Trendyol hakkında:(

mercimek

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
17 Mart 2012
Mesajlar
4
Emoji Skoru
0
trendyoldan alışveriş yaparım ama 1 kere geç ürün geldi, 1 kere yanlış.. ve bu son olan olay bardağı taşırdı!
ürünü aldım 90tl ye 190dan düşmüş sözde. geldi ve ambalajının üstündeki etiket 80tl diyor!
neye inanmalıyız. bu üründen alan yüzlerce kişi kandırıldı ve mağdur !

TRENDYOL KANDIRIR !
 

Feronia

İyi ki varsın :)
ÜZGÜN
Pro Üye
Katılım
16 Ekim 2007
Mesajlar
6.807
Emoji Skoru
47
İyide zaten bi ürün alırken o markanın ürünlerinin gerçek fiyatlarını aratmıyormusunuz netten?
Öyle çok indirim görüpte atlarsanız böyle kazıklanırsınız...
Zira bazı butikleri görüyorum burda da var aynı marka ama sitede 100 lü 90 lı fiyatlardan bahsediyor sözde çok indirim varmış gibi birde 20 li 30 lu 40 lı fiyat koyuyorlar.
Bilmeyende atlıyor tabiki açın gözünüzü biraz araştırın bunu her site yapıyor maalesef...
 

MASLOW

Tribal enfeksiyon
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ocak 2013
Mesajlar
2.270
Emoji Skoru
797
trendyoldan bir yıldır sipariş veyiroum,son 4 aya kadar sorun yoktu ama bir sipariş verdim ve 2 kazaktan sadece birini gönderdiler.diğeri stoklarda tükendiği gerekçesiyle gnderilmedi.Sonra o kazakla aynı renkte bir başka kazak için sipariş verdim.Yine aynı siparişte istediğim 2 kazaktan sadece biri geldi.Dİğeri gelmedi.Bir süre sonra yine aynı markanın mağazası açıldı ve baktım aynı kazak :KK43: şimdi yine aynı kazağı sipariş ettim ama sipariş vereli 17 gün oldu,halen kargoya bile verilmedi.Ürün madem stoklarda tükenmişti,nasıl tekrar satışa sunuldu değil mi?Bir de kazaklardan birini göndermiyosan siparişi kargoya vermeden önce bildir,belki vazgeçicem.Şikayetimi onlara da ilettim.Standart mesaj dönüp duruyolar ama bu sefer de aynı durum olucaksa siparişi hiç göndermemelerini,ücreti de iade etmelerini ilettim.Bilginiz olsun.Böyle bir durum yaşayanlar varsa hakkınızı arayın kızlar
 

MASLOW

Tribal enfeksiyon
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ocak 2013
Mesajlar
2.270
Emoji Skoru
797
İyide zaten bi ürün alırken o markanın ürünlerinin gerçek fiyatlarını aratmıyormusunuz netten?
Öyle çok indirim görüpte atlarsanız böyle kazıklanırsınız...
Zira bazı butikleri görüyorum burda da var aynı marka ama sitede 100 lü 90 lı fiyatlardan bahsediyor sözde çok indirim varmış gibi birde 20 li 30 lu 40 lı fiyat koyuyorlar.
Bilmeyende atlıyor tabiki açın gözünüzü biraz araştırın bunu her site yapıyor maalesef...
çok doğrusun,araştırmak gerek ancak şu da var ki zaten çoğumuz denemeden,dokunmadan o ürünü almayı vakit kazandırdığı için tercih ediyoruz.Bir de ürünü nette,orda burda araştırdıktan sonra gezerim avmleri,mağazaları ürünü üzerime deneyerek,asıl rengini,dokusunu canlı canlı görerek alırım.trendyol olsun diğer siteler olsun biraz da hayatımızı kolaylaştırmak için var.
 

