllalas

Üye
Kayıtlı Üye
11 Eylül 2019
288
178
Ah keşke dondurulmuşum olsaydı zaten bi tane 5. Güne kaldı ve donduruldu onu transfer etmislerdi
Yine aynı sürece girmek üzüyo çalışıyorum işim gereği düzensiz bi hayatım var ücretsiz izin alarak transfer oldum şimdi düşünüyorum tekrar nasil yapicam bu süreci diye inanın ki kimseye söylemedim annem eşim ben ama annemin yanında bile kalamadım test negatif olunca o bari beni gorup üzülmesin diye moral icin çok.ama.cok.saolun güzel.yuregine sağlık 35 yaşındaydım biraz kendi haline birakicam artık
Kendim hamile kaldım yazmışım da onun dış gebelikle sonuçlandığını yazmamışım.. yani hiç çocuğum yok.. 😅
 

minel_

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
29 Kasım 2012
910
327
Yaşınız kaç gerçekten ben bu isin bu kadar zor olacağını bilmiyordum ama yumurta toplama günü büyük bi sok yaşamıştık eşimle 59 milyon olan sperm sayısı ( 2 yıl önce) yumurta toplama günü 10 milyon cıktı üzerine dr bidahaki ay transfer dedi o da yetmezmiş gibi 12 yumurtada topland9 ve sadece biri 5. Güne kaldı hadi iyiydi hani ben normal gebelik yaşadığım icin şansım herkese göre çok daha iyiydi ben bu kadar büyük ümitlerle bu işe girmişken şimdi benim yıkımim herkesinkinden 2 kat daha fazla oldu nefes alamıyorum üzüntüden demekki diyorum çok büyük bi sorun var bende yada eşimde
Canım bu işte nerede yaptırdığın da çok önemli belki iyisine denk gelmedin labaratuar çok önemli , nerede yaptırdın
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 08-05-2020

Hamileliğimin 30. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 72 gün kaldı.

Miyelinleşme işlemi sinir hücreleri iletimini hızlandırmaya başladı. Miyelinleşme, sinir hücreleri arasındaki mesajlaşmanın kesintiye uğramaması için sinir hücrelerini hızlandıran ve yalıtımını sağlayan yağlı bir kimyasal madde olan miyelinin sinir hücrelerini kaplamasıdır. Kısaca sinirleri kaplayan ve yağlı bir madde olan miyelin, sinir hücrelerindeki iletimi, hızlı, kolay ve daha verimli hale getirir. Hazımsızlık nedeniyle oluşan baskıyı azaltmak için pozisyon değiştirmeyi ve yatmadan önce yemek yememeği deneyin.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 1400 gr. - Yaklaşık boyu : 39.9 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Yasemintug

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
10 Ekim 2017
145
84
İyi akşamlar kızlar bugün transferim gerçekleşti ultrasonda gördüm koydukları embriyoyu ama oradan çıktıktan sonra heran düşecek birseymis gibi ne yapacağımı şaşırıyorum yatarken duz yatmayı yan yatmayı bile nasıl yapmam gerekiyor diye düşünüyorum birazcık yurusem şuan yanlış yapıyorum diye düşünüyorum napcam beno_O siz nasıl geçirdiniz bu zamanı benim ilk denemem 3.gun embriyosu
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 31-08-2020

Hamileliğimin 14. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 187 gün kaldı.

Bebeğiniz karın bölgesinde soluk alıp verme hareketleri yapıyor. Bu hareketler bebeğinizin akciğerine amniyotik sıvıyı gönderip alır. Bu sıvının varlığının, akciğerlerdeki hava keselerinin düzgün oluşumuna etkisi önemlidir. Bugünlerde muhtemelen meme başı çevresinin (areola) koyulaşması ve areola çapının artması gözlemlenecektir. Bebeğinizin diş yuvaları gelişmeye ve şekillenmeye devam ediyor.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 45 gr. - Yaklaşık boyu : 74 mm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Freee deniz

