Tüp bebek kanda pozitifi görüp kese ve kalp atışı için bekleyenler

Rainbow66

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
30 Mayıs 2019
1.313
1.694
Öyle yaptım hiç kalkmadan yatıyorum sizinde kanamanız vardı dimi nasıl bebekleriniz?
Benim en baştan beri çok çok az kahverengi lekelenme oluyor ama çok az .... geçen yıl çok büyük bir kanama geçirmiştim(hatta 1 degil 3 defa-sonuncusu aşırı fazlaydı ona rağmen düşmemişti 2 hafta sonrasında geri kaldığını söylediler ve sonunda ilaçla düşürmüştüm)-aslında kanama geçirip çok sağlıklı gebelik geçiren de oluyor kanama geçirmeyip bir bulgu olmadan kaybeden de .... Fairytale2 Fairytale2 dedigi gibi ne yazık ki matematiği yok bu işin :KK43:(((( yani kontrol edilebilir bir süreç degil :KK43: %50-50:KK43: ....
bu seferinde dediğim gibi lekeler vardı geçen Cumartesi tek seferlik bordo şeklinde bir peçete kadar oldu , Salı günü gittiğimde ikisinin de kalp atışını gördü ama biri daha geride .... son 2 gündür karnım agrıyor ama farklı bir agrı.... bugün ilk defa bütün gün dışarıdaydım (oturdum ama) bunu yapmam gerekiyordu çünkü Salı kontrol sonrası işe dönmeyi düşünüyordum ; kendimi denemem gerekiyordu ama cesaretim kırıldı çünkü lekelenme arttı biraz karın agrısı da (bir sıkıntı olmasın diye bütün gebelik yatmam mı gerekiyor anlamadım :KK43:() .... Salı’yı bekliyorum yine .... Salı 8+1 olacak ....
 

H M

Guru
Pro Üye
22 Ağustos 2015
16.502
43.219
Benim en baştan beri çok çok az kahverengi lekelenme oluyor ama çok az .... geçen yıl çok büyük bir kanama geçirmiştim(hatta 1 degil 3 defa-sonuncusu aşırı fazlaydı ona rağmen düşmemişti 2 hafta sonrasında geri kaldığını söylediler ve sonunda ilaçla düşürmüştüm)-aslında kanama geçirip çok sağlıklı gebelik geçiren de oluyor kanama geçirmeyip bir bulgu olmadan kaybeden de .... Fairytale2 Fairytale2 dedigi gibi ne yazık ki matematiği yok bu işin :KK43:(((( yani kontrol edilebilir bir süreç degil :KK43: %50-50:KK43: ....
bu seferinde dediğim gibi lekeler vardı geçen Cumartesi tek seferlik bordo şeklinde bir peçete kadar oldu , Salı günü gittiğimde ikisinin de kalp atışını gördü ama biri daha geride .... son 2 gündür karnım agrıyor ama farklı bir agrı.... bugün ilk defa bütün gün dışarıdaydım (oturdum ama) bunu yapmam gerekiyordu çünkü Salı kontrol sonrası işe dönmeyi düşünüyordum ; kendimi denemem gerekiyordu ama cesaretim kırıldı çünkü lekelenme arttı biraz karın agrısı da (bir sıkıntı olmasın diye bütün gebelik yatmam mı gerekiyor anlamadım :KK43:() .... Salı’yı bekliyorum yine .... Salı 8+1 olacak ....
Herkesin sureci farkli..
Senin kanama alanlarin olduğunu doktorun belirtmiş. Bu durumda neler yapilir nasil onlem alinir doktorun belirtmiştir.
En kisa surede gecer insallah.
 

