Transferden sonra grip...

nanim

Üye
Kayıtlı Üye
5 Ağustos 2019
491
783
Merhaba Kızlar daha öncede farklı bir kaç konum var tüp bebek sürecini anlattığım ama şuan ki konu farklı...
Bugün transfer gününü saymazsak 7. Gün. 3.gün embriyosu ve taze transfer. İlk deneme. Benim yaş 23 eşim 29. Eşimde sperm kalitesi ve sayı az olduğundan tedaviye başladık. İlk günden beri akıntı ve ara ara bel ağrım var. Ne lekelenme yaşadım ne başka bişey. Transferin 3. Gününden beri gribim... şuan da yeni başlayan kasık ağrılarım var. Gittikçe umudumu kaybediyorum. Grip oldum zaten çok fena yeni yeni geçiyor ama hala burnum tıkalı öksürüyorum. Hiç bir belirti yok. Olanlar da galiba ilaçtan... çok korkuyorum nolur bişeyler söyleyin. Kimsenin moralini bozmamak için evde bişey demiyorum. Herkes çok ümitli :KK43:
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 31-07-2020

Hamileliğimin 37. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 24 gün kaldı.

Bebeğiniz artık otomatik bir şekilde ışık kaynağına doğru dönüyor. Yönelme tepkisi olarak adlandırılan bu refleks bebeğinizin bulunduğu ortamın daha fazla farkına varması konusundaki pratik çalışması, egzersizdir. Kan hacmindeki artışa rağmen sağlıklı bir hamilelik sürecinde kan basıncında ölçülen çok küçük bir artış olur.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2850 gr. - Yaklaşık boyu : 48.6 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın



Ilaymilya

#canım bebeğim #cansızım#özledim #06/11/2018😔😔
Kayıtlı Üye
2 Aralık 2015
3.079
12.456
Stres yapma umutsuz olma transferin ertesi günü içim dışıma çıkana kadar kusup 3günde kabız olup ıkınıp 5gün şiddetli grip geçirip pozitif gördüm olacağı varsa Rabbım ol dediyse önüne hiçbir şey geçmez Rabbım emeğinin karşılığını boş bırakmasın inşallah 🙏😘
 

nanim

Üye
Kayıtlı Üye
5 Ağustos 2019
491
783
Stres yapma umutsuz olma transferin ertesi günü içim dışıma çıkana kadar kusup 3günde kabız olup ıkınıp 5gün şiddetli grip geçirip pozitif gördüm olacağı varsa Rabbım ol dediyse önüne hiçbir şey geçmez Rabbım emeğinin karşılığını boş bırakmasın inşallah 🙏😘
Ay Allahım ne güzel konuştunuz. Çok sağolun. İnşallah Allah isteyen herkese nasip eder. İlk başlarda çok ümitliydim ama test günü yaklaştıkça korkuyorum. Negatif kelimesini okuduğum anı hayal edip çok üzülüyorum. :KK43:
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 31-07-2020

Hamileliğimin 37. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 24 gün kaldı.

Bebeğiniz artık otomatik bir şekilde ışık kaynağına doğru dönüyor. Yönelme tepkisi olarak adlandırılan bu refleks bebeğinizin bulunduğu ortamın daha fazla farkına varması konusundaki pratik çalışması, egzersizdir. Kan hacmindeki artışa rağmen sağlıklı bir hamilelik sürecinde kan basıncında ölçülen çok küçük bir artış olur.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2850 gr. - Yaklaşık boyu : 48.6 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Ilaymilya

#canım bebeğim #cansızım#özledim #06/11/2018😔😔
Kayıtlı Üye
2 Aralık 2015
3.079
12.456
Ay Allahım ne güzel konuştunuz. Çok sağolun. İnşallah Allah isteyen herkese nasip eder. İlk başlarda çok ümitliydim ama test günü yaklaştıkça korkuyorum. Negatif kelimesini okuduğum anı hayal edip çok üzülüyorum. :KK43:
Kötü düşünme anı yaşa 🤗🤗🤗umarım seninledir minnoşun test günün ne zaman
 


nanim

Üye
Kayıtlı Üye
5 Ağustos 2019
491
783

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 31-07-2020

Hamileliğimin 37. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 24 gün kaldı.