Üye
Kayıtlı Üye
2 Eylül 2019
211
228
Yaşınız kaç gerçekten ben bu isin bu kadar zor olacağını bilmiyordum ama yumurta toplama günü büyük bi sok yaşamıştık eşimle 59 milyon olan sperm sayısı ( 2 yıl önce) yumurta toplama günü 10 milyon cıktı üzerine dr bidahaki ay transfer dedi o da yetmezmiş gibi 12 yumurtada topland9 ve sadece biri 5. Güne kaldı hadi iyiydi hani ben normal gebelik yaşadığım icin şansım herkese göre çok daha iyiydi ben bu kadar büyük ümitlerle bu işe girmişken şimdi benim yıkımim herkesinkinden 2 kat daha fazla oldu nefes alamıyorum üzüntüden demekki diyorum çok büyük bi sorun var bende yada eşimde
Ah keşke dondurulmuşum olsaydı zaten bi tane 5. Güne kaldı ve donduruldu onu transfer etmislerdi
Yine aynı sürece girmek üzüyo çalışıyorum işim gereği düzensiz bi hayatım var ücretsiz izin alarak transfer oldum şimdi düşünüyorum tekrar nasil yapicam bu süreci diye inanın ki kimseye söylemedim annem eşim ben ama annemin yanında bile kalamadım test negatif olunca o bari beni gorup üzülmesin diye moral icin çok.ama.cok.saolun güzel.yuregine sağlık 35 yaşındaydım biraz kendi haline birakicam artık
Canım yaşım 33. İkinci denememdi. Bende ilk sonucu alınca ara vericem gücüm kalmadı dedim. Eşim illa devam etmek istiyor. Ben gerçekten bu fikri aklımdan çıkarmak istiyorum artık. İlk çocuk olacak bizim zaten daha 1.5 yıllık evliyiz. Stres sıkıntı anlayacağın. Herkesin hamile misin kilo mu aldın sorularından usandım. Eşim gelmiş diyor ki madem başladık sonuç alana kadar devam edeceğiz bu sürece diyor. İlla ki olacak diyor. Erkeklere daha kolay geliyor çünkü. Bizi en iyi biz anlarız burda.
 

Freee deniz

Üye
Kayıtlı Üye
2 Eylül 2019
211
228
Kan testi yaptırmak bile istemiyorum çünkü ben b8 gebelik yaşadım ve nasil belirtiler verdiğini biliyorum umudum bitti resmen 5. Gün embriyosu çıkardı kan da diyorum ki zaten cıkmış bi çok kişinin ki kendi haline bırakmak lazım bazen hayati demekki böyle kabul etmekten başka çare yok ama sindirmek pek kolay olmicak
Sizi çok iyi anlıyorum şu an. Dondurulmuşunuz varmı kaçıncı denemeydi?Bir de yaşınız kaç acaba?
 

minel_

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
29 Kasım 2012
910
327
İyi akşamlar kızlar bugün transferim gerçekleşti ultrasonda gördüm koydukları embriyoyu ama oradan çıktıktan sonra heran düşecek birseymis gibi ne yapacağımı şaşırıyorum yatarken duz yatmayı yan yatmayı bile nasıl yapmam gerekiyor diye düşünüyorum birazcık yurusem şuan yanlış yapıyorum diye düşünüyorum napcam beno_O siz nasıl geçirdiniz bu zamanı benim ilk denemem 3.gun embriyosu
Canım transferin hayırlı olsun,
Öyle düşecek korkusuyla kendini strese sokma korkma bi şey olmaz . Doktorum demişti biz Rahmi açıp yerleştirip bırakıyoruz asla düşmez hemen ayağa kalkıp eve gidebilirsin demişti .
İdrar yapsan da bi şey olmaz demişti .ben eve 1 saat ayakta trende gitmiştim düşün transfer sonrası . Çok şükür tuttu yani tutacağı varsa zaten tutuyor hiç bi şey düşünme dua et gerisi Allah’a kalmış .
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 08-05-2020

Hamileliğimin 30. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 72 gün kaldı.