MASLOW

Tribal enfeksiyon
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ocak 2013
Mesajlar
2.270
Emoji Skoru
797
çok doğrusun,araştırmak gerek ancak şu da var ki zaten çoğumuz denemeden,dokunmadan o ürünü almayı vakit kazandırdığı için tercih ediyoruz.bir de ürünü nette,orda burda araştırdıktan sonra gezerim avmleri,mağazaları ürünü üzerime deneyerek,asıl rengini,dokusunu canlı canlı görerek alırım.trendyol olsun diğer siteler olsun biraz da hayatımızı kolaylaştırmak için var.
kızlar,o kadak yine gelmedi,stoklarında kalmamış,resmen yalan söylüyolar,resmen dolandırıcılık bi nevi...karşılığında hediye çeki vermişler ama ne fayda.olmayan ürünü mağazada sergilemeleri,sonra da stoklarda kalmad deip göndermemeleri,sonra tekrar satışa sunup,tekrar göndermemeleri.hediye çekini kullanıp kapatıcam hesabımı
 

yasemin9

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
15 Ağustos 2012
Mesajlar
19
Emoji Skoru
1
sabah yeni butikleri görmek için trendyola girdiğimde karşıma bi pencere çıktı. Yeni sürümüzü denemek ister misiniz gibisinden. Kabul ettim ve baya da beğendim ben yeni tasarımı. Yeni markalar da kampanyalar da çok daha derli toplu gözüküyor. Aydınlık bi arka plan yapmışlar, göz yormuyor. hem diğer sitelerinkinden de belirgin şekilde farklı olmuş. bu cesaretleri hoşuma gitti :KK70:, valla ellerine sağlık. siz de bir bakın görün yeni tasarımı kızlar :)
 

bysermumus

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
11 Nisan 2016
Mesajlar
1
Emoji Skoru
0
Yaş
31
Arkadaşlar bazen ürünlerin gelmesinde sıkıntı olabiliyor ama bu trendyoldan kaynaklı bir şey değil tedarikçi firmalarda ürün kalmadığından gönderim süresi uzun sürebiliyor.Bu arada bir site keşfettim ve çok kaliteli ürünleri ve çok güzel ilgileniyorlar üstelik kapıda ödeme sistemide mevcut firmanın adı ellagaragesale
 

atakulok

İnsanları değil ; hayvanları sevin !
Kayıtlı Üye
Katılım
15 Haziran 2016
Mesajlar
50
Emoji Skoru
25
trendyol soho ayakkabıdan sipariş vermiştim zaten geç geldi ve beden tablosuna göre aldığım ayakkabı 3 cm eksik geldi ve haliyle ayağıma olmadı dediğim markadan alırken dikkat edin sonra iade vs ile uğraşmayın :KK43:
 

comnenos

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
18 Ocak 2017
Mesajlar
14
Emoji Skoru
0
Yaş
36
İki hafta önce Trendyol'dan First Mobilyanın duvara asmak için olan takı dolabından aldım. Takı dolabı direk kendi ölçülerinde koli içine koyulmuş. etrafınısaran hiçbir koruma altına alınmamış. Kutuyu açınca şok geçirdim. Sadece bildiğiniz mutfalta kullanılan o şeffaf streç film ile bir kez sarılmış. Tam streçi çıkarıyordum kibir köşesinde hasarı gördüm. Hemen streçi açmadan diğer köşelerine baktım. Üç köşesi de ciddi hasarlı idi. Hemen iade talebinde bulunup Trendyol müşteri hizmetlerini aradım. bana kargo firmasından tutanak alıp fotoğrafları ile birlikte görsel bölümlerine mail atmamı söylediler. Ürünü getiren Horoj lojistik atlı firmayı aradım. Onla bana hiçbir durumda hiçkimseye tutanak vermek gibi bir işlemleri olmadığını söyledi. Hemen trendyol müşteri hizmetlerini arayı durumu söyledim. o zaman fotolarını gönderin dediler. gönderdim ve ellerine ulaştığına dair müşteri hizmetlerinden teyit aldım. mail ile dönüleceği söylendi. günlerce dafalarca mail, yazışma ve telefon trafiği yaşadım. ben sonuna kadar takip ettim yoksa dönüş yapmıyorlardı.aradan iki hafta geçti yine dönüş yok. bu sorunlar için sadece canlı destek dedikleri yazışma sisteminde temsilci ile yazışabiliyorsunuz. tekrar oradan yazdım. ve bana aynalı olarak satın aldığım ürünü tutanak olmadığı için aynasız olarak değişim yaabilecekleri şeklinde dönüş yaıldığını söylediler. horoj lojistik tutanak vermiyor. mobilya firması tutanak yok diye aynasız ürün ile değişim olabileceğini söylüyor. trend yol ise biz sadece aracıyız deyi sorumluluk almıyor sadece firma ile aradaki yazma görevi yaıyor ve kırık gönderilen ürün için trendyolda ikinci kez aram ödenmiyor. sadece kendi markaları olan kıyafetlerde sorunsuz iade oluyor. asla başka bir şley almayın. be elimdeki tüm yazışma ve fotolarla tüketici haklarına başvuracağım. sonucunu da yazarım
 