Bebeğiniz artık otomatik bir şekilde ışık kaynağına doğru dönüyor. Yönelme tepkisi olarak adlandırılan bu refleks bebeğinizin bulunduğu ortamın daha fazla farkına varması konusundaki pratik çalışması, egzersizdir. Kan hacmindeki artışa rağmen sağlıklı bir hamilelik sürecinde kan basıncında ölçülen çok küçük bir artış olur.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2850 gr. - Yaklaşık boyu : 48.6 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Minnaklarim

💞 💞
Kayıtlı Üye
29 Ekim 2019
3.877
5.262
Merhaba Kızlar daha öncede farklı bir kaç konum var tüp bebek sürecini anlattığım ama şuan ki konu farklı...
Bugün transfer gününü saymazsak 7. Gün. 3.gün embriyosu ve taze transfer. İlk deneme. Benim yaş 23 eşim 29. Eşimde sperm kalitesi ve sayı az olduğundan tedaviye başladık. İlk günden beri akıntı ve ara ara bel ağrım var. Ne lekelenme yaşadım ne başka bişey. Transferin 3. Gününden beri gribim... şuan da yeni başlayan kasık ağrılarım var. Gittikçe umudumu kaybediyorum. Grip oldum zaten çok fena yeni yeni geçiyor ama hala burnum tıkalı öksürüyorum. Hiç bir belirti yok. Olanlar da galiba ilaçtan... çok korkuyorum nolur bişeyler söyleyin. Kimsenin moralini bozmamak için evde bişey demiyorum. Herkes çok ümitli :KK43:
Canım olacağı varsa oluyor. Bizzat yaşadım. 4. Gün uzun yola çıktım yolda sinir krizi geçirdim. Üstüne ertesi gün okula gittim sonucu alana kadar 2 kat merdiven inip çıktım her teneffüs üstüne düşme tehlikesi geçirdim. İlk iki tedavimde yerinden kalmayan ben üçüncü de olmayan aksilik kalmadı. İlk ikisi negatif üçüncü pozitif 🙂 içini rahat tut doktorum ilk iki gün tuttu tuttu yoksa ne yapsan boş demişti.
 


nanim

Üye
Kayıtlı Üye
5 Ağustos 2019
491
783

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 31-07-2020

Hamileliğimin 37. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 24 gün kaldı.

Bebeğiniz artık otomatik bir şekilde ışık kaynağına doğru dönüyor. Yönelme tepkisi olarak adlandırılan bu refleks bebeğinizin bulunduğu ortamın daha fazla farkına varması konusundaki pratik çalışması, egzersizdir. Kan hacmindeki artışa rağmen sağlıklı bir hamilelik sürecinde kan basıncında ölçülen çok küçük bir artış olur.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2850 gr. - Yaklaşık boyu : 48.6 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Gebelikaski

Günler geçiyor..
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Mart 2019
2.060
2.535
Evet canım çok şükür tuttu Cuma günü doktora gidicem kontrolüm var inşallah keseyi görürüm :)
Ay canım hayirlsi olsn allah kucagna almayi nasip etsn:) transferime 1 ay kaldi hep yattinmi evde nasl gecti transfr sonrasi anlatrmisn biraz
 

nanim

Üye
Kayıtlı Üye
5 Ağustos 2019
491
783
Ay canım hayirlsi olsn allah kucagna almayi nasip etsn:) transferime 1 ay kaldi hep yattinmi evde nasl gecti transfr sonrasi anlatrmisn biraz
Aminnnn canım benim daha güzelleri senin olsun inşallah ❤
Ben ilk 2 gün hep yattım yemeğim önüme geldi (babaannemi çağırdım bunun için sağolsun) hiçbir şey yapmadım. Her gün 1 dilim ananas yedim. İki gün yattıktan sonra sıkı giyinip dışarı çıktım 20 dakika yürüyüş yaptım. Ağır hiçbir şey kaldırmadım; sürahi, caydanlık vs eğilip hiç bir şey yapmadım kesinlikle uzanmadım. Ufak tefek oyalanmak için kendimi yormadan yemek yaptım, 1000lik puzzle yaptım, el işi yaptım. Düşünmemeye çalıştım. Dua ettim bol bol. Ve her dakika su içtim. Transfere giderken duş almıştım zaten o yüzden transferden 4 gün sonra duşa girdim hastaneden de uyarılmıştım oturarak ve kaynar suyla duş almayın ertesi gün yapabilirsiniz diye ama ben garantiye almak için 4 gün bekledim ılık suyla ve ayakta çok kısa duş aldım. Çok şükür pozitifi gördüm. Size de nasip etsin Allah.
İnşallah sonuç istediğiniz gibi olur, Allah kucaklarımızı boş bırakmasın ❤
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 31-07-2020

Hamileliğimin 37. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 24 gün kaldı.

