Tüp bebekle hamile kalanlarda belirtiler??

Pureloovee

Üye
Kayıtlı Üye
3 Ekim 2018
167
112
Arkadaşlar bişey sormak istiyorum ben tüp bebek yaptırdım 5. Gün embriyosu transfer edildi 20 eylülde
29 Eylül test günüydü 9. Gündü Yani test yaptık ve değerim 73 çıktı kan vermeden 4-5 gün öncesinden göğüs uçlarım inanılmaz hassaslaşmıştı zaten ordan anlamıştım. 11. Gün Yani dün tekrar kan verdim 151 çıktı ama Bugün göğüs uçlarımda hiç ağrı falan kalmadı özellikle sağ göğsümde 😔 sizce değerim mi düştü yoksa başına böyle bişry gelen var mı acaba çok korkmaya başladım
 

mercan345

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
22 Ekim 2015
628
318
Gayet güzel çıkmış canım iki katı artm8s ben 8 çi g7n yapmıştım 146 19 gün ise 413 çıkmıştı iki tane embriyo transfer edimisti
 

Cikssekil

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
14 Nisan 2019
1.150
1.006
Arkadaşlar bişey sormak istiyorum ben tüp bebek yaptırdım 5. Gün embriyosu transfer edildi 20 eylülde
29 Eylül test günüydü 9. Gündü Yani test yaptık ve değerim 73 çıktı kan vermeden 4-5 gün öncesinden göğüs uçlarım inanılmaz hassaslaşmıştı zaten ordan anlamıştım. 11. Gün Yani dün tekrar kan verdim 151 çıktı ama Bugün göğüs uçlarımda hiç ağrı falan kalmadı özellikle sağ göğsümde 😔 sizce değerim mi düştü yoksa başına böyle bişry gelen var mı acaba çok korkmaya başladım
Hiç endişe etme başlarda ağrıyor sonra geçiyor göğüs ağrısı tek başına bir belirti değil zaten kendini bu şekilde moral bozukluguna surukleme
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 18-12-2019

Hamileliğimin 36. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 31 gün kaldı.

Bebeğinizin diş etleri artık mahyalı (kapanmış) ve ilk dişler çıkacakmış gibi görünüyor. Siz çok tercih etmesenizde bebeğinizin besine ihtiyacı var. Çeşitli küçük öğünler bu noktada birçok kadın için en iyisidir. Fotograf makinanızı çantanıza koymayı unutmayın.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2700 gr. - Yaklaşık boyu : 47.4 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Pureloovee

Üye
Kayıtlı Üye
3 Ekim 2018
167
112
Hiç endişe etme başlarda ağrıyor sonra geçiyor göğüs ağrısı tek başına bir belirti değil zaten kendini bu şekilde moral bozukluguna surukleme
Ay çok teşekkür ederim ya daha bende başlarında olduğum için bu kadar çabuk geçmesi korkuttu beni de bi de dün gece ve bufün biraz kasık ağrım olunca aklıma türlü şeyler geliyo 😔
 

Cikssekil

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
14 Nisan 2019
1.150
1.006
Ay çok teşekkür ederim ya daha bende başlarında olduğum için bu kadar çabuk geçmesi korkuttu beni de bi de dün gece ve bufün biraz kasık ağrım olunca aklıma türlü şeyler geliyo 😔
Kaşık ağrıları normal adet olacak gibi ara ara ağrıyacak ama degerleriniz güzel çıkmış endişelenmeyin bence
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 18-12-2019

Hamileliğimin 36. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 31 gün kaldı.

Bebeğinizin diş etleri artık mahyalı (kapanmış) ve ilk dişler çıkacakmış gibi görünüyor. Siz çok tercih etmesenizde bebeğinizin besine ihtiyacı var. Çeşitli küçük öğünler bu noktada birçok kadın için en iyisidir. Fotograf makinanızı çantanıza koymayı unutmayın.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2700 gr. - Yaklaşık boyu : 47.4 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Masal2020

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
10 Ağustos 2019
591
194
Arkadaşlar bişey sormak istiyorum ben tüp bebek yaptırdım 5. Gün embriyosu transfer edildi 20 eylülde
29 Eylül test günüydü 9. Gündü Yani test yaptık ve değerim 73 çıktı kan vermeden 4-5 gün öncesinden göğüs uçlarım inanılmaz hassaslaşmıştı zaten ordan anlamıştım. 11. Gün Yani dün tekrar kan verdim 151 çıktı ama Bugün göğüs uçlarımda hiç ağrı falan kalmadı özellikle sağ göğsümde 😔 sizce değerim mi düştü yoksa başına böyle bişry gelen var mı acaba çok korkmaya başladım
Hayirli olsun bebeginiz.ilk tup bebek sanirim.dr nuz kimdi?
 
Yukarı Alt