papatyabuketi

İyi çocukolursan belki Şirinleribile görebilirsin
Kayıtlı Üye
Katılım
18 Kasım 2014
Mesajlar
1.538
Emoji Skoru
870
İki hafta önce Trendyol'dan First Mobilyanın duvara asmak için olan takı dolabından aldım. Takı dolabı direk kendi ölçülerinde koli içine koyulmuş. etrafınısaran hiçbir koruma altına alınmamış. Kutuyu açınca şok geçirdim. Sadece bildiğiniz mutfalta kullanılan o şeffaf streç film ile bir kez sarılmış. Tam streçi çıkarıyordum kibir köşesinde hasarı gördüm. Hemen streçi açmadan diğer köşelerine baktım. Üç köşesi de ciddi hasarlı idi. Hemen iade talebinde bulunup Trendyol müşteri hizmetlerini aradım. bana kargo firmasından tutanak alıp fotoğrafları ile birlikte görsel bölümlerine mail atmamı söylediler. Ürünü getiren Horoj lojistik atlı firmayı aradım. Onla bana hiçbir durumda hiçkimseye tutanak vermek gibi bir işlemleri olmadığını söyledi. Hemen trendyol müşteri hizmetlerini arayı durumu söyledim. o zaman fotolarını gönderin dediler. gönderdim ve ellerine ulaştığına dair müşteri hizmetlerinden teyit aldım. mail ile dönüleceği söylendi. günlerce dafalarca mail, yazışma ve telefon trafiği yaşadım. ben sonuna kadar takip ettim yoksa dönüş yapmıyorlardı.aradan iki hafta geçti yine dönüş yok. bu sorunlar için sadece canlı destek dedikleri yazışma sisteminde temsilci ile yazışabiliyorsunuz. tekrar oradan yazdım. ve bana aynalı olarak satın aldığım ürünü tutanak olmadığı için aynasız olarak değişim yaabilecekleri şeklinde dönüş yaıldığını söylediler. horoj lojistik tutanak vermiyor. mobilya firması tutanak yok diye aynasız ürün ile değişim olabileceğini söylüyor. trend yol ise biz sadece aracıyız deyi sorumluluk almıyor sadece firma ile aradaki yazma görevi yaıyor ve kırık gönderilen ürün için trendyolda ikinci kez aram ödenmiyor. sadece kendi markaları olan kıyafetlerde sorunsuz iade oluyor. asla başka bir şley almayın. be elimdeki tüm yazışma ve fotolarla tüketici haklarına başvuracağım. sonucunu da yazarım
Bu kadar uğraşmayıp direk iade olarak geri gönderseydiniz. İade nedeni olarakta ürünün kırık gelmesini gösterirdiniz, öyle daha rahat oluyor.
 

Yukarı Alt