ys_pasa

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Nisan 2016
256
149
31
Benim en baştan beri çok çok az kahverengi lekelenme oluyor ama çok az .... geçen yıl çok büyük bir kanama geçirmiştim(hatta 1 degil 3 defa-sonuncusu aşırı fazlaydı ona rağmen düşmemişti 2 hafta sonrasında geri kaldığını söylediler ve sonunda ilaçla düşürmüştüm)-aslında kanama geçirip çok sağlıklı gebelik geçiren de oluyor kanama geçirmeyip bir bulgu olmadan kaybeden de .... Fairytale2 Fairytale2 dedigi gibi ne yazık ki matematiği yok bu işin :KK43:(((( yani kontrol edilebilir bir süreç degil :KK43: %50-50:KK43: ....
bu seferinde dediğim gibi lekeler vardı geçen Cumartesi tek seferlik bordo şeklinde bir peçete kadar oldu , Salı günü gittiğimde ikisinin de kalp atışını gördü ama biri daha geride .... son 2 gündür karnım agrıyor ama farklı bir agrı.... bugün ilk defa bütün gün dışarıdaydım (oturdum ama) bunu yapmam gerekiyordu çünkü Salı kontrol sonrası işe dönmeyi düşünüyordum ; kendimi denemem gerekiyordu ama cesaretim kırıldı çünkü lekelenme arttı biraz karın agrısı da (bir sıkıntı olmasın diye bütün gebelik yatmam mı gerekiyor anlamadım :KK43:() .... Salı’yı bekliyorum yine .... Salı 8+1 olacak ....
Benimde kırmızı kanamam kesildi ama her lavaboya girsiğimde değişik şeyler kan pıhtıları filan geliyo acaba düşüyo mu anlamıyorum. Gerçi doktor bebek büyümüş düşük olsa parça gelir dedi ama offff offf bu pazartesi nasıl olcak bilmiyorum😞 benimde şu an 7+2 de inşallah gelenler eski kan pıhtıları filandır
 

Fairytale2

Wait
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
20 Eylül 2019
735
1.056
42
Benim en baştan beri çok çok az kahverengi lekelenme oluyor ama çok az .... geçen yıl çok büyük bir kanama geçirmiştim(hatta 1 degil 3 defa-sonuncusu aşırı fazlaydı ona rağmen düşmemişti 2 hafta sonrasında geri kaldığını söylediler ve sonunda ilaçla düşürmüştüm)-aslında kanama geçirip çok sağlıklı gebelik geçiren de oluyor kanama geçirmeyip bir bulgu olmadan kaybeden de .... Fairytale2 Fairytale2 dedigi gibi ne yazık ki matematiği yok bu işin :KK43:(((( yani kontrol edilebilir bir süreç degil :KK43: %50-50:KK43: ....
bu seferinde dediğim gibi lekeler vardı geçen Cumartesi tek seferlik bordo şeklinde bir peçete kadar oldu , Salı günü gittiğimde ikisinin de kalp atışını gördü ama biri daha geride .... son 2 gündür karnım agrıyor ama farklı bir agrı.... bugün ilk defa bütün gün dışarıdaydım (oturdum ama) bunu yapmam gerekiyordu çünkü Salı kontrol sonrası işe dönmeyi düşünüyordum ; kendimi denemem gerekiyordu ama cesaretim kırıldı çünkü lekelenme arttı biraz karın agrısı da (bir sıkıntı olmasın diye bütün gebelik yatmam mı gerekiyor anlamadım :KK43:() .... Salı’yı bekliyorum yine .... Salı 8+1 olacak ....
Benim de bugün 8+3’tü. Sen de şimdiden canını çok sıkma, işe gitme bi ay daha yeter ki olumlu ilerlesin. Her ne kadar olumsuzluklar var gibi görünse de hiç belli olmuyor bu iş biliyosun bende hiç olumsuzluk yoktu ona rağmen sonuç bu.
 

Rainbow66

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
30 Mayıs 2019
1.313
1.694
Benimde kırmızı kanamam kesildi ama her lavaboya girsiğimde değişik şeyler kan pıhtıları filan geliyo acaba düşüyo mu anlamıyorum. Gerçi doktor bebek büyümüş düşük olsa parça gelir dedi ama offff offf bu pazartesi nasıl olcak bilmiyorum😞 benimde şu an 7+2 de inşallah gelenler eski kan pıhtıları filandır
Bebeğin büyümesi , kalbin atması bunlar iyi şeyler , bunlara tutun, kötüleri düşünme .... kanama kesildiği zaman gelen hemen kesilmiyor içeride biriken varsa eski pıhtı şeklinde gelebiliyor korkma iyi düşün....
 

Rainbow66

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
30 Mayıs 2019
1.313
1.694
Benim de bugün 8+3’tü. Sen de şimdiden canını çok sıkma, işe gitme bi ay daha yeter ki olumlu ilerlesin. Her ne kadar olumsuzluklar var gibi görünse de hiç belli olmuyor bu iş biliyosun bende hiç olumsuzluk yoktu ona rağmen sonuç bu.
Ben bunu geçen yıl şöyle yaşamıştım ; herşeyi mükemmel yaptım hersey iyi herseye dikkat ettim nasıl olur dedim bir ara bayağı kafayı çizdim 1 hafta kimseyle konuşmadım (siz hepiniz daha olgun karşıladınız-kimse benim gibi olmasın insallah).... kaderi , alınyazısını kontrol edemediğimizi unutmuşum ..... bu sene daha sakin olmaya çalışıyorum (sakin halim bu evet) ..... herşeyi kadere bırakmaya çalışıyorum hiçbirsey bizim kontrolümüzde degil çünkü..... (kendimi ve herkesi suçlamıştım o zaman).... herşeyin bir zamanı var hepimiz için.... hepimizin bu süreçler sonunda iyi sonuçlara ulaşacağına inanıyorum 🙏🏻Er ya da geç.....
 