Bebeğiniz artık otomatik bir şekilde ışık kaynağına doğru dönüyor. Yönelme tepkisi olarak adlandırılan bu refleks bebeğinizin bulunduğu ortamın daha fazla farkına varması konusundaki pratik çalışması, egzersizdir. Kan hacmindeki artışa rağmen sağlıklı bir hamilelik sürecinde kan basıncında ölçülen çok küçük bir artış olur.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2850 gr. - Yaklaşık boyu : 48.6 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın



Gebelikaski

Günler geçiyor..
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Mart 2019
2.060
2.535
Aminnnn canım benim daha güzelleri senin olsun inşallah ❤
Ben ilk 2 gün hep yattım yemeğim önüme geldi (babaannemi çağırdım bunun için sağolsun) hiçbir şey yapmadım. Her gün 1 dilim ananas yedim. İki gün yattıktan sonra sıkı giyinip dışarı çıktım 20 dakika yürüyüş yaptım. Ağır hiçbir şey kaldırmadım; sürahi, caydanlık vs eğilip hiç bir şey yapmadım kesinlikle uzanmadım. Ufak tefek oyalanmak için kendimi yormadan yemek yaptım, 1000lik puzzle yaptım, el işi yaptım. Düşünmemeye çalıştım. Dua ettim bol bol. Ve her dakika su içtim. Transfere giderken duş almıştım zaten o yüzden transferden 4 gün sonra duşa girdim hastaneden de uyarılmıştım oturarak ve kaynar suyla duş almayın ertesi gün yapabilirsiniz diye ama ben garantiye almak için 4 gün bekledim ılık suyla ve ayakta çok kısa duş aldım. Çok şükür pozitifi gördüm. Size de nasip etsin Allah.
İnşallah sonuç istediğiniz gibi olur, Allah kucaklarımızı boş bırakmasın ❤
1.Peki şunu merak ediyorum evin icinde yarım saat aralıklarla dolasmalıyım oksijen gelsin rahime diye. Insan tuvalete bile zor gider korkudan. 2.grip olmustnuz galiba bende cok hapsuruyrum ve karin bölgemi cok kasıyorum sizdede hapsurma falan oldumu :)
3.uzanmadan kastınız ayaklarm yataga düzmü yatiym yoksa hep kıvrık yada altina yastik koyarakmı. Neyse ben susym gttikce sorularim sacmalisiyo:) bu arada tesekkür ederm bilgleriniz icin
 

nanim

Üye
Kayıtlı Üye
5 Ağustos 2019
491
783
1.Peki şunu merak ediyorum evin icinde yarım saat aralıklarla dolasmalıyım oksijen gelsin rahime diye. Insan tuvalete bile zor gider korkudan. 2.grip olmustnuz galiba bende cok hapsuruyrum ve karin bölgemi cok kasıyorum sizdede hapsurma falan oldumu :)
3.uzanmadan kastınız ayaklarm yataga düzmü yatiym yoksa hep kıvrık yada altina yastik koyarakmı. Neyse ben susym gttikce sorularim sacmalisiyo:) bu arada tesekkür ederm bilgleriniz icin
Valla canım burda yazanlar var yok ben herşeyi yaptım,temizlik yaptım sunu yaptım bunu yaptım diyenler var ama o şans eseri. Ben ilk iki gün tuvalet ve yemek dışında kıpırdamadım.
Ben bildiğin grip oldum canım hapsuruk öksürük burun tıkanıklığı haksızlık hepsi vardı sadece ateş yoktu.
Yatış pozisyonuna gelince nasıl rahat edersem öyle yattım ayaklarımı filan kaldırmadım.
Ne sormak istiyorsan sor canım insan ben yapacagını şaşırıp bildiklerini bile unutuyor valla. Nasıl ihtimali arttırırım diye düşünüp duruyor. İnşallah sana da nasip olur canım benim ❤❤❤
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 31-07-2020

Hamileliğimin 37. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 24 gün kaldı.

Bebeğiniz artık otomatik bir şekilde ışık kaynağına doğru dönüyor. Yönelme tepkisi olarak adlandırılan bu refleks bebeğinizin bulunduğu ortamın daha fazla farkına varması konusundaki pratik çalışması, egzersizdir. Kan hacmindeki artışa rağmen sağlıklı bir hamilelik sürecinde kan basıncında ölçülen çok küçük bir artış olur.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2850 gr. - Yaklaşık boyu : 48.6 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Gebelikaski

Günler geçiyor..
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Mart 2019
2.060
2.535
Valla canım burda yazanlar var yok ben herşeyi yaptım,temizlik yaptım sunu yaptım bunu yaptım diyenler var ama o şans eseri. Ben ilk iki gün tuvalet ve yemek dışında kıpırdamadım.
Ben bildiğin grip oldum canım hapsuruk öksürük burun tıkanıklığı haksızlık hepsi vardı sadece ateş yoktu.
Yatış pozisyonuna gelince nasıl rahat edersem öyle yattım ayaklarımı filan kaldırmadım.
Ne sormak istiyorsan sor canım insan ben yapacagını şaşırıp bildiklerini bile unutuyor valla. Nasıl ihtimali arttırırım diye düşünüp duruyor. İnşallah sana da nasip olur canım benim ❤❤❤
Insallah canım benim sagol. Dondurulmusmu, tazemiydi seninki
 


nanim

Üye
Kayıtlı Üye
5 Ağustos 2019
491
783

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 31-07-2020

Hamileliğimin 37. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 24 gün kaldı.