Miyelinleşme işlemi sinir hücreleri iletimini hızlandırmaya başladı. Miyelinleşme, sinir hücreleri arasındaki mesajlaşmanın kesintiye uğramaması için sinir hücrelerini hızlandıran ve yalıtımını sağlayan yağlı bir kimyasal madde olan miyelinin sinir hücrelerini kaplamasıdır. Kısaca sinirleri kaplayan ve yağlı bir madde olan miyelin, sinir hücrelerindeki iletimi, hızlı, kolay ve daha verimli hale getirir. Hazımsızlık nedeniyle oluşan baskıyı azaltmak için pozisyon değiştirmeyi ve yatmadan önce yemek yememeği deneyin.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 1400 gr. - Yaklaşık boyu : 39.9 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Yasemintug

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
10 Ekim 2017
145
84
Canım transferin hayırlı olsun,
Öyle düşecek korkusuyla kendini strese sokma korkma bi şey olmaz . Doktorum demişti biz Rahmi açıp yerleştirip bırakıyoruz asla düşmez hemen ayağa kalkıp eve gidebilirsin demişti .
İdrar yapsan da bi şey olmaz demişti .ben eve 1 saat ayakta trende gitmiştim düşün transfer sonrası . Çok şükür tuttu yani tutacağı varsa zaten tutuyor hiç bi şey düşünme dua et gerisi Allah’a kalmış .
Allah sağ salim kucağınıza da aldırsın insallah evet kendimi rahatlatmam lazim sanirim
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 31-08-2020

Hamileliğimin 14. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 187 gün kaldı.

Bebeğiniz karın bölgesinde soluk alıp verme hareketleri yapıyor. Bu hareketler bebeğinizin akciğerine amniyotik sıvıyı gönderip alır. Bu sıvının varlığının, akciğerlerdeki hava keselerinin düzgün oluşumuna etkisi önemlidir. Bugünlerde muhtemelen meme başı çevresinin (areola) koyulaşması ve areola çapının artması gözlemlenecektir. Bebeğinizin diş yuvaları gelişmeye ve şekillenmeye devam ediyor.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 45 gr. - Yaklaşık boyu : 74 mm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Bernaistanbul

❤️🌿
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
17 Kasım 2015
967
592
Canım yaşım 33. İkinci denememdi. Bende ilk sonucu alınca ara vericem gücüm kalmadı dedim. Eşim illa devam etmek istiyor. Ben gerçekten bu fikri aklımdan çıkarmak istiyorum artık. İlk çocuk olacak bizim zaten daha 1.5 yıllık evliyiz. Stres sıkıntı anlayacağın. Herkesin hamile misin kilo mu aldın sorularından usandım. Eşim gelmiş diyor ki madem başladık sonuç alana kadar devam edeceğiz bu sürece diyor. İlla ki olacak diyor. Erkeklere daha kolay geliyor çünkü. Bizi en iyi biz anlarız burda.
Maddi olarak yapabiliyorsaniz ara vermeyin bencede
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 31-07-2020

Hamileliğimin 18. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 156 gün kaldı.

Önümzüdeki iki gün içinde kulaklar nihayi konumuna gelecektir. Bu haftadan itibaren kalbiniz hamileliğinizi desteklemek için %40-50 daha fazla çalışacaktır. Genellikle bu fazla iş yükü sorun teşkil etmez. Sağlıklı bir kalp artan bu ihtiyaç ile baş edebilir. Annelerde karnın iki yanında olan ligament ağrıları olabilir.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 210 gr. - Yaklaşık boyu : 14.2 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Bernaistanbul

❤️🌿
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
17 Kasım 2015
967
592
Kızlar tüp bebek denedik malesef olumsuz oldu rahim duvarında tembelik var dedi doktor başka bir doktor da rahim duvarın ince demişti bunun için bildiğiniz bir ilaç veya besin var mı kafam çok karışık
Ulun Uluğ ya git. Istanbul'da profesör bu konuda çok iyi
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 31-07-2020

Hamileliğimin 18. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 156 gün kaldı.

Önümzüdeki iki gün içinde kulaklar nihayi konumuna gelecektir. Bu haftadan itibaren kalbiniz hamileliğinizi desteklemek için %40-50 daha fazla çalışacaktır. Genellikle bu fazla iş yükü sorun teşkil etmez. Sağlıklı bir kalp artan bu ihtiyaç ile baş edebilir. Annelerde karnın iki yanında olan ligament ağrıları olabilir.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 210 gr. - Yaklaşık boyu : 14.2 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Yukarı Alt