Blueangel34

Aktif Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
3 Mart 2018
382
645
32
İnşallah.. gerçekten zor, neyse ki bu haftaların çok riskli olduğunu biliyordum da ne kadar üzülsem de çok büyük bi şok yaşamadım. Düşükten sonra Yaşadıklarınızı yaşayacağım sanırım 😞
Rabbim sabır versin. Çok zor gerçekten. Evet hepimiz biliyoruz 10 haftaya kadar her an herşeyin olabileceğini ama insan üzülür gönül bu. Yine de kendinizi çok harap etmeyin vardır bi hayır illa ki..
 

Blueangel34

Aktif Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
3 Mart 2018
382
645
32
Bu kadar kötü haber aldıktan sonra benden güzel bi haber vereyim bari size de biraz içimiz ferahlasın. Bugün itibariyle normal gebelik takiplerine başladık inş. Bebeğimin boyutunu ölçtü doktorum, tam 8 haftalık. Sat’a göre de uyumlu. Gayet güzel sağlıklı görünüyor dedi ve 3 hafta sonra 2li taramaya çağırdı. İnşallah kötü bir haber almadan sonuna kadar gideriz kalan ekiple 🥰 Tabiki kötü haber alanları da en kısa zamanda aramıza bekliyoruz tekrardan gebe olarak inşallah 🤰
 

Fairytale2

Wait
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
20 Eylül 2019
735
1.056
42
Ben bunu geçen yıl şöyle yaşamıştım ; herşeyi mükemmel yaptım hersey iyi herseye dikkat ettim nasıl olur dedim bir ara bayağı kafayı çizdim 1 hafta kimseyle konuşmadım (siz hepiniz daha olgun karşıladınız-kimse benim gibi olmasın insallah).... kaderi , alınyazısını kontrol edemediğimizi unutmuşum ..... bu sene daha sakin olmaya çalışıyorum (sakin halim bu evet) ..... herşeyi kadere bırakmaya çalışıyorum hiçbirsey bizim kontrolümüzde degil çünkü..... (kendimi ve herkesi suçlamıştım o zaman).... herşeyin bir zamanı var hepimiz için.... hepimizin bu süreçler sonunda iyi sonuçlara ulaşacağına inanıyorum 🙏🏻Er ya da geç.....
Ben ilk denememde sonuç kimyasal olunca yıkılmıştım. İkincide negatif sonucu aldım hemen bi ay sonra o zaman ben de kimseyi görmek bir daha dememek bile istemeniştim. Doktorumun isteği ile hemen ikinci ayda tekrar denedim ve sonuç pozitif oldu, bugünlere geldik. Sanırım buraya kadar gelebilmek de önemli diye düşünüyorum ve iki olumsuz sonuçtan sonra kabulleniyor insan. Çünkü hiç olmaması çok daha korkunçtu en azından bana öyle gelmişti. İnşallah sen ikinci kez bunu yaşamayacaksın 🙏 er ya da geç mutlu son olacak dediğin gibi.
 

Fairytale2

Wait
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
20 Eylül 2019
735
1.056
42
Amin canım insallah 🙏
Neler kullaniodun canim sen ilac olarak ve belirtilerin neydi
Cironone jel, climara forte bant ve folik iod. Belirti hiç olmadı sanki. Hamile kaldığımda ne varsa aynıları sürüyor, belirtiye bakarak asla anlaşılmaz yani. Sadece geçen hafta modum çok düşmüştü, aşırı temkinli düşünmeye konuşmaya başlamıştım, belki tesadüftür bilemem, bunun dışında bi belirti fark etmedim.
 

Mavi-okyanus

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Haziran 2014
189
243
Cironone jel, climara forte bant ve folik iod. Belirti hiç olmadı sanki. Hamile kaldığımda ne varsa aynıları sürüyor, belirtiye bakarak asla anlaşılmaz yani. Sadece geçen hafta modum çok düşmüştü, aşırı temkinli düşünmeye konuşmaya başlamıştım, belki tesadüftür bilemem, bunun dışında bi belirti fark etmedim.
Benimde göğüs hassasiyeti dışında bir belirtim yok haftaya pazartesi kontrolum var Allah nasip ederse 2 hafta once duymustuk kalp atışını