Bebeğiniz artık otomatik bir şekilde ışık kaynağına doğru dönüyor. Yönelme tepkisi olarak adlandırılan bu refleks bebeğinizin bulunduğu ortamın daha fazla farkına varması konusundaki pratik çalışması, egzersizdir. Kan hacmindeki artışa rağmen sağlıklı bir hamilelik sürecinde kan basıncında ölçülen çok küçük bir artış olur.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2850 gr. - Yaklaşık boyu : 48.6 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Bernaistanbul

❤️🌿
ÜZGÜN
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
17 Kasım 2015
1.082
654
30
Arkadaslar beta kaç çıkmıştı 12ci günü sizlerin
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 31-07-2020

Hamileliğimin 37. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 24 gün kaldı.

Bebeğiniz artık otomatik bir şekilde ışık kaynağına doğru dönüyor. Yönelme tepkisi olarak adlandırılan bu refleks bebeğinizin bulunduğu ortamın daha fazla farkına varması konusundaki pratik çalışması, egzersizdir. Kan hacmindeki artışa rağmen sağlıklı bir hamilelik sürecinde kan basıncında ölçülen çok küçük bir artış olur.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2850 gr. - Yaklaşık boyu : 48.6 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

nanim

Üye
Kayıtlı Üye
5 Ağustos 2019
491
783

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 31-07-2020

Hamileliğimin 37. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 24 gün kaldı.

Bebeğiniz artık otomatik bir şekilde ışık kaynağına doğru dönüyor. Yönelme tepkisi olarak adlandırılan bu refleks bebeğinizin bulunduğu ortamın daha fazla farkına varması konusundaki pratik çalışması, egzersizdir. Kan hacmindeki artışa rağmen sağlıklı bir hamilelik sürecinde kan basıncında ölçülen çok küçük bir artış olur.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2850 gr. - Yaklaşık boyu : 48.6 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

crosword

Guru
Kayıtlı Üye
26 Aralık 2009
628
165
Ay Allahım ne güzel konuştunuz. Çok sağolun. İnşallah Allah isteyen herkese nasip eder. İlk başlarda çok ümitliydim ama test günü yaklaştıkça korkuyorum. Negatif kelimesini okuduğum anı hayal edip çok üzülüyorum. :KK43:
Ne guzel hamilesiniz gogus hassasiyeti olmusmuydu benimde 6.gunum tze transfer hiç yok
 

nanim

Üye
Kayıtlı Üye
5 Ağustos 2019
491
783
Ne guzel hamilesiniz gogus hassasiyeti olmusmuydu benimde 6.gunum tze transfer hiç yok
Canım ben 8. Güne kadar hiç bişey hissetmedim sadece grip oldum. 8 gün sol kasıgımda bıçak batırılmış gibi bi his oldu. Bi de ara sıra belim ağrıyıp geçiyordu o kadar. 9. Gün test yaptığımda hcg 29’du :) darısı basına :)
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 31-07-2020

Hamileliğimin 37. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 24 gün kaldı.

Bebeğiniz artık otomatik bir şekilde ışık kaynağına doğru dönüyor. Yönelme tepkisi olarak adlandırılan bu refleks bebeğinizin bulunduğu ortamın daha fazla farkına varması konusundaki pratik çalışması, egzersizdir. Kan hacmindeki artışa rağmen sağlıklı bir hamilelik sürecinde kan basıncında ölçülen çok küçük bir artış olur.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2850 gr. - Yaklaşık boyu : 48.6 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

crosword

Guru
Kayıtlı Üye
26 Aralık 2009
628
165
Canım ben 8. Güne kadar hiç bişey hissetmedim sadece grip oldum. 8 gün sol kasıgımda bıçak batırılmış gibi bi his oldu. Bi de ara sıra belim ağrıyıp geçiyordu o kadar. 9. Gün test yaptığımda hcg 29’du :) darısı basına :)
İnşaallah ya cok umutsuzum
 


Yukarı Alt